Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Daniel oli niin vaikea hyväksyä? Eihän Silviakaan ollut kuninkaallista sukua?

Vierailija
21.06.2010 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä-Kaarle Kustaalle oli vaikeaa, kun itse otti aikoinaan "tavallisen" Silvian puolisokseen.

Vierailija
2/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on perheen pää ja johtaja, naiselle riittää, että on kaunis ja osaa käyttäytyä. Ja onhan Silvialla hyvä sukupuukin, ei ole perusruotsalainen duunari.

Samasta syystä monen mielestä on ok, että valkoinen mies harrastaa seksiä mustan naisen kanssa, mutta ei toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan käsittänyt tuota keltaisen lehdistön löpinää siitä, ettei Danielia muka ole hyväksytty. Kuningasparihan on useaan otteeseen kertonut pitävänsä hänestä ja hyväksyvänsä hänet ja hän on osallistunut useisiin perheen järjestämiin tilaisuuksiin. Minun nähdäkseni kyse oli yksinkertaisesti siitä, että Daniel kosi vasta nyt. Sellaista sattuu nykyaikana, ihmiset saattavat elää yhdessä ilman avioliittoakin.

Danielille avioituminen on iso elämänmuutos esim. oman työelämän ja vapaa-ajan kannalta, joten ei ihme, jos pelotti.

Vierailija
4/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.llä ollut jonkinlainen rikostausta..? Ainakin verottajaa oli viilannut linssiin, jäi sit kylläkin kiinni siitä.

Vierailija
5/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelonen, näin mäkin olen ymmärtänyt, jos joku jarrutteli, niin juuri Daniel itse. Ei kai tavallisen tallaajan ole ihan helppo ryhtyä tulevan kuningattaren puolisoksi suinpäin. daniel haluais aikaa onko hänestä siihen?

Vierailija
6/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis edustustehtäviin yms., kyllähän D:kin niissä tulee olemaan PALJON.

Minä en ole koskaan käsittänyt tuota keltaisen lehdistön löpinää siitä, ettei Danielia muka ole hyväksytty. Kuningasparihan on useaan otteeseen kertonut pitävänsä hänestä ja hyväksyvänsä hänet ja hän on osallistunut useisiin perheen järjestämiin tilaisuuksiin. Minun nähdäkseni kyse oli yksinkertaisesti siitä, että Daniel kosi vasta nyt. Sellaista sattuu nykyaikana, ihmiset saattavat elää yhdessä ilman avioliittoakin.

Danielille avioituminen on iso elämänmuutos esim. oman työelämän ja vapaa-ajan kannalta, joten ei ihme, jos pelotti.

Vierailija
7/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jostain protokollasta.

Vierailija
8/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä oli melkoinen porvari. Sosiaalijohtaja erittäin isossa firmassa. Ei todellakaan mikään sähkömies, vaan isolla pallilla. Ja D osoitti kaikille viimeistään häissä olevansa esiintymistaitoinen, sivistynyt, edustava sekä muutenkin hieno rakastava ja herkkä aviomies. Katsoitteko hänen pitämänsä puheen miljoonayleisölle? Kuningas itse ei osaa esiintyä, D. todellakin osasi.

Vierailija
9/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin kruununprinsessa Victorian poikaystävä Daniel Westlingin ja hänen kollegansa Benny Johanssonin epäillään tehneen laittomia verovähennyksiä omistamansa kuntoklubi Master Traningin nimiin. Partnerit ovat käyttäneet yrityksen rahoja omiin yksityisiin menoihinsa.

Sanomalehti Aftonbladetin mukaan Westlingiä uhkaa noin kymmenentuhannen euron rangaistusvero väärien tietojen antamisesta verottajalle.

- En aio valittaa verottajan päätöksestä, Daniel sanoo epäillyn verosotkun paljastaneelle sanomalehti Expressenille.

Westling ja Johansson ovat myös ostelleet kalliita lahjoja, kuten hiihto- ja golfvarusteita, noin 400:lle asiakkaalleen. Tv-tähtien, yritysjohtajien ja Tukholman kerman lisäksi lahjottavien listalla on ollut niin kruununprinsessa Victoria kuin prinsessa Madeleinekin.

Hovi ei ole kommentoinut Danielin verosotkuja.

Vierailija
10/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Kustaahan koko ajan hehkutti, miten sopiva vävyehdokas Jonas B. oli ja miten epäsopiva Daniel oli.

Onneksi Jonas näytti oikean karvansa, se limanuljaska. Se, mikä Jonas oli miehiään, tuli Kalle Kustaalle varmasti selväksi jo ennen Victorian ja Danielin kihlajaisia..

Vierailija
11/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on ollut Danielia vastaan ja siksi Victoria ja Daniel menivät naimisiin vasta nyt. Kalle ilmeisesti parin viime vuoden aikana ymmärsi ettei Victoria anna periksi tässä asiassa. Kyllä minä ainakin uskon mitä nämä hovin syväkurkut on asiasta kertoneet, että Kalle pitkään vastusti Victorian ja Danielin liittoa.

Eikai Kalle suoraan voinut sanoa omaa mielipidettään Danielista, varsinkaan häissä. Samaa lätinää on kaikki häissä pidettävät puheet, lämmin ja huumorintajuinen, rakkaus - näitä sanoja aina hääpuheissa viljellään. Ei se kerro mitään todellisista ajatuksista.

Vierailija
12/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarle Kustaa ei ole koskaan kommentoinut Danielia negatiivisessa mielessä. Roskalehtien jutut ovat aina olleet tyyliä "Kaarle Kustaan kerrotaan ajattelevan..." "kuningas pitää.." "lähipiirin mukaan.." mutta KOSKAAN ei ole ollut oikeita suoria sitaatteja kuninkaalta. Mielestäni jutut ovat aina vaikuttaneet täysin tuulesta temmatuilta, draaman ja lehtien myymisen lisäämiseksi keksityiltä.

Vierailija
13/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Minun nähdäkseni kyse oli yksinkertaisesti siitä, että Daniel kosi vasta nyt. Sellaista sattuu nykyaikana, ihmiset saattavat elää yhdessä ilman avioliittoakin.

Kosi vasta nyt? Hänhän kosi jo viime vuoden helmikuussa, jolloin heidän kihlauksensa julkaistiin.

Vierailija
14/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein komealta kuulosta kuninkaallisissa piiteissä..

Vierailija
15/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarle Kustaa on aika vanhanaikainen :) Ehkä oli toivonut toisenlaista puolisoa tyttärelleen, ja kesti aikansa sulattaa tämän valinta.

Vierailija
16/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi vasta nyt? Hänhän kosi jo viime vuoden helmikuussa, jolloin heidän kihlauksensa julkaistiin.

Siis juu, mutta seitsemän vuoden suhteen jälkeen ja reilusti yli kolmenkympin iässä joka tapauksessa.

Vierailija
17/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim Dianalla ei tainnut olla oikein mitään kunnon koulutusta?

Vierailija
18/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen isoisoisänsä (tai jotain) oli Portugalin kuninkaan äpärä.

Vierailija
19/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuollaisella monrakialla nykyisin enää ole kuin koristearvoa, joten eikö se nyt ole ihan sama minkälaiset ihmiset siellä edustavat?

Jos kuitenkin ovat edustuskykyisiä ja haluisia. Hireän raskas hommahan se on, en yhtään ihmettele jos joku tavis ei niin kauhean innostunut siitä ole.

Esim. en itse jaksaisi millään olla kaikenaikaa muiden hampaissa ja vaan nättinä ja fiksuna hymyillä joka paikassa.

Vierailija
20/48 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim Dianalla ei tainnut olla oikein mitään kunnon koulutusta?

tais olla lastenhoitaja..? Mut hänellä olikin siniverinen suku, ja olivat jo muutenkin 'piireissä' mukana.