Onko Danielissa teidän mielestä jotain homomaista?
Kommentit (22)
mita stereotypia tarkoittaa?
Daniel on vaan ruotsalainen :-) juu, tunnustan: stereotypia :-D
sehän on kans samantyylinen kuin Daniel...
Tarkoitatko homomaisella nyt esim. BB-Nikon tyyliä vai Tom of Finland -tyyliä?
siis tosi fruitcake meininki. homous paistaa pitkälle. onhan noita homonnäk. jätkiä muuallakin
päässään silleen homomaisesti pikkurilli söpösti koukussa:)
mutta silti ihana! Victorialle juuri sopiva..
Tiedän moniakin miehiä, jotka ehkä NÄYTTÄVÄT vähän homoilta mutta eivät silti ole. Ovat monetkin aivan IHANIA!!
Mulla on hyvä homotutka, ja mielestäni olet erehtynyt.
t. Homo bestiksenä
ihan Teuvo Lomanin kaksoisolento laseineen ja se tukka on ihan homo
Se on vain sliipattu hovikelpoiseksi ulkonäkörillien kera. Ja ruotsalaiset miehet muutenkin laittautuvat enemmän kuin suomalaiset. Luultavasti käyttää kiiltoa poistavaa puuteria, valkaisee hampaita, ruskettaa itseään. Suomalainen tosimies kun taas on luonnollisen rasvainen, pönäkkä, punakka tai kalpea ja mielellään hieman hienhajuinen.
ole homo. Ja katson tunnistavani homon aika hyvin. Jopa lukion aikainen ystäväni (poika) tajusi/paljasti itsensä homoksi vasta myöhemmällä iällä. Ja itse olin tajunnut sen jo alusta lähtien.
Danielista. Vasta päästiin niistä idioottimaisista Olen hoitsu ja näen Danielista että hän on kuolemansairas -vouhotuksista.
Victoria ja Daniel on niin match made in Heaven. Tuossa yläpuolella linkitetyssä kuvassa Daniel on aivan sen näköinen, minkä näköinen Victoria olisi, jos olisi mies. :)
Minusta hän näyttää rauhalliselta, miehekkäältä mieheltä.
Piilareilla olis palautettavissa valtavirtaan;-)
juu, tunnustan: stereotypia :-D