Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin luuseriukko auko päätään mulle...

Vierailija
22.06.2010 |

Väsätessäni eilen iltapuuroa lapsille pääsi ryynejä lipsahtamaan kattilaan liikaa. Siitä sain ajatuksen, että keitetään sitten vähän enemmän puuroa, niin voin tarjoilla myös naapurien lapsille, jotka olivat kerääntyneet leikkimään pihalleni omien lasteni kanssa, minulla kun sattuu olemaan oma leikkikenttä peleineen ja vehkeineen. Katoin pöydän takaterassille lasten avustuksella ja saatuaan luvan äideiltään lapset kokoontuivat sulassa sovussa sinne syömään. Itse asiassa tämä tuntui lapsista olevan oikein mukavaa, vähän kuin lastenkutsut…

Myös äitejä tuli parveilemaan siihen piha-aidan taakse vahtimaan jälkikasvunsa käytöstä. Ilmaisivat tyytyväisyyttään, kun iltapalakin hoitui tällä tavalla heille helposti. Tästäkös naapurin ukko suivaantui ja pikku kaljoissaan (kesälomalla) alkoi veistelemään ”akkojen touhuista”. Ei nyt suoraan sanonut, että ”osta hamekangas mies”, mutta kuitenkin virnuili sen suuntaisesti.

Vähän alkoi kyllä vituttaan tämän ukkelin porinat. Mun mielestä ei olis oikein varaa… Ensinnäkin kesäloma tarkoittaa tälle tyypille jokapäiväistä kaljan tissuttelua. Minä taas en juo koskaan, jos lapset ovat minun vastuullani. Ja nyt sattuu olemaan niin, että lapset ovat aina minun vastuullani. Soitin viime perjantaina lasten äidille ja ei tuntunut olevan kiinnostunut tapaamaan lapsiaan, ei ainakaan lähitulevaisuudessa. Minä olen käytännössä siis raitis mies, mikä juopponaapuriukkoa tuntuu erityisesti ärsyttävän… En osallistu mihinkään ”autotallitissutteluun” jotain jalkapalloa katsellen, mikä tuntuu olevan naapuruston ukkojen ”yhteisöllisyyden” perusta. Eikä mua kiinnosta muutenkaan puhua vain pillusta, viinasta ja autoista, mitkä tuntuvat olevan ainoat relevantit puheenaiheet. Lähinnä tulee poristua naapuruston naisten kaa lapsista ja muistakin asioista, on enemmän ”yhteistä” puheenaihetta. Kun totta puhutaan.

Lisäksi tämä ”tosi mies” haisee yököttävälle, aina samat vanhat paskaset vaatteet päällä. Ja vaimon valituksen mukaan käy suihkussa max pari kertaa viikossa. Ei tee mitään kotitöitä. Kahvikin täytyy keittää valmiiksi termospulloon ja vaikka ruoka olisi valmiina jääkaapissa, ei voi lämmittää sitä itse mikrossa. Odottaa, että vaimo tulee kotiin ja näkee mieluummin nälkää. Ei hoida lapsia. Autoaan kyllä puunaa, pesee ja kiillottaa suunnilleen joka päivä. Ajaa ruohikkoa, tekee kyllä pihahommia, ns. miesten töitä, mutta ei mitään muuta. Tämä kai sitten on se ”naisten” ihannemies kaljamahoineen. Ainakin ukko itse uskoo niin. Luulee vielä olevansa suurikin panomies. Pitäskö kertoo, että kun on yövuorossa, niin vaimolla tuntuu olevan kovasti asiaa mulle? Sokeri tai jauhot loppu ja täytyy lainata… Kuulostaa viattomalta, lähimpään kauppaan on pitkä matka ja tapana on kyllä ”lainailla” puolin ja toisin. Mutta miksi klo 22 jälkeen kun lapset ovat jo nukkumassa ja oma ukko yövuorossa?

Mun mielestä naapurin ukko on ihan onneton nykijä. Tuommoisella luuserilla ei pitäs olla varaa tulla mulle aukomaan päätään. Minä käyn töissä ja hoidan yksin pieniä lapsia. Siivoamisen, ruoanlaiton, pyykkäämisen sun muun kotitouhun lisäksi hoidan myös ns. miesten työt. Eikä ulosottomies kolkuttele ovelle, minulla on hyvä työ ja hyvä palkka. Enkä minä tarvitse ketään ”paapomaan” itseäni, minä pärjään ihan itse. Olen "iso poika", voi hellan duudeli sentään, enkä mikään kiviriippa vaimolle kuin pikku poika muiden lasten joukossa. Minulla ei kuitenkaan ole helppo elämä ja ärsyttää, kun joku luuseri kehtaa vielä tulla suuta soittelemaan…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se toi oikeaoppinen kappalejako vai mikä lie?

Vierailija
2/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se toi oikeaoppinen kappalejako vai mikä lie?

Yhdyssanojen lisäksi vaikeuksia tuottavat myös ns. vaikeat sanat kuten lipido ja agressiivinen, yleensä näille, miehille. Ei ole helppoa olla sellaisen miehen vaimo, joka juo kaljamahan kanssa olutta ja vinoilee naapurille.

Lyhyesti: Aphan kuvailee juuri sitä tosimiestä, jota AV:lla aina kaivataan. Tiedättehän, sellaista jota hoistaa miesten hommat ja jättää akkojen hommat akoille.

Itseäni tämä ahdas rako lähinnä säälittää.

t. yh-isi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa jaakiekkofoorumilla miehilla on paremmin kappalejaot ja kielioppi hallussa kuin taalla AV:lla :)

T: nainen

Vierailija
4/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että naapurin remppareiskaa vitsittää kun meillä mies ei juurikaan juo, ei rassaa autoja eikä istu edes telkkaria töllöttäen. Meillä mies viettää aikansa lasten harrastuksissa ja pihahommissa sekä perheen parissa. Naapurin mies ei ole viettänyt yhtään lomaa lastensa kanssa missään vaikka nuorin on jo 9v ja vanhin 16v. Naapuriperheen äiti kasvattaa, viettää lomat ja hoitaa kodin ja tämä isäntä vain käy syömässä, tissuttelee ja remppaa autoja : ))

No omahan on elämänsä joten suosittelen sinulle samaa neuvoa mitä itse käytämme.... antaa toisen märistä jos siltä tuntuu... toisesta korvasta sisään ja toiseta jne. jne.

Vierailija
5/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap tosi ihanalta mieheltä, kunpa omani olisi ees vähän sinnepäin. Älä välitä kenenkään luuserin sanomisista!

Vierailija
6/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies kokkailisi naapurin lapsille puuroa oma-aloitteisesti, jättäisin sen :DDD

Vierailija
7/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on yh-isästä, etkä tuon verran ymmärrä lukemaasi? Ei siellä ole ketään naista, joka jättäisi hänet.

Tuo yh-isä ei taitaisi sun suuntaan vilkaistakaan, noilla asenteillasi kun toimit...

Vierailija
8/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies kokkailisi naapurin lapsille puuroa oma-aloitteisesti, jättäisin sen :DDD

Sulle varmaan sitten passaa se autotallissa tissutteleva autonpuunaaja-apina. Kukin ottaa mieleisensä.

Aina se vaan täällä tulee mieleen, miten hyvä se oma mies onkaan, kaikkine pikkuvikoineenkin.

Vierailija
9/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juo eikä polta, on mies eikä mikään puuronkeittäjä mikkihiiri.

Voi tsiisus, teillä on se sämpylänpaistajat jotka asuu tossa lähellä :D

Vierailija
10/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHTÄÄN että ap on yh...

Vierailija
11/12 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on yh-isästä, etkä tuon verran ymmärrä lukemaasi? Ei siellä ole ketään naista, joka jättäisi hänet.

Tuo yh-isä ei taitaisi sun suuntaan vilkaistakaan, noilla asenteillasi kun toimit...

tarkoittikin että hänen miehensä olisi myös alta aokayksikön yh jos alkaisi tuollaiseksi puuronkeittelijäksi!

Tuskin lukemisesnymmärtämisessä vikaa. Itsekään en ihmettele miksi ap on yh, kuulostaa alastomalta koiklta =D

Vierailija
12/12 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et viestin aloittaja on mies? :D hahah! Paskat! Miehet ei ruikuta vauva-lehden sivuilla tuollaista soopaa tai sit se on homo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi