Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te äidit enää sauno

Vierailija
22.06.2010 |

murrosikäisten poikienne kanssa? Tai siis koko perhe yhdessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika saa itse päättää tuleeko samaanaikaan saunaan vai myöhemmin ja useimmiten änkee samaan aikaan

Vierailija
2/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne murrosikäiset pojat eivät halua saunoa vanhempiensa kanssa. Tätä pitää kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tyttäriäni sen jälkeen alasti, kun 12 v täyttivät

Vierailija
4/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että murrosiässä ei ole enää soveliasta saunoa äidin kanssa? Viitaten tuohon toiseen ketjuun...

Vierailija
5/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että murrosiässä ei ole enää soveliasta saunoa äidin kanssa? Viitaten tuohon toiseen ketjuun...

Vierailija
6/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakuna vaan pitää laittaa uikkarit : ) Juoksivat siis paljuun. Saunomme vielä yhdessä ja saapi saunoa jatkossakin niin kauan kuin itse haluaa.

Vierailija
7/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tyttäriäni sen jälkeen alasti, kun 12 v täyttivät

Ette siis voisi käydä yhdessä uimassa? Tai käytkö uimassa ollenkaan, koska siellähän saunotaan alasti tuntemattomien kaikenikäisten naispuolisten kanssa?

Vierailija
8/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 11-12v. iässä on siirrytty miesten/naisten saunavuoroihin tai sitten minä ja mies keskenään ja kummatkin lapset vuorotellen (ovat siis eri sukupuolta).

Vierailija
9/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien kanssa. Uskon että tyttö vetäytyy myöhemmin niin että tulee kanssani tai pikkusiskon kanssa muiden jälkeen. en ole aikomassa erikseen kertoa mitään sääntöä, uskon vahvasti että kun fyysistä ja henkistä kehitystä tulee enemmän niin tekee rajat itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi