Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Törkeää, ettei William ja Harry menneet häihin!
Kommentit (5)
hittoa ne jonku peräpohjolan junttirintsessan kekkereille lähtis?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En nähnyt Edwardiakaan, onko se siellä sentään?
Katsovat mieluummin futista!
Samaa mieltä! Minäkin katson mielummin futista kun häitä.
ottaa huomioon se, että myös toi MM-futis on edustustehtävä, joka on sovitettu aikatauluihin jo paljon ennen kuin näistä häistä on tullut kutsua.
Alue: Aihe vapaa
Onhan siellä Edward ja Sophie.