Mikä on sun lemppari Ben & Jerry's:istä? (ev)
Kommentit (30)
YÄK...
En ookaan aiemmin huomannu. Onko joku uus?
se on mun nimitys niille kaikille! :D
En ole maistanut vielä kuin phis foodia, joten varmaan se.
siinä oli vaahtokarkkia ja pieniä "suklaakaloja" ja suklaajäätelöä. Muistaako joku vielä nimen ja saako enää mistään???
Turusta saa Kuralasta ainakin
Saiskohan jostain päin pääkaupunkiseutuakin? On nimittäin niiiin hyvää =)
Musta on huvittavaa että joku ei osta hyvää jäätelöä siksi että se on kallista! Jäätelö kallista?! :D
Sen sijaan tuo kehuttu Half Baked on jos nyt ei pahaa niin ei ainakaan hyvää :/
molempien suosikki on cookie dough, muistuttaa eniten häagen datzia, jota on kovin vaikea löytää täältä.
ja half baked :) Jos ei nuita saatavilla nii kyllä ne muutki menee! :)
Strawberry cheesecake on niiiiin ihanaa!
on täysin mitäänsanomaton Haägen-Dazsin Strawberry cheesecakeen verrattuna. Siinä maailman paras jäätelö. Ja B&J:stä paras on ehdottomasti Bohemian raspberry, jota ei valitettavasti saa enää Suomesta.
YÄK...
En ookaan aiemmin huomannu. Onko joku uus?
Mun mielestäni nuo on liian makeita. Jäätelön pitää olla raikas!
myydäänkö tota cherry garciaa jossain vielä? turussa ei ole näkynyt vuoteen ainakaan ja oli mun lemppari
Cookied dough on minusta ehkä paras. On muitakin tosi hyviä kyllä. Uutuus half baked on kokeilematta, mutta kuulostaa hyvältä kyllä!
Sen verran tässä vielä sanoisin, että aika hyvälaatuisia ovat minusta, sillä suht vähällä e-kirjainmäärällä noissa pärjätään, toisin kuin vaikka Valion jätskeissä. Mövenpick taitaa olla kyllä paras, jos katsoo vain e-kirjainten määrää eli siinä vähiten.
kaikista paras B&J oli se oman käsitykseni mukaan Suomessa ainoastaan K-ruokakaupoissa myynnissä ollut (?) "Half Baked".
Kuvaus jenkkisivuilta:
"A crazy concoction of chocolate ice cream and vanilla ice cream mixed with fudge brownies and gobs of Chocolate Chip Cookie Dough."
Ihanan monipuolinen jäätelö, vaniljaa ja suklaata, suklaafudgebrownin palasia ja suklaakeksitaikinahippusia.
Myös "Baked Alaska" on hyvää: vaniljakermajäätelöä, valkosuklaata ja pieniä vaahtokarkkipyörteitä.
Pelkästään jo toi B&J:n vaniljajäätelö on aivan ihanaa, ostaisin pelkkää vaniljajäätelöä ilman muita täytteitä jos sellaista vain kaupoista saisi...
myydäänkö tota cherry garciaa jossain vielä? turussa ei ole näkynyt vuoteen ainakaan ja oli mun lemppari
Makuuneista saa taas. Tuli nyt keväällä takas valikoimiin.
mansikkajuustokakku on hyvänä kakkosena.