Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette meikkaa ja pidä hygieniastanne huolta

Vierailija
22.06.2010 |

niin miksi ette meikkaa? Ettekö osaa? Kuvitteletteko olevanne luonnonkauniita? Ja te, jotka ette käytä dödöä, kuvitteletteko että hikenne ei haise? Hiusten pesukaan silloin tällöin ei olisi pahasta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkeli naamoja jotka ei voi edes kauppaan lähteä ettei ole pakkeloitu. jotain vikaa itsetunnossa? tosin myönnän ettei minulla itsellänikään kovin hyvä itsetunto ole. mieheni on kuitenkin sanonut etten tarvia meikkiä.

Vierailija
2/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska monikaan ei pese siveltimiä ja sieniä joka ikisen käyttökerran jälkeen, ja ripsarikin pitäisi vaihtaa aika usein+meikkejä pitäisi muutenkin säilyttää jääkaapissa.

Mä olen tämän pihan ainoa äiti joka meikkaa, ja voin sanoa suoraan että noi jotka ei meikkaa on ilman meikkiä niin hyvännäköisiä, ettei heidän tarvitse käyttää mitään. Mä olen meistä kaikista vähiten viehättävin ja siksi koen tarvitsevani meikkiä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen kuullun AINA kaikilta. Ja tiedän sen itsekin.

Ja mies halveksii johanna-tukiainen-tyylisiä meikattuja naisia!

Sorry vaan, mut mikään ei oo säälittävämpää, ku nää maalatut naiset, mitkä yrittää olla nuorekkaita :)

Vierailija
4/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen kuullun AINA kaikilta. Ja tiedän sen itsekin. Ja mies halveksii johanna-tukiainen-tyylisiä meikattuja naisia! Sorry vaan, mut mikään ei oo säälittävämpää, ku nää maalatut naiset, mitkä yrittää olla nuorekkaita :)

siinä J.Tukiaisen meikkityylin ja vähän kevyemmän meikin välillä on paljon variaatioita. Ei kaikki meikkiä käyttävät pyri J.Tukiaista muistuttavaan lopputulokseen.

Itse laitan meikkivoidetta ja puuteria jotta ihoni on tasaisemman värinen, meikkikynällä saan korostettua silmieni väriä ja ripsarilla ripsiä. Mitään luomivärejä en yleensä käytä.

Jokainen tehköön niinkuin haluaa.

Mutta kyllä ne petolinnun perää muistuttavat emännät on yleensä näitä "naturel-tyyppejä".

Vierailija
5/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ette meikkaa? Ettekö osaa? Kuvitteletteko olevanne luonnonkauniita? Ja te, jotka ette käytä dödöä, kuvitteletteko että hikenne ei haise? Hiusten pesukaan silloin tällöin ei olisi pahasta.

Minä en meikkaa mutta PIDÄN hygieniastani todellakin huolta.

Vierailija
6/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tee sitä miestä miellyttääkseni, itse asias mulle on aivan sama mitä mieltä se on mun meikistäni. en nyt oo mikään susiruma, mutta pienellä laitolla (pohja, kulmat, rajaukset ja ripsari) oon kohtuullisen hyvän (luonnollisen) näkönen. töis oon ihmisten ilmoilla melkein koko ajan, joten haluan näyttää hyvältä.

pesulla käyn päivittäin, käytän dödöö ja vaatteetkin on puhtaat. mun mielestä nuo ym asiat on sitä että ottaa myös muut huomioon.

Vierailija
7/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huono hygienia liittyisi aina toisiinsa.

Tiedän tapauksia jotka eivät pese meikkejään kasvoiltaan illalla pois, eivät siis käy pesulla joka päivä, ja uskoisimpa että he ovat pahempia bakteeripesiä ja heillä on huonokuntoisempi iho kuin meillä jotka meikkaamme silloin tällöin.

Itse käyn suihkussa joka päivä, no hiuksia en aina pese, koska liiallinen pesu vahingoittaa hiusten kuntoa, oli shampoo kuinka hellävaraista tahansa. En meikkaa varsinkaan kesällä joka päivä, koska kärsin aurinko allergiasta ja ihoni on todella kuiva ja hellä ulkonaolemisen jälkeen.

Useimmiten meikistä tulee vain rasvainen olo naamalle. Lisänä se, että useimpien aurinkovoiteiden päällä ei voi käyttää enää meikkivoidetta.

Dödöä käytän joka päivä, mutta ihmisellä kun hikoilee muutkin paikat kuin kainalot, eikä sitä hajua voi aina estää. Varsinkaan kuumalla säällä.

Vierailija
8/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa, mutta pidän kyllä erityisen hyvää huolta hygieniastani ja ihostani. Ja minä en kuvittele olevani luonnonkaunis, minä olen.

Pitkät tuuheat tummat ripset ei meikkiä kaipaa ja ikinä en ole hyvän ihoni vuoksi käyttänyt/tarvinnut puutereita sun muita ja luomiväri taas on minusta junttia.

Jotain kajal-kynää voin joskus juhlia varten pikkuisen laittaa ja kulmakarvat on minulla yleensä värjätty, jotn niitäkään ei tarvitse kuin nyppiä.

Eli kyllä osaan ja jaksan, mutta minun ei tarvitse. ;))

Vierailija
9/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hikeni tuoksuu kukkasille :)

Vierailija
10/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silloin olen hyvin suurella todennäköisyydellä menossa johonkin juhliin. viimeksi meikkasin sunnuntaina kun oltiin rippijuhlissa.

hygieenisyydellä ei ole mitään tekemistä meikkaamisen kanssa, ja itseasiassa ei myöskään deudorantin kanssa. Hiki sinänsä ei haise vaan iholla olevat epäpuhtaudet yhdistettynä hikeen. Eli jos käy päivittäin pesulla ei deudoranttia tarvita... niin...

Ja mitä siihen meikkaamisen tulee osaan kyllä kiitos kysymästä.

Vierailija
11/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se vauva siihen katsoo!! itsellänikin vauva ja meikkaan joka päivä, silti kerkeen tekee kotityöt ja olla vauvan kans!! taas niitä mammoja mitkä laittaa huonon seksielä'mänki syyksi vauvan..

Vierailija
12/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaan ei kaupassa mieti, että mitä tuokin tulee ihmisten ilmoille ilman meikkiä. Joten aivan sama.

ps. itse en meikkaa, kun satunnaisesti, mutta kummasti se piristää oloa

Vierailija
13/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies yleensä edes kommentoi meikkejä, vaik kai se joskus mua sillä silmällä katsookin.

Joskus meikkaan ihan vaan omaksi ilokseni. Normisti en juuri ehdi edes katsella itseäni peilistä.

Vierailija
14/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dödöä niin haisen parin kolmen tunnin päästä suihkusta ihan kamalalle, vaikka olisin kuinka pessyt kainalot ja laittanut suihkun jälkeen puhtaat vaatteet päälle. Tai vaikka olisin ilman vaatteita kotona, niin silti se hiki alkaa haista. Joten käytän ehdottomasti dödöä, ellen halua tainnuttaa itseäni ja kaikkia lähellä olevia hienhajulla

Eli silloin olen hyvin suurella todennäköisyydellä menossa johonkin juhliin. viimeksi meikkasin sunnuntaina kun oltiin rippijuhlissa.

hygieenisyydellä ei ole mitään tekemistä meikkaamisen kanssa, ja itseasiassa ei myöskään deudorantin kanssa. Hiki sinänsä ei haise vaan iholla olevat epäpuhtaudet yhdistettynä hikeen. Eli jos käy päivittäin pesulla ei deudoranttia tarvita... niin...

Ja mitä siihen meikkaamisen tulee osaan kyllä kiitos kysymästä.

Vierailija
15/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelet noiden otsikkoon yhdistämiesi asioiden kuuluvan yhteen? Ei se, että joku meikkaa, tarkoita että pitää huolta hygieniastaan. Mietipä vaikka erittäin hyvin meikattuja venäläisiä, paljon tyylikkäämpiä ja paremman näköisiä kuin suomalaiset, mutta vain etäältä, läheltä en halua sitä hajua kokea! Hajuvedet ei millään peitä sitä, ettei peseytyminen joillakin kuulu ihan jokapäiväisiin tapoihin. Onneksi osa on jo ihan länsimaisella hygieniatasolla.

Minä en meikkaa, siis koskaan. Peseydyn kyllä, käytän dödöä ja hiuksetkin pesen. Mutta kerro sinä ap, miksi minun pitäisi meikata? Aloitan heti, kun saat järkevät perustelut kasaan.

Vierailija
16/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa käyn joka aamu ja pesen hiukset.

Jotenkin tosi ruma, rasvanen ja haiseva olo, vaikka dödöä tietty laitoin.

En ikinä lähtis tällasena edes lähikauppaan (paitsi kipeenä jos pakko)

Vierailija
17/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni vauva ja leikki-ikäinen ja koskaan en ole niin väsynyt,että en jaksaisi pitää huolta itsestäni. Ja minusta on IHANAA laittautua miestäni varten, joka päivä. Enkä tosiaankaan ole ylitällätty, vaan kauniisti huoliteltu nuorinainen.

Vierailija
18/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen meikannut vuosia sitten passikuvaan, valokuvasssa hieman meikattuna tulevat piirteet paremmin esiin.

Siihen, miksi taas en meikkaisi, on montakin syytä:

-menee aikaa

-koko ajan pitäisi varoa, että sotkeutuuko nyt meikki, kun esim. väsyneenä silmiään hieraisee

-menee rahaa aivan turhaan

-miksi työntää ihollensa turhia kemikaaleja

-nämä kemikaalit suurimmaksi osaksi on testattu eläimillä

-iho ei meikkejä kaipaa, voi paljon paremmin ilman

-mieheeni ei millään iholle siveltävillä kemikaaleilla voi vaikutusta tehdä

-ammatissani meikkaus ennemmänkin vain vähentäisi arvostusta

Vierailija
19/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ette itse sitä haista, mutta kanssaihmiset haistavat! Käyttäkää pliis vaikka hajutonta dödöä ennen aamun ruuhkabussiin astumista.

Kyllä minullakin aamulla haisee ihan selvä kainalohiki, vaikka olisin just illalla käynyt saunassa ja kunnolla pessyt itseni. Samoin aamusuihkun jälkeen noin 2h kuluttua alkaa tuntua pientä lemun leuhahdusta, jos en laita dödöä. Samoin miehellä. Pyytäkää jotain TOSI rehellistä kaveria haistamaan sitä kainaloanne ennen ulos lähtöä ja kertomaan mielipiteensä. : )

Vierailija
20/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää jotain TOSI rehellistä kaveria haistamaan sitä kainaloanne ennen ulos lähtöä ja kertomaan mielipiteensä. : )

kukaan tule haistamaan mun kainaloitani! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi