Saunajutuista tuli mieleen, että minkäikäinen lapsi
ei sitten saa tulla enää saunaan vanhempiensa kanssa, siis teidän mielestä? Itse muistan, että aloin 12 v. käydä yksin. Omat lapset vielä pieniä, olen ajatellut, että kun murrosikä alkaa, niin lapsi varmaan silloin haluaa mennä yksin tai saman sukupuolen vanhemman kanssa(olen tästä lukenutkin, että silloin lapsi yleensä haluaa mennä yksin tai saman sukupuolen vanhemman kanssa, olisiko ollut joku Cacciatoren kirja) Täällä palstalla kun jotkut saunoo läpi murrosiän vanhempiensa kanssa ja saunominen jatkuu jopa aikuisiällä ja taas toisten mielestä viimeistään 10 v. menee oman sukupuolen vanhemman kanssa tai yksin. Niin ajattelin tehdä gallupin :)
Kommentit (4)
Lapsipuolet (pojat) ovat tulleet vielä 15-16 -vuotiaina joitakin kertoja, omat pojat senkin jälkeen. Enimmäkseen saunovat jo erikseen. Omien vanhempieni kanssa yhteissaunominen on jatkunut uudelleen aikuisiällä.
niin uudet luokkatoverit sanoivat, ettei enää' kuulu mennä vanhempien kanssa saunaan..... Seuraavana lauantaina ilmoitin vanhemmille sitten, että me tytöt ei enää tulla teidän kanssa saunaan kun kaverit kielsi, jotta näin meil Turuus.... :D
lapset, tytöt ja pojat, on olleet keskenään ja meidän vanhempien kanssa saunassa uikkarit päällä 12-vuotiaasta. ei nähdä heitä kotonakaan koskaan alasti.
Jos se tunne tulee, niin se tulee, mutta jos ei, niin sitten ei.
Varmaan kannattaa varovasti kysellä, että "tuutko meidän kanssa vai haluaisitko käydä yksin"...
Siitä ketjusta älä ota mitään ohjenuoraa, hysteerikkoa hysteerikon perään. Huh.