Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet! Missä olette tavanneet uuden miehenne?

Vierailija
08.10.2005 |

Ja kauanko erostanne oli eli kauanko elitte yksin tai lastenne kanssa?

Löysittekö " paremman" miehen itsellenne?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes yhtäkkiä kaikki loppui. Puhelut, meilit, tapaamiset...

Muuten olisi kyllä ollut parempi kuin ex...

Vierailija
2/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lavalla tanssimassa ja mies haki minua. Viisi kuukautta nähtiin satunnaisesti tansseissa, minä olin tolkuttoman rakastunut, eikä mies tiennyt mitään.. Ilmeisesti hänkin oli ihastunut kun pyysi treffeille ja siitä se alkoi. seurusteltiin yli puoli vuotta niin että lapsi ei tiennyt (en halunnut esitellä lapselle, en ymmärrä niitä naisia jotka vie joka miehen näytille)

Nyt oltu neljä vuotta yhdessä ja kesällä muutettiin yhteen : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä perjantai-iltana lähdettiin kaverin kanssa ravintolaan ja eipä kauaakaan, niin näin elämäni miehen ja sanoin kaverilleni, että tossa se nyt on, toi on mun. Siitä se sitten lähti ja se viikonloppu oli yksi elämäni ihanimmista. Molemmat rakastuttiin sinä viikonloppuna. Nyt neljä vuotta myöhemmin olemme onnellisesti naimisissa ja meillä on maailma suloisin tytär ;))

Vierailija
4/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olette löytäneet uuden ja ihanan miehen!

Vierailija
5/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kummitytön kanssa pulkka/sorsansyöttmisretkellä. Mies oli tuonut autolla iäkkään mummunsa ulkoilemaan ja mummu toi samalla murusia sorsille. Pienestä se on kiinni noi kohtaamiset.

Vierailija
6/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu siis alkoi lepertelemään tytölle. Pakkasta kun oli lopulta päädyttiin siihen, että heittivät meidät autolla mun luo. Yksi ilta sitten soi ovikello, kun mies tuli tuomaan multa autoon unohtunutta hanskaa... (Anttilan halpis villahanka) ;). Nyt ollaan naimisissa ja 1 yhteinwén lapsi ja miehen puolelta " viikonloppulapsi" . Yksin olin eron jälkeen muutaman vuoden.

Vierailija
7/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies löytyi työpaikalta. Ei työkaveri sentään kuitenkaan (hui kauhistus! :)) vaan " vieraileva" tähti. :) Kahvitaukokatseidenvaihdosta se alkoi, lopulta hän rohkaistui tulemaan juttelemaan ja siitä sitten pikkuhiljaa aloiteltiin. Nyt ollaan oltu muutamia vuosia yhdessä, yhteinen lapsi 2 v.

Vierailija
8/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä paljon samoissa projekteissa, ja tuli sitten juteltua paljon myös työn ulkopuolisista asioista. En ole koskaan kokenut samanlaista " loksahdusta" kuin silloin, näin jälkikäteen ajatellen. Olimme _niin_ samalla aaltopituudella, ja toisen kanssa oli vaan niin helppo olla.

Vierailija
9/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten teidän exät suhtautui uusiin miehiin??

Vierailija
10/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taisimme toisiamme illan mittaan lähinnä tuijotella ja kun miehellä oli tulossa synttärit, niin hän kutsui minut kylään. Siitä sitten synttäreiden jälkeen alettiin tapailemaan säännöllisesti. Exäni ei ole koskaan (kait luulisin) nähnyt uuttani, enkä minä sen kuuna päivänä exääni, kun ero saatiin selväksi. Meillä ei ollut exän kanssa yhteisiä lapsia. Mutta nyt uuden kanssa mulla on kaksi ihanaa tenavaa. Ja huomattavasti paremmin sovitaan yhteen.

Vierailija
11/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erossa nelisen vuotta. Kysyin häneltä miksi puku päällä kun kyseessä nuorisopaikka(olemme yli kolmekymppisiä), oli kuulema ollut 8kk:tta ilman naista ja siksi puku.

Meillä natsas ihan heti, mutta ei tavattu uudestaan kuitenkaan kuin viikon päästä. Ties mun siskon numeron ja pommitti sitä viesteillä koko ajan. No mentiin sitten ihan vanhanaikaisesti elokuviin ja sisko oli esiliinana. Siskoo ärsytti kun me vaan kuiskailtiin koko ajan. puhuttavaa oli paljon:)

Nyt Kolmisen vuotta yhdessä ja ihana lapsi. Ollaan toistemme parhaat kaverit. Siis niin erilaista kuin eksän kanssa, joka oli raivohullu psykopaatti.

Vierailija
12/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hienoja juttuja =)

minulle niin mainostetaan, että vaihtaminen ei kannata, mutta saatanpa kokeilla vielä... Nyt vielä " yritetään" miehen kanssa..

Vierailija
13/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin päätin vielä yrittää, mutta kun huomasin tunteideni hiipuneen...päätin etten halua niinkään elämääni elää, vaan ehkä löytää ihmisen jota rakastan. Tai sitten en löydä, mutta en ainakaan kadu vuosien päästä että jäin.

Mutta toivottavasti te onnistutte...

Vierailija
14/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki alkoi, kun tavattiin baarissa. Erosta oli 4 vuotta. Todellakin paljon paremman sain.

Vierailija
15/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osittain parempi on.

Vierailija
16/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten firman risteilyllä aloitettiin seurustelu.

Olin ollut yh:na reilut kaksi vuotta.

Ja hän on ainakin miljoona kertaa parempi kuin entinen (väkivaltainen alkoholisti)!

Vierailija
17/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin työkaverini kanssa rellestämään Turkuun Helsingistä, hän oli meille kuskina-Aamulla toi meidät kotiin ja sen jälkeen on pikku hiljaa hakenut kamansa tänne.Yhdessä ollaan oltu 1,3 vuotta ja helmikuussa yhteinen vauva tulossa.

Olin muuttanut ex-miehestäni erilleen 7 kk ennen sitä,eropäätös oli tehty jo edellis syksynä.

joo ja parempaan vaihdoin.

Vierailija
18/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa just eronneelle vielä paljon enemmän toivoa! Lisää näitä..

Vierailija
19/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löysin paremman.

Vierailija
20/31 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta oli erosta. Vanha mies oli 10 vuotta ihan loistava, mutta sitten petti ja lähti toisen naisen matkaan. Uusi mies vaikuttaa ihan yhtä hyvältä kuin edellinen, vasta haudassa näen sitten, että onko parempi kuin ex. Se mikä on minun sydämeni sulattanut (sen lisäksi että mies hurmasi sydämeni, olemme todellakin sielunsisaruksia) on se, että miten hän suhtautuu edellisestä suhteestani olevaan lapseeni.