Ovatko oinaat tavallista kohlompia vanhempia?
Oinaalle sattuu onnettomuuksia,jotka kohdistuvat pään alueelle,eniten näkyvinä arpina.
Pitäiskö siirtää vauvan tekoa ettei syntymä ajoitu huhtikuulle vai olenko vain taikauskoinen?
Kommentit (10)
itse en noin vahvasti horoskooppeihin usko, mutta Oinas-aviomieheni on kyllä lapsena ollut varsinaisen paljon onnettomuuksille altis. Kroppa täynnä arpia jos jonkinlaisesta lapsuuden "toilailusta".
Että joo.
itse en noin vahvasti horoskooppeihin usko, mutta Oinas-aviomieheni on kyllä lapsena ollut varsinaisen paljon onnettomuuksille altis. Kroppa täynnä arpia jos jonkinlaisesta lapsuuden "toilailusta".
Ei olla sen tapaturma-alttiimpia kuin kukaan mukaan. Ei kai joku oikeasti usko horoskooppeihin?
ja kyllä sillä lapsuudesta monen monta arpea ja tarinaa jokaiseen niihin liittyen. Ja tietysti suurin osa pään alueella: leuka ollut auki, kulmat tikat eri kerroilla, otsassa koloja kivien heitoista/kaatumisesta jne.
oinas eikä ole kuin yksi pieni arpi huulessa jota ei edes huomaa. Muksuna oli kyllä jalat aina ruvella ja mustelmilla mutta harvemmin pää mihinkään kolisi :) Tosin olen nainen, olisko toi kolhiminen enempi miesten ongelma tähtimerkistä riippumatta :D
ja on hyvin varovainen, vaikka on tehnytkin pienestä asti hommia esim. työkaluja käyttäen, rakennustelineillä jne. Mulle (vaaka) sattuu paljon enemmän haavereita.
Höpöjuttuja.
koheltaa itselleen pänä alueelle vammoja?
Älä nyt ole idiootti.