Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa(ko?)!! Menkkavuotoa ei öisin ollenkaan..muita?

Vierailija
11.06.2010 |

Moikka

tällaista tuli mieleeni kysyä eli onko täällä ketään muuta, jolla ei juurikaan tule menkkojen aikaan vuotoa öisin??

Mulla on melko niukat kuukautiset, mutta päivällä kyllä saa olla vaihtamassa tamponia tai nykyisin kuukuppia, mutta öisin olen yleensä pikkuhousunsuojalla tai loppuaikoina ilmankin. Ja aina on tilanne ollut tällainen. En ole osannut ihmetellä tätä oikeastaan paitsi kun synnytysten jälkeen jälkivuotoa on kyllä tullut öisinkin ja yösiteet ovat olleet käytössä.

Mulla on voimakkaasti taaksepäin kallistuva kohtu ja mietinkin, voiko olla että se jotenkin estää vuodon makuuasennossa vai onko tää joku vain outous? Olen kuitenkin ymmärtänyt, että yleensä naisilla tulee vuotoa öisin ja paljonkin,

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! siis mulla ei mullakaan tuu verta juuri ollenkaan öisin mutta ekana vuoto päivänä menkat ovat runsaimillaan ja tokana ja kolmantena vähäisempänä...Kaippa toi on ihan normaalia :)

Vierailija
2/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2010 klo 14:50"]

en mäkään tätä tilannetta harmittele en suinkaan...;)

mutta muistan joskus nuorempana ihmetelleeni sitä kun kaupoissa myydään erityispitkiä ja imeviä yösiteitä jne. Voisikohan se johtua tosiaan kohdun asennosta?

ap

[/quote]

Määkin olen ihan huuli pyöreänä katsellut että kauhean kokoisia siteitä myynnissä. Ei ole tarvetta ja mullakin taaksepäin kallistunut. Toki kun nousee ja lähtee käveleen, niin rupee valuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuasennossa sitä verta ei pääse valumaan. Ootte varmaan huomannu kun on joskus maannut vaikka sohvalla pitkän aikaa ja sitten kun nousee nii johan vuotaa.

Vierailija
4/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mihin suuntaan kohtuni sojottaa, mutta parin ensimmäisen yön jälkeen ei yöllä valu verta. Se on minusta helpottavaa, ei tarvitse pitää alushousuja ja varsinkaan sidettä vaan saa antaa kuukautisaikaan öisin "ilmakylpyä" haarovälille, joka joutuu kaiken päivän muhimaan siteissä.

Vierailija
5/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän vaihdellen. Nuorempana (ennen raskautta ja synnytystä?) olikin usein niin, ettei aamulla yösiteessä juuri ollut mitään, eikä se myöskään ihan niin mennyt, että heti kun nousee ja vähän liikuskelee, niin tulisi senkin edestä. Ajattelin että se on palkkio siitä, että ensimmäiset kuukautiset alkoi niin hirveällä tavalla (ensinnäkin oltiin mökkilomalla isän kanssa alkeellisissa olosuhteissa, ja vielä juuri sinä päivänä oli lähdetty pidemmälle kyläreissulle sukulaisille, mulla valkoiset kesähousut jalassa :D ).

Mutta mielestäni synnytyksen ja kuparikierukan jälkeen tuo yövuoto on lisääntynyt, tosin runsastui ja pitkittyi kyllä muutenkin vuoto sitten kun kuukautiset alkoi.

Vierailija
6/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohtu taaksepäin kallistunut ja vuotoa tulee ehkä yhtenä yönä pahimpaan vuotoaikaan. Mutta kun nousen ylös, niin jo alkaa valumaan. Onneksi ei yöllä lorottele yhtä reilusti kuin päivällä. Kuparikierukan asettamisen jälkeen vuoto nimittäin aika runsasta päiväsaikaan.

Vierailija
7/12 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mitä nyt jälkivuodon aikaan.. Minullakin taaksepäin kallistunut kohtu.

Vierailija
8/12 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun aloin 2 vuotta sitten syömään uudelleen lasten saamisen jälkeen pillereitä, on ollut aika niukat menkat. Kesto n. 3 päivää, joista yksi sellainen ns. normaali vuotopäivä. Öisin ei tule vuotoa juuri ollenkaan, jos on side. Aamulla sitten kun nousen, tulee pieni lorahdus eli makuuasennossa se ei jotenkin pääse tulemaan. Ennen lapsia menkkojen aikana tuli vuotoa yölläkin tosi paljon, vaikka silloinkin söin pillereitä.

Vierailija
9/12 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vuotoa öisin. hassua. en oo koskaan ajatellut niillä olevan yhteyttä

Vierailija
10/12 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina pääpiirteittäin näin. Toki on poikkeuksiakin, ehkä sitten nukkuma-asennosta riippuen, tai jos on runsaammat kuukautiset.

Vierailija
11/12 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aina on tullut öisin vaan ehkä yhtenä yönä menkkojen aikana, juuri silloin runsaimmillaan, tai ehkä kahtena yönä mutta muuten juuri ei. Oon ajatellu että maan vetovoimasta johtuu, ei vain pääse valumaan yöllä niin hyvin mutta sitten kun nousen aamulla ja kävelen vaikka vessaan niin samantien lorahtaa kunnon loraus verta pyttyyn (anteeksi suorat ilmaisuni :D)

Vierailija
12/12 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään tätä tilannetta harmittele en suinkaan...;)

mutta muistan joskus nuorempana ihmetelleeni sitä kun kaupoissa myydään erityispitkiä ja imeviä yösiteitä jne. Voisikohan se johtua tosiaan kohdun asennosta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme