Perjantai-pudottajat!
Tällä nimellä täältä löytyy jatkossa perjantaisin uusi avaus, johon voi kertoa painokuulumiset meille muille.
Noudatan itse pv:n pointseja, koska olen kokenut ne hyviksi.Aloittelen juoksuharrastusta syysiltojen piristykseksi. :)
Omat lähtölukemani ovat 164 cm ja 67.2 kg.
Tavoitteena 58-60 kg.
Olen kolmen lapsen äiti ja yhden miehen vaimo, töihin paluu pian edessä.
Kertoilkaa tekin jotain itsestänne, mikäli haluatte!
-Kaneli-
Kommentit (28)
Painoa on raskauden jäljiltä vielä muutama ylimääräinen. Tavoite olisi päästä raskautta edeltäviin vaatteisiin; housuja kaapissa pino odottamassa. Nyt mitat 172cm ja 66.6 kg (aamupaino) tarkalleen. Tavoitteena olisi n. 60 kg.
Tuntuu, että vaikka painon saisikin pois, ovat lihakset hävinneet, joten myös liikuntaa tarttis lisätä (hankalaa kun aika kortilla). Palataan pe asiaan, tsemppiä kaikille kohtalotovereille!
Tulinpas kyselemään, että mitenkäs seon lähtenyt menemään? :)
Itse kävin eilen puntarilla, ja noin kiloa vähempää näytti jo kuin perjantaina. :O Tosin mulla oli perjantaina menkat vielä ja ties mitä turvotuksia ja pöhniä!
Viikonloppuna olin tosi ahkera liikkumisen suhteen ja kävin niin perjantaina, lauantaina (+ kävelyt kauppakeskuksessa!) ja sunnuntaina lenkillä kuopuksen ja rattaiden kanssa.Illat tahtovat olla hankalimpia, kun tekisi mieli syödä ja syödä (vanhoja tottumuksia osaltaan), mutta pisteitä ei enää ole.Taidankin tänään syödä päivällä niukemmin (vain lämpimän aterian ja kahvia) ja säästää pojoja vaikeaksi havaitsemaani iltaan.Tänään aloitan myös tuon juoksuohjelman noudattamisen, alkaa onneksi tosi kevyesti vain parin minuutin juoksupyrähdyksillä, kävelyn lomassa.
Kertoilkaahan kuulumisia jo ennen perjantaita! Ja tervetuloa lämpimästi uusillekin!Porukassa on aina enemmän voimaa kuin yhdessä laihduttavassa yksilössä - vaikka tokihan sitä meissä jokaisessa sisukkaassa naisessa on, kun olemme tähän kerran ryhtyneet! ;)
-Kaneli-
näin maanantain kunniaksi päätin lopettaa tupakanpolton! Hullua ehkä kun yrittää samalla pudottaa painoa, mut mikäs tässä, tuleepahan kunnolla paranneltua tapojaan ja kuntoa :)
17 vuotta takana sauhuttelua, et saa sii kuinka tässä käy!
painoa oli tippunut n.800g viikonlopun aikana, kaljaa ei ole tullut tissuteltua ja siitä nyt olen suhteellisen ylpeä =)
nyt on harmillisen synkkä keli(ainakin pääkaupunkiseudulla) hirveesti ei ole motivaatiota lähteä lenkkeilemään vaikka tekis kyllä hyvää hetkien hikoilla. no, jos illemalla sitten...
mietin tässä minkälaiset on teidän aikatavoitteet? siis missä ajasse olette ajatelleet päästä tavoitteisiinne?
Mun ajallinen tavoite tämän 7-9 kilon karistamiseen on tuolla maaliskuun loppupuolella, kun on esikoisen synttärit.Se vain tuntui olevan sopivan matkan päässä - ettei pääse mitään paineita kasautumaan niskaan, mutta lepsuiluunkaan ei ole varaa! ;) Reilut viisi kuukautta sinne! Olen toisen lapsen jälkeen karistanut yli 20 kg lähes samassa ajassa, mutta siihen en nyt missään tapauksessa pyrikään, ja muistaakseni motivaatiokin oli silloin aivan eri luokkaa, kun ylipainoa oli niin paljon. Näitä vähempiä kiloja on aina tiukempaa puristaa pois ittestään...
En eilen vielä ehtinyt aloittamaan tuota juoksua, kun metsästin illan kaupoissa kuopukselle talvikenkiä (eikä löytynyt!), mutta aloittelen lähiaikoina, kunhan on sitä aikaa (seliseli) :).
Mutta jatkakaa reippaina!Niin minäkin yritän tehdä. :)
-Kaneli-
pakko tulla tänne tuulettumaan! polttamatta 4 päivää ja paino tippunu 1,4kg. taitaa johtua pelkästään siitä etten ole ottanut iltakaljaa viiteen päivään.
tämä tuntuu tosi hyvältä :)
Mun vaakasta lähti patterit kävelemään, kun siskoni lainasi digikameraa (lähti Italiaan tuossa viikolla) ja ne samat ladattavat patterit on käytössä siinä kamerassa.Heh - tosi uskottavan kuuloinen selitys muuten, mutta TOTTA! :D Eli ilmoitan eka puntarilukemani vasta viikon päästä perjantaina. Lipsumisia on sattunut, mutta yritän taas pitää itteni kurissa.. ;)
-Kaneli-
Jepjepjep.
Ja olen jaksanut lenkkeillä joka päivä, juossut olen tosin tasan kerran tällä viikolla, mutta rannepainojen kanssa kävelykin tuntuu kivalta =)
Ruokavaliosta olen tiputtanut ainoastaan päivittäisen karkkihetken ja vaihtanut aamupalaleivät puuroon marjojen kera.
Tänä iltana ajattelin kuitenkin herkutella. Mutta vain kanasalaatilla, naan-leivällä ja lasillisella viiniä.
Kirjoittelen tuota + 20 kg synnytyksen jälkeen ketjua, mutta liitympä tähänkin. Perjantai on hyvä punnitus päivä. Painoa olisi tiputettavana 10 kg ja keinoina kotijumppa ja ´pienoinen´ ruokavalion muokkaus.