Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on stockmannin exclusive-kortti

Vierailija
22.06.2010 |

Onko sinulla? Siis ei tavallinen kanta-asiakaskortti vaan Exclusive.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Stockan First-asiakaskortti eikä ole edes juolahtanut mieleen että asiassa olisi mitään erityistä. Exclusive on joka toisella suomalaisella. So?

Vierailija
22/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on musta amex voi kehuskella. Tosin niillä ihmisillä kellä semmoinen on ei ole tarvetta pönkittää egoaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, no joillakin on kultainen, tai musta pankkikortti, miksi siitä täytyy kirjoittaa:)

Vierailija
24/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl kävis kehuskeleen sillä miten paljon ostan jostakin kaupasta. = O

Vierailija
25/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:17"]

ai niin, no joillakin on kultainen, tai musta pankkikortti, miksi siitä täytyy kirjoittaa:)

[/quote]

en sit tiedä mikä on se summa kun saa mustan kortin, mutta siis on arvokkaampi kuin kultainen.

Vierailija
26/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään hopeasta, jos saisin valita hopeisen ja kultaisen korun välissä, valitsen hopeisen, entä te?

Vierailija
27/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa... nehän tuputti niitä hopeisia exclusive kortteja ilmaiseksi vähän aikaa sitten jokaiselle, jota kiinnosti. MasterCardilla ja pankkikortilla, ilman vuosimaksua. En ottanut, koska kuka tuollaisella kehtaa missään maksaa? Ilmaisella kortilla? :-O

Vierailija
28/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:17"]

[/quote]

en sit tiedä mikä on se summa kun saa mustan kortin, mutta siis on arvokkaampi kuin kultainen.

[/quote]

musta amex on rajaton luottokortti ja sitähän ei voi edes hakea. Sen saa kun kun on vinguttanut ensin platinakorttia sen 250 tuhatta/vuodessa plus monta muuta asiaa...

Vierailija
29/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta amex ei muuten ole muovia...se on titaania, eli semmonen kun kolahtaa pöytään niin tietää, että kaverilla on paalua.. :)

Vierailija
30/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös musta First, toi exclusive on lähes kaikilla. Firstiä ei niinkään... Ihana istuskella oma loungessa ilman wt-väkeä

Vierailija
31/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:22"]

Eräs bloggaaja heilutteli Vuittonin laukkua, Stockan mustaa korttia ja ilmeisesti miehensä rinnakkais-platinaa (tuskin maksaa 500-1000 egen vuosimaksut kortista itse, huom) keskustan Stockan eräällä meikkitiskillä jonkin aikaa sitten. Huomasi että vilkaisin niitä, niin alkoi heilutella niitä korttejaan ja laukkuaan vielä villimmin ja näkyvämmin siinä :D Ajattelin vain huvittuneena että voivoi, jos tuo on jonkun elämän sisältö ja kohokohta, niin siitä vain.

[/quote]

en tiedä kaikkien pankkien puolesta, mutta platinum kortti on ilmainen yksityispankki asiakkaille. Mutta siellä on myös monta sellaista asiakasta jotka maksavT vuodessa noin 3000€, jotta ovat yksityispankki asiakkaita. Ei siis oikeasti rikkaita, maksavat että saavat esittää siitä :D

[/quote]

Tuossa kai viitattiin oikein siihen ´ämerikkäläiseen Plätinaiseen pyhään Ämexiin´ eikä suomalaispankin korttiin, muistan kuulleeni tästä tapauksesta erästä toista kautta että kun tää menee liikkeeseen kuin liikkeeseen niin kortti taivasta kohti siihen tyyliin että hei olen täällä, palvelkaa ja palvokaa minua, miestäni ja miehen rinnakkaiskorttia;-)

Vierailija
32/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:10"]

Mulla on First-kortti. Onko siinä jotain ihmeellistä ja pitääkö sitä kuulutella kaikille? En ole näin toiminut mutta tehdäänpä korjaus tuohon asiaan...

"Ai sulla on vaan toi Exclusive? Mulla on First!"

[/quote]

Minullakin on First -kortti. Tuo Exclusive -korttihan on joka toisella? Hohhoijaa.. 

Terkuin 21-vuotias tyttö :-) 

Vierailija
33/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mustan amexin kanssa ei ole tarvis pröystäillä? Eikköhän semmosen kortin omaava pröystäile ihan joka päivä.

Vierailija
34/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on vain jotain First-kortteja??? Mulla on sentään Last-kortti..... :-D

Vierailija
35/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:32"]

Istuin ystäväni kanssa ostosten päätteeksi Stokkan shampanjabaarissa lasillisella. Joku oikein superlandelaisen näköinen iso perhe pamautti koko sakilla siihen ovelle suurin piirtein navettavaattein, että "täältäkö sitä ilimaista juomaa sitte saa???!!!", heiluttelivat skumppakuponkeja ja mustaa korttia kuin ne olisivat tonnin seteleitä vähintään. Sitten joku viereisessä pöydässä sanoi että first-etuna taisi tosiaan olla joku proseccolasillinen, että eipä tullut käytettyä. Yhtäkkiä sinne tuli muitakin saman tyylisiä, kamala hälinä siellä paikassa jota olin kuvitellut suht tyylikkääksi ja hiljaiseksi!

Tuon kortin saa ilmeisesti jos käy ostamassa Stokkan Autosta jonkun perus-perheCitikan? ;-D Joten en koe sitä miksikään erikoisuudeksi jos niitä mustia kortteja jaellaan tuon tyyliselle väelle? Vähän sama kuin TallinkSiljan kultakortti ja Commodore-hyttiluokka osastoineen jonne menee aina se moukin ja äänekkäimmän oloinen porukka jotka tekee numeron siitä että ovat tulleet laivalle oikein Commodore-luokkaan koko suvun voimin, ja heilutellaan sitä yhtä ja ainoaa merkkilaukkua muiden matkustajien naamalla heti kun laivaan päästään.

[/quote]

Tai sitten se teidän 'hieno' ja 'tyylikäs' juttunne ei sittenkään ollut ihan niin erikoista heidän mielestään, että sitä olisi pitänyt lähestyä nöyrästi ja hiljaisesti :)

[/quote]

Et ole tainnut käydä? Siellä nyt oli sattumoisin aika siistiä porukkaa designerhuonekalujen ja designerlamppujen keskuudessa, sellaista jotka juttelivat normaalilla äänellä, taustamusiikki kuului, kukaan ei pälättänyt kännykkään. Mainostetaanhan sitä Stokkan shampanjaravintolaa vähän parempana paikkana jonne voi mennä hieman syrjään nautiskelemaan. Kahvila on erikseen.

[/quote]

Kuule minä olen monilapsisen perheen äiti maalta joka olen arkkitehdin lapsena syntynyt designhuonekalujen ja lamppujen keskelle, en osaa ehkä niitä niin älyttömästi kunnioittaa. Minusta on jotenkin surullista jos ihminen joutuu sitä peremmuuttaan pönkittämään toisia halveksumalla.

Vierailija
36/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:38"]

Miten teillä on vain jotain First-kortteja??? Mulla on sentään Last-kortti..... :-D

[/quote]

First is so last season!

Vierailija
37/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:13"]

Itseasiassa se voi olla muoviakin, riippuu siitä mistä maasta se on myönnetty :)

T: Centurion-kortin omistava

[/quote]

...ja sitten heräsit? :D Centurionin omistaja tuskin roikkuisi täällä, vaan viettäisi nytkin aikaa shoppaillen ;D

[/quote]

En ole mikään himoshoppailija ja ulkomailla asuvana on kiva käydä välillä katsomassa mikä Suomessa kansaa kuohuttaa ;D

[/quote]

Haloo, puhuit itsesi pussiin! Centurion eli Amexin mustan kortin saa nimittäin vain jos TUHLAA ja shoppailee oikein kunnolla, ja se TITAANIkortti lähtee pois jos et saa sillä vuoden aikana neljännesmiljoonaa täytteen ostoilla. Että kiitos vaan kömpelöstä yrityksestä ja hei hei.

Vierailija
38/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:42"]

Miten niin mustan amexin kanssa ei ole tarvis pröystäillä? Eikköhän semmosen kortin omaava pröystäile ihan joka päivä.

[/quote]

Eiköhän rikkaissakin ole samalla tavalla erilaisuutta kun perseaukissa, jotkut pröystäilee jotkut ei..

Vierailija
39/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kortti ja sehän tarkoittaa vain sitä että on tullut kannettua hiukan enemmän rahaa Stokkalle.

Vierailija
40/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hölmö ostaa stokkalta sitä ylihintaista tavaraa ja vielä kassikaupalla?