Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko oinaat tavallista kohlompia vanhempia?

Vierailija
21.06.2010 |

Oinaalle sattuu onnettomuuksia,jotka kohdistuvat pään alueelle,eniten näkyvinä arpina.

Pitäiskö siirtää vauvan tekoa ettei syntymä ajoitu huhtikuulle vai olenko vain taikauskoinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koheltaa itselleen pänä alueelle vammoja?

Älä nyt ole idiootti.

Vierailija
2/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en noin vahvasti horoskooppeihin usko, mutta Oinas-aviomieheni on kyllä lapsena ollut varsinaisen paljon onnettomuuksille altis. Kroppa täynnä arpia jos jonkinlaisesta lapsuuden "toilailusta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varmaan joskus sattuu

Vierailija
4/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joo.

itse en noin vahvasti horoskooppeihin usko, mutta Oinas-aviomieheni on kyllä lapsena ollut varsinaisen paljon onnettomuuksille altis. Kroppa täynnä arpia jos jonkinlaisesta lapsuuden "toilailusta".

Vierailija
5/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kauhu historiassa myös oinas

Vierailija
6/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kauhu historiassa myös oinas

Vierailija
7/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla sen tapaturma-alttiimpia kuin kukaan mukaan. Ei kai joku oikeasti usko horoskooppeihin?

Vierailija
8/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä sillä lapsuudesta monen monta arpea ja tarinaa jokaiseen niihin liittyen. Ja tietysti suurin osa pään alueella: leuka ollut auki, kulmat tikat eri kerroilla, otsassa koloja kivien heitoista/kaatumisesta jne.

Vierailija
9/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oinas eikä ole kuin yksi pieni arpi huulessa jota ei edes huomaa. Muksuna oli kyllä jalat aina ruvella ja mustelmilla mutta harvemmin pää mihinkään kolisi :) Tosin olen nainen, olisko toi kolhiminen enempi miesten ongelma tähtimerkistä riippumatta :D

Vierailija
10/10 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hyvin varovainen, vaikka on tehnytkin pienestä asti hommia esim. työkaluja käyttäen, rakennustelineillä jne. Mulle (vaaka) sattuu paljon enemmän haavereita.

Höpöjuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi