Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä niin häpeän tuota miestäni, kun ollaan "viihteellä"

Vierailija
20.06.2010 |

eilen oltiin ystävän tupareissa ja sieltä baarissa jatkoilla.

Yritin taas ennen tupareita miehelleni muistuttaa, että pysyisi nyt sitten kohtuudessa juomisissaan. Mutta ei. Taaskaan.

Itse tupareissa oli niin päissään jo alkuillasta, että vaan nuokkui typerännäköisenä sohvalla, silmät punottaen ja sammaltaen typeriä juttujaan. Heitti minulle esim. ykskaks jotain "kun päästään kotiin niin mennään panemaan ja rajusti!!" ja miehen mielestä se tietysti oli tosi hauska juttu, itseäni hävetti!

Ja sitten kun päästiin baariin, mies alkoi pöydässä puristelemaan mua näkyvästi tisseistä kaikkien nähden ja kun kielsin, niin jatkoi vaan ja kailotti kauheeseen ääneen "jaa miksenmä muka saa omaa vaimoa nyt vähän tissistä koitella!" ja sitten yritti oikein kännisesti suudella kauheen kiihkeästi siinä pöydässä jne ja mä yritin vaan työntää miestä kauemmas, ärsytti ne känniset tukehduttamis-otteet ja vielä kaikkien seurassa (pikkupusut nyt vielä ymmärtäisi mutta tuollaista ei!)

ja sitten kaiken huipuksi kun päästiin kotiin (mä tulin vähän etuajassa) mies kompuroi kotiimme hirveällä äänellä, paiskoi ovia jne (asutaan kerrostalossa) ja kun hän valitti huonoa oloa ja erehdyin sanomaan että "olisko kannattanut juoda vähemmän" mies huusi kauheeseen ääneen että "SINÄ SE KAIKENTIETÄVÄ PERSEREIKÄ OLETKIN!" jne joka takuuvarmasti kuului naapureihin, muuten hiljaisena yönä.. sitten möykkäsi siinä vielä vähän ja painui hirveän kolinan ja ovien paiskonnan jälkeen nukkumaan.

Siis voi tsiisus, millaisen urpon olen erehtynyt naimaan! Ei ollut kyllä alkuaikoina tuollainen, mutta nykyään lähes poikkeuksetta joka kerran kun jossain ollaan ja mukana alkoholia. Mies ei tunne rajojaan ja muuttuu ihan pölkkypääksi juotutaan liikaa. Ei paljon huvita sen kanssa missään käydäkään...

Aamuisin se on aina vaivautunut ja kai pahoillaankin, kun kerron mitä on taas touhunnut/sanonut, mutta ei niin paljoa että rajoittaisi juomistaan yhtään sen enempää seuraavillakaan kerroilla...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia emme voi käydä yhdessä missään.

Vierailija
2/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä lähin eri aikaan viihteelle, auttaa paljon! nimimerkki kokemusta on...

tsemppiä sulle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kävi eräissä juhlissa mielessä, että ero tulisi jos oma mies käyttäytyisi yhtä idioottimaisesti kuin eräs mies siellä.

Vierailija
4/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan hirveetä kestää tollasta, mä vedän hirveet raivarit miehelle jos se vapaapäivinä juo (jos se juo se juo kotona kun meillä on vajaan vuoden ikänen vauva ja oon taas raskaana niin ei käydä ulkona) vaikka juodessaan se ei käyttäydy mitenkään huonosti. juopottelee rauhassa ja pelaa esim. jotain tyhmää pleikkaripeliä, mutta mä en kertakaikkiaan kestä kuitenkaan sitä että se juo, vituttaa kun ei pysty sillon sen kanssa jutella normaalisti kun äänestä kuultaa juopumus läpi. sitten mä olen se joka paiskoo ovia ja raivoaa...

Vierailija
5/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös mieheni kanssa eilen viihteellä. Käytiin keikalla kavereiden kanssa, kuunneltiin setti ja juotiin kolme olutta kumpainenkin. Keikan jälkeen istuskeltiin ja seurusteltiin ja sit yhdessä käsikynkkää kotiin ilman tisseistä puristelua, ördäämistä ja huutamista.

Onneksi en ottanut junttia miehekseni.

Vierailija
6/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juhli miehen seurassa, älä lähde jatkoille, älä ole kotona kun se tulee kotiin.

Vierailija
7/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juhli miehen seurassa, älä lähde jatkoille, älä ole kotona kun se tulee kotiin.

Kun on kutsuttu molemmat johonkin juhlaan, miten selitän toisille että mies ei tule tai minä en tule? Ja kun muut lähtevät jatkoille pitämään hauskaa, minä sitten lähden kotiin yksinäni..? Ja erityisesti tuo viimeinen, mihinkä minä kotoa menisin yöllä?

ap

Vierailija
8/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jihuu,mulla on kohtalotovereita...mieheni juo aina liikaa.Eilenkin veti kaameet kännit,kaatuili rappusissa ja wessassa.Itsellä kun alkaisi olemaan hauskaa 23-24 aikaa niin mies jo sammumis pisteessä...miehen mielestä se johtuu siitä kun häntä ei kiinnosta kaupunkiin mennä ja sen takia sitä alkaa väsyttää...alkoholilla ei kuulemma mitään tekemistä sen kanssa vaikka on punamulkosilmäilyä,kaatuilua,saman jauhamista ja sössötystä!

Mies on nyt vuoden-kaksi ihmtellyt miksi mua ei kiinnosta kulkea hänen kanssaan...hmmm,no hän sammuu niin aikasin ja saan hävetä silmät päästäni kun puhuu niin lapsellisia ja typeriä juttuja.

Itse tykkään alkoholia juoda kun kavereiden kanssa johonkin lähetään,aloitan n.7-8 aikaa illalla ja ennen baarin menoa olen enimmillään 4 juonut.Baarissa saatan maximissaan juoda 2-3 ja koko ajan on hauska fiilis!

Vierailija
9/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii olevansa teinipoika. En edes lähde hänen ja kavereidensa kanssa mihinkään. Aina saa hävetä. Eilenkin oli tapahtunut kivoja juttuja, en viitsi tähän kirjoittaa kun joku varmasti tunnistaisi.

Vierailija
10/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää molemmat kun on kutsuttu, mutta jompikumpi jättää menemättä jatkoille. Ette ole siamilaiset kaksoset. Näyttää siltä, että vielä enemmän vaivaat päätäsi sillä, mitä muut ajattelevat, kuin miehesi ääliömäisellä käytöksellä.

Olisiko sinulla ollut rattoisampaa tupareiden(?) jälkeen kotona kuin kännisen miehen puristeltavana baarissa? Miksi miehen on mentävä jatkoille? Jos hän on kaatokännissä hänet voi passittaa kotiin ja lähteä itse jatkamaan iltaa.

i] Kun on kutsuttu molemmat johonkin juhlaan, miten selitän toisille että mies ei tule tai minä en tule? Ja kun muut lähtevät jatkoille pitämään hauskaa, minä sitten lähden kotiin yksinäni..? Ja erityisesti tuo viimeinen, mihinkä minä kotoa menisin yöllä? ap

Vierailija
11/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen ukko. Ei vaan tunne yhtään rajojaan alkoholin kanssa. Kotona ihan ok, jos ottaa saunaoluen tai ruualla viiniä, mutta ravintolassa jotenkin menee kontrolli ja ei tajua juopuvansa. Sitten örveltää ja on muka nokkela kommenteissaan. Minä ja veljeni kuvattiin yksi kerta sen pahimpia edesottamuksia pitkin iltaa ja sai itse katsoa klippejä myöhemmin. Alkoi ukolle valjeta mikä minua hänen käytöksessään ärsytti. Sai tuosta sellaiset morkkikset, että nykyään usein lähtee autolla liikenteeseen, kun tietää ettei välttämättä pysty hallitsemaan juomistaan ravintolassa. Kuulostaa ehkä pahemmalta kuin on, yhdessä käydään ulkona ehkä kaksi kertaa vuodessa ja noita ryyppäämisiäkin siis vain tuolloin.

Vierailija
12/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität ihmisille asiat just niinkuin ne on, miehesi kuullen. Joko miestäsi alkaa hävettämään niin, että muuttuu tai sitten sinä et ole näkemässä örvellystä.

Tai menet jatkoille jonnekin muualle (tätä ongelmaahan ei tule, jos noudattaa kohtaa 1. Jos mies ei suostu olemaan juomatta, niin lisäät vaan sen viinalaskuun sun hotelliyön. Yksinkertaista- jos oikeasti haluaa muuttaa tilannetta- mutta sä taidatkin vaan haluta valittaa?

Vierailija
13/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua todellakaan "vain valittaa" niinkuin joku epäili.

Ensinnäkin tämä, että joku ehdotti "miehen voi passittaa kotiin jatkojen sijaan, jos on kaatokännissä"

Okei, te ette tietysti tunne miestäni, mutta mä kerron mitä tapahtuu jos yritän "passittaa miestä kotiin" jatkojen sijaan: mies suuttuu, alkaa huutamaan että vitut hän ei minnekään kotiin lähde, hänellä on oikeus pitää hauskaa ja juoda niin paljon kuin itse haluaa jne. Eikä anna periksi, on erittäin jääräpäistä sorttia, valitettavasti. Ja mitenkä "pakotat" itseä 20 cm pidemmän, 30 kg painavemman ja paljon vahvemman ihmisen tahtoosi...

Ja se, että mä menisin aina sitten itse kotiin kun muut menee jatkoille, olisipa tylsää. Ihan kuin mua rangaistaisiin siitä, että mies on ääliö. Ja siis onhan siellä jatkoilla ihan mukavaakin, kun juttelen kavereiden kanssa, tanssin jne (mutta nuo puristelut tms. sitten vaivaavat).

Ja sitten että lisäisin hotelliyön mieheni laskuun... loppujenlopuksi se olisi vain itseltäni pois. Yhteiset rahat, eikä rahaa liikaa, niin siinähän sitten kitkuteltaisiin (minä enimmäkseen) kun mä olisin tuhlannut hotelliin.

Tuo oli kyllä hyvä vinkki, että kuvaisin miestä kun on kännissä, ehkä sitten uskoisi kuinka urpolta näyttää ja miten käyttäytyy, ehkä se voisi hillitä.

ap

Vierailija
14/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa myös muita ihmisiä, jotta näkee perspektiivin.

Mun ex oli paitsi tollanen, flirttaili myös avoimesti muille, kävi minun tai ystävieni päälle ja muuta kivaa. Siksi onkin ex.

Vierailija
15/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua todellakaan "vain valittaa" niinkuin joku epäili. Ensinnäkin tämä, että joku ehdotti "miehen voi passittaa kotiin jatkojen sijaan, jos on kaatokännissä" Okei, te ette tietysti tunne miestäni, mutta mä kerron mitä tapahtuu jos yritän "passittaa miestä kotiin" jatkojen sijaan: mies suuttuu, alkaa huutamaan että vitut hän ei minnekään kotiin lähde, hänellä on oikeus pitää hauskaa ja juoda niin paljon kuin itse haluaa jne. Eikä anna periksi, on erittäin jääräpäistä sorttia, valitettavasti. Ja mitenkä "pakotat" itseä 20 cm pidemmän, 30 kg painavemman ja paljon vahvemman ihmisen tahtoosi... Ja se, että mä menisin aina sitten itse kotiin kun muut menee jatkoille, olisipa tylsää. Ihan kuin mua rangaistaisiin siitä, että mies on ääliö. Ja siis onhan siellä jatkoilla ihan mukavaakin, kun juttelen kavereiden kanssa, tanssin jne (mutta nuo puristelut tms. sitten vaivaavat). Ja sitten että lisäisin hotelliyön mieheni laskuun... loppujenlopuksi se olisi vain itseltäni pois. Yhteiset rahat, eikä rahaa liikaa, niin siinähän sitten kitkuteltaisiin (minä enimmäkseen) kun mä olisin tuhlannut hotelliin. Tuo oli kyllä hyvä vinkki, että kuvaisin miestä kun on kännissä, ehkä sitten uskoisi kuinka urpolta näyttää ja miten käyttäytyy, ehkä se voisi hillitä. ap

Joko

elät sen sössöttäjä-kourija-huutajan kanssa noin tai

lähdet eri suuntiin elmässäsi

tai

lopetatte "juhlimisen" ja "hauskanpidon" yhdessä.

Vierailija
16/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä hengellä tarkoitan siis sitä että ei krapulaisen sättimisenä tai osana jotain muuta riitaa vaan vaikka parin päivän päästä kotisohvalla istuskellessa. Kertoisit tunteesi rauhalliseen sävyyn ja kysyisit mitä ajatuksia ne miehessä herättävät.

Vierailija
17/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajuja panoja ei noin humalaisen kanssa voi olla koskaan, hyvä jos saat sen edes puoliveteläksi. Ja kun mies puristaa tisseistä niin raju ote alasuojuksesta ja iloinen nauru: mutta eihän täällä ole oikein mitään!

Humalainen mies on aina niin huumorintajuinen.

Vierailija
18/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin tehnytkin. Monta kertaa. Mies lupaa, eikä mikään kuitenkaan sitten muutu, korkeintaan saattaa olla yhden kerran välissä kunnolla ja sitten seuraavalla kerralla jo unohtuu.

ja 16 (?) mä ehdotinkin miehelle äsken, että tästä lähtien sitten mennään eri kerroilla juhlimaan, tai jos hän haluaa tulla mun mukaan, hänen on oltava kuskina/selvinpäin muuten vaan. Miehellepä tämä ei kuulemma millään käy, sanoi että "sä et sitten käy yksin kyllä missään" (wtf...!!) mutta mies ehdotti, että hän lupaa tästä edes ottaa vain 6 kaljaa illan aikana, ei mitään muuta.

Lupasin hänelle mahdollisuuden, mutta jos kerran vielä mokaa (jonka uskon kyllä tapahtuvan...) niin sen jälkeen tehdään noin kuten minä ehdotin.

ap

Vierailija
19/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajuja panoja ei noin humalaisen kanssa voi olla koskaan, hyvä jos saat sen edes puoliveteläksi. Ja kun mies puristaa tisseistä niin raju ote alasuojuksesta ja iloinen nauru: mutta eihän täällä ole oikein mitään!

Humalainen mies on aina niin huumorintajuinen.

sitäpaitsi jos sanoisin noin, alentuisin miehen tasolle, jota en halua tehdä.

ap

Vierailija
20/30 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten katsotte sen "hyvässä hengessä". :d

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän