Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivoava 9 kk vauva - normaalia?

Vierailija
22.06.2010 |

Hei!

Meillä on päälle 9 kk tyttö, joka aloitti kirjaimellisesti yhdessä yössä hirveät raivarit. Viikon verran hän on ollut päivisin kovin itkuinen, mikä johtunee kolmesta puhkeamaisillaan olevasta hampaasta, mutta tänään jokaisella aterialla tyttö on saanut ihan hillittömät raivarit, jos olen esimerkiksi ottanut mukin tai lusikan pois kädestä. Aiemmin se, että olen ottanut tavaroita vauvan kädestä itselleni ei ole ollut mikään ongelma. Kuuluuko tämä nyt tähän hammasrumbaan vai voiko tuon ikäisellä olla jo jotain uhmaa tms.?

Terv. Tietämätön

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on samoihin aikoihin 8-9kk ollut ihan samanlaista kaikkien kolmen kohdalla. Kuopus nyt 8kk, kaksi hammasta juuri tullut ja tuntuu, että mikään ei kelpaa. Yöllä myöskin itkeskelee, kun käy unissaan päivän tapahtumia läpi. Uskoisin, että jonkinasteista ero-ahdistusta, joka sitten ilmenee kiukutteluna. Toki ne hampaatkin voivat kiusata. Meillä ainakin vain minä kelpaan ja välillä en minäkään :) Mutta onneksi tämäkin on vain vaihe, joka menee ohi.

Vierailija
2/4 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin 11kk on nyt jonkun aikaa hermostunut helposti, jos asiat ei mene hänen mielen mukaan. Jos esim. ei saa ottaa kaukosäädintä niin polkee jalkaa, huutaa ja saattaa heittäytyä lattialle istumaan ja raivoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos pikaisista vastauksista!

terv. pikku raivotar ja äitinsä

Vierailija
4/4 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mitään uhmaikää, samalla alkaa eroahdistus, kun vauva huomaa että ei olekaan yhtä äidin kanssa.