Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on stockmannin exclusive-kortti

Vierailija
22.06.2010 |

Onko sinulla? Siis ei tavallinen kanta-asiakaskortti vaan Exclusive.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:58"]

Kuka hölmö ostaa stokkalta sitä ylihintaista tavaraa ja vielä kassikaupalla?

[/quote]

perseaukinen joka yrittää esittää varakasta mustan amexin omistajaa.. :)

Vierailija
42/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:22"]

mä tykkään hopeasta, jos saisin valita hopeisen ja kultaisen korun välissä, valitsen hopeisen, entä te?

[/quote]

Kulta ainakin maksukortin suhteen, koska voin kertoa että kun menee Jenkkeihin tai Arabiemiraatteihin niin se kullanvärinen kortti, sama mikä on, niin herättää enemmän wow-ilmeitä ja kiinnostusta ja saat paremmat palvelut ravintoloissa (tarjoavatmm.  alkushampanjat + alkupalat ilmaiseksi) tai pääset sillä jonojen ohi kuumimpiin klubeihin (moniin niistä pitää jättää luottokortti ovella koska siellä myydään mm monen sadan tai tonnin arvoisia pulloja laskulle) tai saat rantaklubien parhaat pöydät tai privaattiteltat käyttöön jossa saa olla rauhassa :D Tämä on ihan uskomatonta sillä minulla on vain Nordean MasterCard Gold ja miehelläni Visa Silver (koska ei ole jaksanut upgreidada sitä kultaiseksi), ja minun kortilla oli enemmän painoarvoa joka paikassa vaikka noissa ei ole ole kai muuta eroa kuin että Goldiin kuuluu joku ylimääräinen matkavakuutus ja kai joku vähän isompi luottorajamahdollisuus lähtökohtaisesti. Naurattaa oikeasti vieläkin se erikoiskohtelu minkä tuolla suht peruskortilla on saanut kun sitä on noissa paikoissa useita kertoja vilauttanut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:30"]

musta amex ei muuten ole muovia...se on titaania, eli semmonen kun kolahtaa pöytään niin tietää, että kaverilla on paalua.. :)

[/quote]

joo, ja mulle tulee ekana tuosta kyseisestä titaanikortista mieleen miten leikkaavat sillä valkoista jauhetta kylppärin pöydällä peilin päällä........

Vierailija
44/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus 15 vuotta sitten. Nyt ostan joskus lihaa ja juustoja Stokkalta, en muuta. Vaatteet, kengät yms yleensä ulkomailta joten ei kerry "pisteitä".

Vierailija
45/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:30"]

musta amex ei muuten ole muovia...se on titaania, eli semmonen kun kolahtaa pöytään niin tietää, että kaverilla on paalua.. :)

[/quote]

joo, ja mulle tulee ekana tuosta kyseisestä titaanikortista mieleen miten leikkaavat sillä valkoista jauhetta kylppärin pöydällä peilin päällä........

[/quote]

No kokaiini mitä ne sillä leikkaavat onkin ns.varakkaiden huume. VISA:n yms. rupulikorttien köyhät omistajat polttavat crackia joten mielikuvasi on varmasti oikea..

Vierailija
46/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:08"]

Minulla on Stockan First-asiakaskortti eikä ole edes juolahtanut mieleen että asiassa olisi mitään erityistä. Exclusive on joka toisella suomalaisella. So?

[/quote]

Samoin! Ja käyn Stockmannin loungessa usein.

Vierailija
47/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs bloggaaja heilutteli Vuittonin laukkua, Stockan mustaa korttia ja ilmeisesti miehensä rinnakkais-platinaa (tuskin maksaa 500-1000 egen vuosimaksut kortista itse, huom) keskustan Stockan eräällä meikkitiskillä jonkin aikaa sitten. Huomasi että vilkaisin niitä, niin alkoi heilutella niitä korttejaan ja laukkuaan vielä villimmin ja näkyvämmin siinä :D Ajattelin vain huvittuneena että voivoi, jos tuo on jonkun elämän sisältö ja kohokohta, niin siitä vain.

Vierailija
48/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:22"]

mä tykkään hopeasta, jos saisin valita hopeisen ja kultaisen korun välissä, valitsen hopeisen, entä te?

[/quote]

Kulta ainakin maksukortin suhteen, koska voin kertoa että kun menee Jenkkeihin tai Arabiemiraatteihin niin se kullanvärinen kortti, sama mikä on, niin herättää enemmän wow-ilmeitä ja kiinnostusta ja saat paremmat palvelut ravintoloissa (tarjoavatmm.  alkushampanjat + alkupalat ilmaiseksi) tai pääset sillä jonojen ohi kuumimpiin klubeihin (moniin niistä pitää jättää luottokortti ovella koska siellä myydään mm monen sadan tai tonnin arvoisia pulloja laskulle) tai saat rantaklubien parhaat pöydät tai privaattiteltat käyttöön jossa saa olla rauhassa :D Tämä on ihan uskomatonta sillä minulla on vain Nordean MasterCard Gold ja miehelläni Visa Silver (koska ei ole jaksanut upgreidada sitä kultaiseksi), ja minun kortilla oli enemmän painoarvoa joka paikassa vaikka noissa ei ole ole kai muuta eroa kuin että Goldiin kuuluu joku ylimääräinen matkavakuutus ja kai joku vähän isompi luottorajamahdollisuus lähtökohtaisesti. Naurattaa oikeasti vieläkin se erikoiskohtelu minkä tuolla suht peruskortilla on saanut kun sitä on noissa paikoissa useita kertoja vilauttanut :D

[/quote]

Tämä on sinänsä koomista, koska meillä esim ison perheen takia kaikki kortit tuppaavat muuttumaan platinakorteiksi, koska meillä on yhteisen tilin takia tapana kierrättää kaikki ostokset luottokortin kautta, vaikka aina maksammekin ne tyhjäksi. Ei se kortin väri nyt niin kamalasti kerro. No on meillä ihan hyvät tulotkin, mutta kansainvälisesti ei mitenkään erityisen.

Nyt mies pääsi Finnairillakin työmatkojen takia sitten parempaan väkeen, eli halutessaan pääsee sinne laungeen odottamaan. Siellä on hyvä sitten platinamasteriaan vilautella.

Vierailija
49/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko kirjata optiooikeutenne Stockkan osakkeisiin? Kuinka monta optiota ostojenne perusteella saisitte?

Terveisin, Exclusive

Vierailija
50/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin ystäväni kanssa ostosten päätteeksi Stokkan shampanjabaarissa lasillisella. Joku oikein superlandelaisen näköinen iso perhe pamautti koko sakilla siihen ovelle suurin piirtein navettavaattein, että "täältäkö sitä ilimaista juomaa sitte saa???!!!", heiluttelivat skumppakuponkeja ja mustaa korttia kuin ne olisivat tonnin seteleitä vähintään. Sitten joku viereisessä pöydässä sanoi että first-etuna taisi tosiaan olla joku proseccolasillinen, että eipä tullut käytettyä. Yhtäkkiä sinne tuli muitakin saman tyylisiä, kamala hälinä siellä paikassa jota olin kuvitellut suht tyylikkääksi ja hiljaiseksi!

Tuon kortin saa ilmeisesti jos käy ostamassa Stokkan Autosta jonkun perus-perheCitikan? ;-D Joten en koe sitä miksikään erikoisuudeksi jos niitä mustia kortteja jaellaan tuon tyyliselle väelle? Vähän sama kuin TallinkSiljan kultakortti ja Commodore-hyttiluokka osastoineen jonne menee aina se moukin ja äänekkäimmän oloinen porukka jotka tekee numeron siitä että ovat tulleet laivalle oikein Commodore-luokkaan koko suvun voimin, ja heilutellaan sitä yhtä ja ainoaa merkkilaukkua muiden matkustajien naamalla heti kun laivaan päästään.

Vierailija
51/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:32"]

Istuin ystäväni kanssa ostosten päätteeksi Stokkan shampanjabaarissa lasillisella. Joku oikein superlandelaisen näköinen iso perhe pamautti koko sakilla siihen ovelle suurin piirtein navettavaattein, että "täältäkö sitä ilimaista juomaa sitte saa???!!!", heiluttelivat skumppakuponkeja ja mustaa korttia kuin ne olisivat tonnin seteleitä vähintään. Sitten joku viereisessä pöydässä sanoi että first-etuna taisi tosiaan olla joku proseccolasillinen, että eipä tullut käytettyä. Yhtäkkiä sinne tuli muitakin saman tyylisiä, kamala hälinä siellä paikassa jota olin kuvitellut suht tyylikkääksi ja hiljaiseksi!

Tuon kortin saa ilmeisesti jos käy ostamassa Stokkan Autosta jonkun perus-perheCitikan? ;-D Joten en koe sitä miksikään erikoisuudeksi jos niitä mustia kortteja jaellaan tuon tyyliselle väelle? Vähän sama kuin TallinkSiljan kultakortti ja Commodore-hyttiluokka osastoineen jonne menee aina se moukin ja äänekkäimmän oloinen porukka jotka tekee numeron siitä että ovat tulleet laivalle oikein Commodore-luokkaan koko suvun voimin, ja heilutellaan sitä yhtä ja ainoaa merkkilaukkua muiden matkustajien naamalla heti kun laivaan päästään.

[/quote]

Tai sitten se teidän 'hieno' ja 'tyylikäs' juttunne ei sittenkään ollut ihan niin erikoista heidän mielestään, että sitä olisi pitänyt lähestyä nöyrästi ja hiljaisesti :)

Vierailija
52/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:24"]

Siellä on hyvä sitten platinamasteriaan vilautella.

[/quote]

Platinamasteri? Mastecardeja ei kai ole mitään platinakorttia olemassa, vain hopea ja kulta...? Vai onko tuo joku uusi?

Vierailija
53/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa johonkin lentokenttäloungeen jossa punakat ja hikoilevat ja kännyköihin kailottavat bisnesmiehet vetää ilmaiskännit ennen koneeseen nousua? En minä enkä perheeni ainakaan enää.

Vierailija
54/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:32"]

[/quote]

Tai sitten se teidän 'hieno' ja 'tyylikäs' juttunne ei sittenkään ollut ihan niin erikoista heidän mielestään, että sitä olisi pitänyt lähestyä nöyrästi ja hiljaisesti :)

[/quote]

Et ole tainnut käydä? Siellä nyt oli sattumoisin aika siistiä porukkaa designerhuonekalujen ja designerlamppujen keskuudessa, sellaista jotka juttelivat normaalilla äänellä, taustamusiikki kuului, kukaan ei pälättänyt kännykkään. Mainostetaanhan sitä Stokkan shampanjaravintolaa vähän parempana paikkana jonne voi mennä hieman syrjään nautiskelemaan. Kahvila on erikseen.

Vierailija
55/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:35"]

[/quote]

Et ole tainnut käydä? Siellä nyt oli sattumoisin aika siistiä porukkaa designerhuonekalujen ja designerlamppujen keskuudessa, sellaista jotka juttelivat normaalilla äänellä, taustamusiikki kuului, kukaan ei pälättänyt kännykkään. Mainostetaanhan sitä Stokkan shampanjaravintolaa vähän parempana paikkana jonne voi mennä hieman syrjään nautiskelemaan. Kahvila on erikseen.

[/quote]

Niinpä niin. Yksi moukkamainen ja äänekäs suomijuntti voi laskea koko paikan tasoa. Sama asia kuin että yksi mätä hedelmä pilaa koko laatikollisen. Siksi Suomessa menee idea tuollaisesta keinotekoisesta erottelusta asiakaskuntien välillä koska tyylikäs ja varakas porukka ei tuollaisesta näennäisbrassailusta piittaa ja välttelee luokittelua ja piileskelee mieluummin normirahvaan joukossa kun nostaa itseään jalustalle ja esiin jonkun bonuskortin takia :)

Vierailija
56/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu käyttämään mitään kortteja, mulla on aina 30 donaa taskussa ja sata donaa povarissa, jos alkaa vaikka huikomaan taikka haluun ostaa hampurilaisen ....

Vierailija
57/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yhtään miettineet että mitä paremmat kanta-asiakaskortit teillä on, sitä enemmän teidän toimintoja ja ostoskäyttäytymistä KYTÄTÄÄN yhtymien keskustietokoneilta? :-)

Vierailija
58/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat ovat miljonäärejä ja niillä on se ihan tavallinen Stockmannin kanta-asiakaskortti :D Tuskin muistavat sitä edes aina näyttää.

Huvittaa kuulla että jotkut maalaiset tulee sellaisen kanssa kaupunkiin pätemään!

Vierailija
59/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:22"]

Eräs bloggaaja heilutteli Vuittonin laukkua, Stockan mustaa korttia ja ilmeisesti miehensä rinnakkais-platinaa (tuskin maksaa 500-1000 egen vuosimaksut kortista itse, huom) keskustan Stockan eräällä meikkitiskillä jonkin aikaa sitten. Huomasi että vilkaisin niitä, niin alkoi heilutella niitä korttejaan ja laukkuaan vielä villimmin ja näkyvämmin siinä :D Ajattelin vain huvittuneena että voivoi, jos tuo on jonkun elämän sisältö ja kohokohta, niin siitä vain.

[/quote]

Lieneekö sama blogitapaus joka lähti jonnekin pohjoisemmaksi pienelle kotipaikkakunnalleen käymään ja oli heilutellut merkkilompakkoa ja Stokkan hienompaa korttia jonkun paikallisen marketin kassalla ja huudahdellut ääneen että "Ai niin teillä ei käykään täällä tämä Stockmannin kantiskortti, voi hih hih sentään!" että koko jono varmasti kuuli ja näki että tullut ihan Helsingistä asti?

Vierailija
60/79 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on exclusive kun käytän niin paljon luotto-ominaisuutta sillä läpyskällä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän