Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai-pudottajat!

07.10.2005 |

Tällä nimellä täältä löytyy jatkossa perjantaisin uusi avaus, johon voi kertoa painokuulumiset meille muille.

Noudatan itse pv:n pointseja, koska olen kokenut ne hyviksi.Aloittelen juoksuharrastusta syysiltojen piristykseksi. :)

Omat lähtölukemani ovat 164 cm ja 67.2 kg.

Tavoitteena 58-60 kg.

Olen kolmen lapsen äiti ja yhden miehen vaimo, töihin paluu pian edessä.

Kertoilkaa tekin jotain itsestänne, mikäli haluatte!

-Kaneli-

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eli, paino ei liiku mihinkään, pysyy edelleen siinä 59-60 ja se jos mikään on turhauttavaa. Tosin tupakkalakko pitää ja siitä olen enemmän kuin tyytyväinen!

Luulen että mun pitäisi katsastaa mun ruokavalio uudestaan. Tuli tos karsittua joitakin elintarvikkeita (ja kalja) pois, mut eipä ole vaikuttanut. Seuraavaksi pitää pienentää annoksia.

Olen liikkunut ½-1 tuntia päivässä, pitänee lisätä sitäkin.

Noh, miten teillä muilla on viikko mennyt? Toivottavasti paremmin kuin mulla!

Vierailija
2/28 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jumitus tuli tännekin päin käymään. Liikkunut olen kohtalaisesti, tosin flunssa vähän rajoittaa sitä puolta.

Minä voisin alkaa vähitellen katsella ruokavaliosta karsittavaa. Olen viime viikot pitänyt pelkästään päiväkirjaa ja karsinut ainoastaan karkit pois. Nyt voisi tarkistella ne syömiset ja katsoa mitä voisi tehdä.

Olen tosin aina syönyt terveellisesti ja kohtalaisen pieniä määriäkin, ja lihonut pelkästään karkilla ja suklaalla sekä liikunnan puutteella. Mutta ilmeisesti syön nyt peruskulutuksen mukaan eikä paino siis putoa.

Onko muilla paremmin?

PS: wirelle onnittelu lakkoilun onnistumisesta!!! Upea saavutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ei täs taaskaan mitään muutoksia ole tapahtunut. paikalla seistään :(

mitäs te muut, onko edestystä?

Vierailija
4/28 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muille tuttu ongelma..nimittäin jatkuva himo suklaaseen?mulla on ja oikeen ärsyttää että aina pitää ostaa sitä suklaata,kun mieli tekee niin paljon.suklaa sexin korvike?empä usko..kun ei siitäkään pulaa ole.onko ketään joka tunnustaa syövänsä suklaata melkein joka päivä?oon aina ollut suklaaholisti..aktiivisen liikkumisen johdosta ei painoa nuorempana tullut vaan pysyin hoikkana..vasta nyt juttu on toinen,kun lapsia siunaantunut kaksi eikä ole aina päässyt lenkille kun haluaisi..ei katastrofia sen suhteen mutta -10kg joutais hornan kuuseen..mutta kun suklaa on niin namia!kivaa valittaa....onneksi ratsastan taas aktiivisesti niin ees jotain kulutusta.suunnittelen tässä liittyväni joukkoonne...jos saisin inspiraation.pituus 170cm paino 82kg....tsempatkaa mua!

Vierailija
5/28 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pari viikkoa jääny väliin ku en oo käyny täälä.. mutta ostin sillon ku viimeks kirjoitin nii ostin digitaalivaa' an ja sehän peijooni näyttikin 67.5kg! Eli se on mun lähtöpaino. Joka aamu käyn vaa' alla että motivaatio säilyis.. tämän aamuiset lukemat 64.9kg. Eli alaspäin ollaan menossa :) tavoitteena 58kg. Hölkkä on auttanut huimasti! Käyn 3-4krt viikossa hölkkäämässä 21min kerrallaan. :) (En tiedä lenkin mittaa kilometreinä) Saa nähdä kuinka kauan tavoitteeseen vielä menee.. jouluun mennessä tavoite max 60kg. Jos tätä vauhtia laihdun sinne asti ollaan vieläkin alhaisemmassa luvussa! :) Tämä taitaa sittenkin onnistua!!! :) Tsemppiä vain siskoset! :)

Vierailija
6/28 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkunut olen hullun lailla. Ruokavalioon hain muutoksia Olet mitä syöt -sarjan sivuilta. Yksinkertaisia ja mukavia noudattaa, eikä tarvitse laskea kaloreita. Ja pelkästään niitä kevyen elämän vinkkejä olen seurannut (l. päivittäin kaksi omenaa, kolme lasia rasv. maitoa, neljä viip. ruisleipää, joista jokaisella tl kevytlevitettä, lautasmalli aterioilla ja viisi säännöllistä ruoka-/välipala-aikaa päivässä).

Suklaanhimoon neuvoisin ostamaan hyvällä omallatunnolla sen suklaan. Poikkeuksena aikaisempaan valitse kuitenkin tumma suklaa ja pienempänä versiona, nyt on tullut markkinoille 40 gramman tumma suklaa, joka kyllä vie sen pahimman makeannälän. Itselläni ainakin.

Vierailija
7/28 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vain joukkoon, Roska.

Vierailija
8/28 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti ilmoittamaan, että olen saanut painoa takaisin 400 grammaa! Voi räkä.

Tiukempi ote taas ensi viikolla, jospa se siitä. Nyyh!

Vierailija
9/28 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään olin pettynyt itseeni ja saamattomuuteeni, mutta nyt oon saanu kilon verran pysyvästi pois. Tupakkalakko(jos enää lakoksi voi sanoa) on pysynyt ja se jos mikään tuntu hyvälle!

Vierailija
10/28 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä keskityn nyt tähän tupakkalakkoon, laihdutan sit vuoden päästä kun oon päässy tupakasta irti. Näin pääsen eroon tästä turhasta paino-paineesta :) Lykkyä kaikille!

Vierailija
11/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siis jatkaa yksikseni näköjään =)

Mutta ei kai siinä mitään sitten, ilmoittelen itse kuulumisiani välillä, jotta pysyisin päätöksessäni.

Perjantaina en ehtinyt koneelle, mutta kilon verran oli painoa tippunut, eli taisi edellisen viikon painonnousu olla pelkkää nestekertymää kuukautisten takia.

Vierailija
12/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 170cm

Painoa 79kg

Tavoitepaino 61kg

Esittelyä: 28- vuotias avioliitossa oleva naisihminen. Lapsia kolme, 2 tyttöä ja 1 poika. Töihin paluu äitiyslomalta edessä toukokuussa jolloin pitäisi olla noissa kilolukemissa... Tarkoituksena siivota ruokavalio ja lisätä liikuntaa. Tässä kotona ollessa on tullut syötyä miten sattuu ja noita kiloja on ollut jo ennestäänkin...

Jos mukaan vaan mahtuu niin mielelläni tulisin!

Vierailija
13/28 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta tuntuu olevan ja 1.12 tähän pinoon nimeni laitoin...

No nyt vaaka näyttää 77kg kun silloin eka päivä näytti 79kg. Joten vesi ja puolet lautasesta salaattia-linja tuntuu tepsivän.

Ens perjantaihin! Toivottavasti joku muukin käy pinossa!

Vierailija
14/28 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tilanne tasan + 10 kg. Eli viimeviikolla tippui 2 kiloa, mutta imettäessä ja suht hiljattain synnyttäneellä noita kiloja saakin tippua reilummin alkuun. Nää viimeiset todelliset kilot ( kun kaikki turvotus on lähtenyt ) ovatkin sitten se todellinen koitos.

Vierailija
15/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, tupakkalakko toi mukanaan ruokahimon, ja vaikka porkkanaa on tullut popsittua, paino on noussut takaisin siihen mistä aloitin. :( paskanmarjat sanon mä! alku näytti ja tuntui niin hyvälle että oksat pois. noh, ei auta muu kuin olla tiukempi itselleen ja varoa noita turhia syöpöttelyjä. alkaa toi nikotiinipurkkakin maistumaan puulle...

MUTTA, tästä voi vaan nousta ylöspäin :)

onko muuten kellään käytössä jotain lisäravinteita, esim CLA:ta, lecitiiniä tms, toimiiko/auttaako?

-pettynyt wire-

Vierailija
16/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähtötilanteessa ollaan. Oon 170cm ja 65kg. Tavoite olis 56-58kg. Ajattelin aloittaa hölkkäämällä ja hieman muutoksia ruokailun suhteen tekemällä.. siis rajoittamalla herkkujen syöntiä. Se on vähä riistäytyny käsistä :) Toivon hartaasti mahtuvani entisiin vaatteisiin ja ennenkaikkea - toivon voivani viihtyä omassa kropassa joka ei nyt kyllä onnistu... Lasten (3.5vk ja 1.3v) päiväunien aikaan olis tarkoitus myös jumpata. Ehkä sitä tällaisessa ryhmässä onnistuis paremmin :) Tsempataan toisia ja ONNISTUTAAN!!! :) Tunnelmallisia syysiltoja!

Vierailija
17/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeillä olen jaksanut joka päivä. Askelmittarinkin kaivoin kaapin perältä, jotta saisin varmasti liikuttua. Ja kyllähän se liikuttaa.

Tanssiaskeleita tulee otettua päivän mittaan useinkin, jotta ei paikalleen jämähtäisi, kaupassa olen pysäköinyt kaukaisimpaan ruutuun ja käynyt iltasella vielä hakemassa unohtuneita maitoja kävelemälläkin, jotta askeleita tulisi =) Suosittelen, kotikin pysyy siistimpänä, kun tulee koko ajan puuhailtua jotain.

Vierailija
18/28 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170cm ja painoa on 58kg...

Pitäisi vähän kiinteytyä, mutta ilman tsemppareita se ei onnistu. lapsen jälkeen sain laihdutettua n. 7kg tälläisen ryhmän avulla :)

Olen 22vee ja naimisissa ja yhden lapsen äiti (lapsi 2v)

Yritän katsoa mitä suuhuni laitan, kun olen niin makean perään että... :)

Vierailija
19/28 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yhden lapsen(7kk) äiti. avoliitossa ihanan miehen kanssa.

olen 158cm pitkä

lähtöpaino 60kg

tavoite 55kg tai alle :)

lähden liikkeelle kävelyllä ja jumpalla, siivoan ruokavalioni ja yritän jättää kaljan pois(se on se pahin tekijä mun laihduttamisessa)

töihin palaan tammikuussa ja ennen sitä olisi kyl kiva olla kunnossa!

tässä muuten kiva sivu teille

http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/index2.php3

sieltä painonhallinta ja painon seuranta, kivasti voi seurata miten paino " näkyvästi" laskee ;)

kuulemisiin!

Vierailija
20/28 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino on 64 kiloa, jossa olen ollut nyt jonkin aikaa. Pituus 162.

Tavoitteekseni asetan yhdeksän kilon pudotuksen, 55 kiloa kuulostaa sellaiselta sopivan tasaiselta. Kaksi lasta sitten painoin tosin 50 kiloa, mutta siihen ei enää taida päästä, kun liikunnalle on vähemmän aikaa.

Painon pudotuksen lisäksi tavoitteena on kunnon kohottaminen. Portaiden nousu anoppilan neljänteen kerrokseen alkaa jo hengästyttää, eikä tilanne silloin ole kovin hyvä. Juoksuharrastusta aloittelin tuossa keväällä, mutta se tyssäsi sairastumiseen ja sen jälkeiseen laiskuuteen. Voisi saada lisää potkua, kun joutuisi kertomaan asiasta muillekin kuin miehelle, joka ei varmasti moiti, vaikkei kävisikään missään.

Perheeseen kuuluu minun lisäkseni neljä lasta ja jatkuvasti töissä oleva puoliso. Minulla on viimeinen vuosi kotona -toivottavasti- ensi syksynä palaan ulkomaailmaan. Kotona olen ollut lähinnä hoitamassa vammaista lasta, joka on epilepsiakohtausten takia estynyt olemaan koulussa useammin, kuin päivän/pari viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän