Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette meikkaa ja pidä hygieniastanne huolta

Vierailija
22.06.2010 |

niin miksi ette meikkaa? Ettekö osaa? Kuvitteletteko olevanne luonnonkauniita? Ja te, jotka ette käytä dödöä, kuvitteletteko että hikenne ei haise? Hiusten pesukaan silloin tällöin ei olisi pahasta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo mies, ei mun tartte enää ketään muuta miellyttää :)

Vierailija
22/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivä menee vauvan hoidossa ja kotitöitä tehden. Olen usein ihan naatti.

Vierailija
24/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kertakaikkiaan tarvi meikata!!:D

Vierailija
25/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkien poispesua, ja minun meikkausjälkeni on huonon näköistä, eli en osaa meikata.

Vierailija
26/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla hygieninen ilman meikkiä ja sinua ei pitäisi häiritä ollenkaan muiden ihmisten tekemiset...

Vierailija
27/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä meikkaat,etkö pysty katsomaan itseäsi ilman meikkiä oletko niin ruma?

Vierailija
28/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö meikkaa edes miehesi iloksi

mutta ainakaan mun mies ei saa mun hyvin satunnaisesta meikkaamisesta mitään riemua, olen kuulemma kauneimmillani ilman meikkiä.

Vierailija
29/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ja hiukset on puhtaat, kainalossa on sitä deodoranttia ja vaatteetkin siistit ja puhtaat. Mulle ei ole onneksi ihan niin pahoja kompelekseja ulkonäöstäni että pitäis olla sutimassa peitesitä ja valotätä naamaan. Hajoo sinä meikkilaukkus äärelle?

Vierailija
30/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis komplekseja ulkonäöstään. Mulle tulee ainakin meikkaamisesta vain yleisesti hyvä mieli:)

Vierailija
31/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
32/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en meikkaa koska

- myönnän että en osaa. äitinikään ei käytä kuin ripsaria

- pää tulee hemmetin kipeäksi ripsarista. miehenikään ei tykkää mistään "petolinnunperän näköisistä" naisista.

- ihoni on aina ollut finnitön ja muutenkin hyvässä kunnossa. miksi pilata ihohuokosia meikillä?

- turhaa rahan menoa.

- käytän dödöä

- pesen hiukseni säännöllisesti

Vierailija
33/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Olen kokeillut parikin kertaa, ja vetänyt meikit naamaan aamulla (miehen jo lähdettyä töihin), korjaillut niitä tietysti vähän ennen miehen paluuta, ja miehen palattua en ole sanonut meikeistä mitään, katsonut vain miehen reaktioita. Yhden kerran mies tiuskaisi aika tylysti, että "mitä sä siinä koko ajan mua vahtaat", toisella kerralla ei edes vilkaissut mua vaan alkoi paasata jostain työkaveristaan, ja kolmannella kerralla, kun illalla sitten kysyin, kun olin jo pessyt meikit pois, että eikö mies huomannut ollenkaan, niin mies vain tuijotti mua hölmistyneen näköisenä ja kysyi, että ai niinku mitä sitten hänen olisi pitänyt huomata. Totesin, että ei yhtään mitään, ja päätin, että säästän meikkaamiset erityistilanteisiin, kuten juhliin.

Ja tosiaan, meikkaaminen ja hygienia ovat hyvinkin eri asioita. Minä kyllä käydän dödöä, vaikken ripsaria ja muuta maalia naamaani sudikaan. Minä myös pesen joka päivä kasvoni, hampaani, ja käyn joka päivä muutenkin suihkussa, ja hiuksetkin pesen pari kolme kertaa viikossa. Sen sijaan tunnen montakin nuorta naista, jotka eivät joka ilta pese meikkejään pois, jättävät hampaansakin pesemättä, ettei mene meikit pilalle eikä tarvitse sitten aamulla uudestaan niin kauheasti meikkejä korjailla, ja aamulla sutivat uudet dödöt niiden eilisten ja toissapäiväisten päälle. Eräällä tutullani on jopa peruukki, joka näyttää aivan hänen omilta hiuksiltaan - ja vain siksi, että jos hän ei ole jaksanut käydä pesemässä hiuksia, hän voi aamulla vetää peruukin päähänsä, ja hiukset näyttävät taas puhtailta.

Vierailija
34/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi suihkussa lauantaina, ehkä menen huomenaamuna, jos jaksan herätä tarpeeksi aikaisin (yleensä torkutan vähintään 45 min.) Ja jos suihkuun asti ehdin en ainakaan jaksa tai ehdi meikata....

Vierailija
35/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi joka päivä meikata tahi kokoajan??? mä en tarvii meikkiä,varsinkaa kesäsin.osaan kyllä meikata ettei ole siitä kiinni. enkä jaksa miehen iloksikaan meikata näin kotiäitinä ollessani. olen tarpeeksi kaunis ilman turhaa pakkeliakin.minkäs ikänen kysyjä on? meinaan vaa sitä et kyl sitä itekkin nuorena(nuori olen vieläkin)meikkasi.niin ja huom.suihkussa joka 2 päivä ja dödö käytössä myös sekä puhtaat vaatteet.pitäs sulle olla ihan sama mitä toiset tekee tai jättää tekemättä.ei sen pitäisi sun maailmaa kaataa!!! :-P vaikken ite ymmärräkkään niitä kauheita meikkipossui jotka ei ole tyytyväisiä itteensä luonnonkauniina ;-P niin ja mullakin iho aina ollut sileä ja hyvä ei ainuttakaan finniä.eikä muutakaan.,antaa ihon siis hengittää jatkossakin hyvin.

Vierailija
36/45 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaan ei kaupassa mieti, että mitä tuokin tulee ihmisten ilmoille ilman meikkiä. Joten aivan sama.

Vierailija
37/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein tiedä. Joinain päivinä olen mielestäni luonnonkaunis, useimmiten todellakaan en mutta jotenkin mulle meikkaaminen on sellainen juttu, jota tein hyvin nuorena. Kun itsetunto parani niin lopetin. Se on myös ekologinen valinta ja toki säästyy myös aikaa. Meikkaan edelleen ehkä pari kertaa vuodessa pikkuisen kun oikein haluan juhlistautua. En siis kovin hyvin osaakaan kun niin vähän olen sitä koskaan tehnyt. Dödönkin käytön olen lopettanut. Ensinnäkään en oikein hyvää dödöä löytänyt. Tai yhden kyllä mutta siitäkin löytyi tutkimuksissa syöpää aiheuttavia aineita. Mä tiedän muitakin, jotka ovat dödön käytön lopettaneet juuri tuon syöpäriskin vuoksi.

Vierailija
38/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hygieniasta pidän hyvää huolta.

En esim koskaan käytä meikkivoidetta ja puuteriakin joskus olen laittanut valokuvaa varten ettei iho vain kiiltäisi. Ja ihoni näyttää kyllä paljon kauniimmalta kuin monien huolella rankasti meikanneiden. Juhliin ja menoihin laitran silmämeikin ja huulikiiltoa, joskus arkenakin.

Silmämeikkiä käyttäisin muuten vaikka joka päivä mutta en ole löytänyt poistoainetta joka sopisi aika herkälle iholleni. Muuten en kaipaa enempää meikkiä.

Siltikään en koskaan kulje likaisissa hiuksissa ilman dödöä. Aika eri asiat..

Vierailija
39/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan nätimpi jos meikkaisin, mutta en näe sille tarvetta. Se on ajan ja vaivan tuhlausta.

Hygieeninen kyllä olen, joka päivä käyn kuumassa suihkussa ja pesen hiukseni myös. Kasvoni pesen ainakin kaksi kertaa päivässä ja käteni kymmeniä kertoja sekä dödöä laitan joka aamu.

En tajua miten jotku voivat olla käymättä joka päivä suihkussa..yäk. En voi edes matkoilla olla käymättä pesulla iltaisin. Siinähän sänkykin sotkeutuisi..

Vierailija
40/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen yksi niistä harvoista jotka meikki saa näyttämään oudolta. Silmäni ovat erikoisen muotoiset ja erivärisetkin, ei niihin voi mitään laittaa kun näyttävät jo ripsaristakin ihan tyhmiltä. Ihoni ei tykkää meikistä muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi