Onko outoa kun käyn saunon isäni kanssa? Isä on 55v ja itse olen 35v nainen.
Kommentit (121)
Olen käynyt isäni ja veljieni kanssa. Isä 65 ja veljet 35 ja 34
Normaaliin puberteettiin kuuluu, että silloin loppuu alastiesiintyminen vastakkaista sukupuolta olevien perheenjäsenten kanssa.
Minä kävin viimeksi varmaan n.15v ja se oli jo tosi noloa.
joka haluaa saunoa alasti sukukypsän iän saavuttaneen tyttärensä kanssa.
Mutta ainahan niitä vinoutuneita porukkaan mahtuu.
Kyllä normaali ikä on lopetella murrosiän kynnyksellä.
Hirvee ajatuskin että joutuisi esim. mökkisaunassa peseytymään isän tai veljen katseen edessä.
Minä kävin isän kanssa vielä 12-vuotiaana mutta en enää 13-vuotiaana. Sen jälkeen olisi ollut outoa.
Mutta outoa oli myös se että äitini ei ole koskaan ei koskaan käynyt saunassa minun kanssa.
Yritti saada minutkin rantasaunaan, kun olimme kaverini kanssa n. 14-vuotiaita. Oli kyllä viimeinen kerta kun vierailin heidän mökillään.
kolme sukupolvea sekaisin. Kun sauna lämpiää, niin se menee joka ehtii.
Eikä minua äklötä asiat kovin helposti...
samaan saunaan sukulaismiesten kanssa (puhumattakaan siitä suihkusta). Mutta toisethan kasvatetaan pitämään näitä kieroumia normaaleina, ikävä kyllä.
Normaaliin puberteettiin kuuluu, että silloin loppuu alastiesiintyminen vastakkaista sukupuolta olevien perheenjäsenten kanssa.
Tekstistäsi päätellen sinä.
Minulle ei tuollaista häpeilyvaihetta koskaan tullut, enkä pidä sitä tarpeellisena. Käyn myös sekasaunassa, jos sellainen tilanne eteen sattuu. Toki hyväksyn myös, että muille ko. tilanne voi olla hankala ja suon heille saunarauhan, MUTTA en todellakaan ryhdy haukkumaan heidän tapojaan vääriksi tai epänormaaleiksi.
Muuten tuo on jo lievää insestiä.
Kyllä mökkisaunassa voi mainiosti saunoa kolme sukupolvea sekaisin. se kuuluu suomalaisuuteen eikä siinä ole mitään pervoa. Jos on, vika on ko. perverssesissä. Mitä ihmeellistä on vanhempien kanssa saunomisessa? Kaikki ovat jo nähneet toisensa alasti moneen kertaan. Ja vaikuttaako se uikkari jotain, jos vaikka mentäis uimapukusilteen? Baurettavaa!
Peseydyttekö myös siellä saunassa? Puhdistatte isänne edessä jalkovälinne jne?
Muuten tuo on jo lievää insestiä.
Normaali aikuinen mielestäni vetää itsekin rajat että haluaako enää puberteetti-ikäisen lapsensa kanssa saunoa. Siitä eteenpäin ei ole enää normaalia. Äiti tyttärensä ja isä poikansa kanssa, mutta ei muuten.
isä jo kohta 70. En ole ikinä ajatellut, että siinä on jotain outoa.