Miehenä huomaan, että palstan naisilla on huono käsitys minusta ihmisenä
Kommentit (12)
No oliko tämä viesti jotenkin arvostusta ja kunnioitusta ansiatseva. Ei ollut. Vaan paskaa, alan tuhlausta ja egoilua. Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
No oliko tämä viesti jotenkin arvostusta ja kunnioitusta ansiatseva. Ei ollut. Vaan paskaa, alan tuhlausta ja egoilua. Mene pois.
Huomaan, että viestini ei ollut mieltymystesi mukainen, ja toivot minun poistuvan. Jos kuitenkin päätän jäädä, millaisia viestejä toivoisit minun kirjoittavan? Miten voisin muuttaa viestintääni kunnioituksesi arvoiseksi?
Olen kyllästynyt arvostuksen puutteeseen. ap
Entä jos ne ovat usein miehiä, miten varmistuu muiden sukupuolesta.
Miksi jollain anonyymillä nettipalstalla olisi jokin yhteinen käsitys juuri sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ne ovat usein miehiä, miten varmistuu muiden sukupuolesta.
Kiitos näkökulmasta. Tätä en ollut tullutkaan ajatelleeksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollain anonyymillä nettipalstalla olisi jokin yhteinen käsitys juuri sinusta?
Sen itsekin haluaisin tietää. Minulle on täällä mm. sanottu, että olen raiskaaja ja solvattu mitä hirveämmillä tavoilla. Siitä olenkin saanut käsityksen, että minua ei arvosteta. ap
Ap:han nimenomaan aloittaa, että: "Miehenä", eli tarkoittaa kaikkia miehiä eikä pelkästään vain itseään.
Ei tunneta sinua joten älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Ap:han nimenomaan aloittaa, että: "Miehenä", eli tarkoittaa kaikkia miehiä eikä pelkästään vain itseään.
Tulkitsen aloituksen niin, että hän esiintyy aloituksessaan miehenä. Oli hän sitten mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunneta sinua joten älä valita.
Mutta jos minua ei tunneta, miksi minua sitten haukutaan? Mistä silloin tiedetään, ettei haukuta väärää puuta? ap
Mites teillä muilla on kesä mennyt?