HAAHUJEN loppuviikko
Kommentit (50)
Viikko alkaa olla lopuillaan ja tyttö on edelleen kipeä. Tänään vaihdetaan puolilta päivin miehen kanssa työvuoroa, niin molemmat pääsee töihin. Ikäviä nuo syysflunssat!
Neroja, minä ainakin kirjoittelin väsymyksestä. Sen takia kävin kilpirauhaskokeessakin, mutta sen tulokset tulivat eilen ja arvo oli ihan normaali. Tosin vähän aavistelinkin niin, koska väsymys on hieman vähäisempää. Hiuksia tosin lähtee edelleen, mutta oliskohan vaan jotain stressiä...
Hitto, mä olen taas niin hyvä esimerkki siitä, miten raskausoireita voi kuvitella ilman, että on mitään mahiksia olla raskaana! Nyt on alavatsaa jomotellut (lievästi tosin) jo viikon, rinnat on arat, on etovaa oloa aamupäivisin, yöllä täytyy käydä vessassa, välillä viluttaa, pissa on kirkkaankeltaista ja mitähän vielä? Kuitenkin kpt on vasta 23 ja ainoat ovisoireet oli vajaa viikko sitten (ei tosin testiplussaa), joten mitenkään ei voi olla vielä raskausoireita. Ärsyttävää, kun tietää tilanteen ja silti alkaa kuvitella liikoja. Ja niinhän se oli esikoista odottaessakin, että raskausoireet oli aluksi lopulta hyvin samoja kuin mitä kuukautiskivutkin.
Mutta olihan täällä oikeita piinailijoitakin, joten tsempitykset teille!
KK
Missäs kaikki haahut luuraa?? Heippa vaan kaikille!
Plussaonnea kaikille piinailijoille, jos niitä löytyy! Ehkäpä itsekin ollaan vajaan kuukauden päästä piinailemassa. Meillä on siis kohta puoliin alkamassa eka yrityskierto. Tänään kp:t 5, jos nyt oikein muistan. Onneksi alkaa tuo vuotokin jo vähän hellittämään. Nyt muistuttaa jo normaalia näitten päivien vuotoa.
Flunssaa täällä podetaan edelleen. Mies lähti tänään taas töihin tuon sairaslomansa jälkeen. Vähän on flunssaa vielä silläkin, mutta on kuitenkin parempi eikä kuumetta enää ole. Mulla taas on melkein tätä pahinta aikaa. Mutta jos samaan tahtiin menee miehen kanssa, niin sunnuntaina pitäisi olla jo parempi. Ja mikäli menkat kestää normaalin ajan, niin silloin päättyy nekin. Ikävä vain kun on aikamoinen päänsärky. =( Ja sitten kun tulee aivastuksia, niin nehän vasta tuntuukin kivalta päässä.
Mitäs porkkana? Onko tilanne ennallaan?
Aurinkoista syyspäivän jatkoa kaikille!
onneksi on vapaa tänään! astma taas ruvennut vaivaamaan...kiva kiva!
syksy tulee ja uutta raskautta yritetään kovasti.....
kuinka nopeesti jos paikalla on sellaisia jotka ovat odottamassa nyt.... tai on muita kokemuksia tai jotain...niin keskenmenon jälkeen olette tulleet raskaaksi???????????
itse ei kait millään voi vaikuttaa........ny
keskenmeno ottaa koville ja nyt tahtoisin uuden pikkasen masuun nopesti mutta voi ei jos joutuu taas saman vuoden yrittämään kun tätä edellistä......
noh elämä näyttää.
onneksi on tällänen pino.
jo se että näkee kuin monta meitä on auttaa mua jaksamaan.
hyvää torstain jatkoa kaikille!!!!!!
Kyllä tämä työnteko tuntuu välillä niin raskaalta, että miettii minkä takia on tämmöisessä työssä. Eilen oli iltavuoro ja tänään tulin sitten aamulla yhdeksäksi töihin. Yöunet jäi taas kerran aika vähäiseksi. En meinannut heti saada unta ja sitten kun sain unenpäästä kiinni niin näin painajaisia. Minä puhuin jopa minun kuolleen mummuni kanssa ja unessa näin meidän koiran sekä kissat. Ja, muutenkin unet oli aivan uskomattomia.. Onneks vain unta.
Oma napa: Täti tuli ja meni. Onneksi.
Eilen minulla oli aivan omituisia fiiliksiä.. Ihan niin kuin ovis olis ollut. Mutta, voiko se muka olla? Mahassa nippaili ja muutenkin oli sellainen olo. Nytkin aamulla on tuntunut sellaista nippailua mahassa muutaman kerran.
Olen nyt tässä kierrossa mittaillut lämpöä, mutta tänä aamuna se jäi mittailematta kun heräiltiin siinä miehen kanssa yhtäaikaa.. =) Lämmöt on ollut 36,6-36,1. Tuo 36,1 oli silloin kun varsinaisesti täti tuli kylään. Ja, eilen aamulla lämmöt oli 36,3 eli hieman laski vaikka mittailin samaan aikaan kuin ennenkin ja olin nukkunut suhteellisen hyvin yöni.
Ensi viikolla ajattelin alkaa tikuttelemaan ovista.. Niitä kun on kaapissa valmiiksi.
wannabemami: Oletko sinä ajatellut tikutella ovista..? Käytätkö siinä aconin-ovistestejä vai jonkun muun merkkisiä?
Niin, kun samoissa kp:ssä mennään niin piinaillaan yhdessä sitten että onko tärppi käynyt. Ootko muuten mittaillut lämpöjä yhtään?
Porkkana: Minkälainen olo sinulla on? Toivottavasti nyt vuoto on loppunut.
Mukavaa tortaita kaikille!
Olen ollut pikään pois palstalta ja näyttää jo esittelynikin olevan poistettu. Eipä tuo haittaa voi kirjoittaa uuden palatessani=) Nyt hiukan paremmalla fiiliksellä paalaan hiljakseen palstalle.
Ensimmäinen pienokainen on ollut toiveissä kesästä -05. Km huhtikuu -05. Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut. Minä olen vm -80 ja mies -77.
Nyt olisi kysymys. Ovulaation jälkeen alkio kiinnittyy noin viiden päivän kuluttua. Voiko kiinnittymistä edistää jollakin? Muistelen kuulleeni, että seksiä kannattaa välttää silloin. Tietääkö joku teistä onko tällä jotain perää?
Eli tässä tuo sama kuin tuossa toisessa pinossa...
Minä tykkään enemmän viikottaisesta pinosta. Jos ei ehdi joka päivä pinoa lukemaan, tämän löytää helpommin ja pysyy suurinpiirtein kuulumisissa mukana...
Nyt on pojan huoneen panelit ja kaapin ovet maalattu, seuraavaksi olisi vuorossa ovet... Ja sitten pitäisi kaupasta hakea lattialistaa ja tietysti maalata myös ne. Huomenna olen menossa ikeaan hakemaan pojalle sieltä sänkyä, lamppuja, verhotankoja yms.
Oma napa: Eli tänään siis lähti seitsemäs viikko vuodon kanssa käyntiin =(. Mieskin on ihan " tuskissaan" kun ei päästä " halimaan" ... Ehkä vielä joskus sekin päivä koittaa, osaakohan sitä silloin enää =).
Mutta nyt on pakko jatkaa noita remonttihommia, jos meinaan saada viikonlopuksi jo valmista...
Innostuin minäkin lukemaan läpi tuon perustamisketjun ja laskemaan " onnistumisprosentin" . Ekassa pinossa 17 haahuilijaa ilmoittautui, joista laskujeni ja tietojeni mukaan kuusi on jo saanut haahuvauvansa ja neljä on tällä hetkellä raskaana, 59 % siis on joko jo synnyttänyt tai odottaa. Vielä raskautta odottavista listojen mukaan aktiivisesti palstailee enää Neronja (Nette04), ellei sitten nickin vaihdoksia ole tapahtunut enemmänkin. Voi siis olla, että kuumeilu ei ole enää kaikilla edes ajankohtaista. Äläkä nyt Neronja ota tätä raskaasti, seuraavaksi täytyy sitten olla jo sinun vuorosi! Toivoa siis tilastojen valossa on kaikilla haahuilla!
Haahut 21.9.04:
Riax la 21.4.
Melike 77 la 27.3.
Molli_sointu poika 10.9.
Pilkukas la 1.12.
Mindi74 tyttö 15.8.
Kiana poika 26.9.
Inkulaattori la 2.1.
Rilla78 poika 9.7.
Napoltti tyttö 4.9.
Emmiimi poika 24.5.
Vielä kuumeilevat ??:
Neronja
Iiris77
Tuulipilvi
Tallevi
Fransu (eikös hän lopettanut kuumeilun?)
Kaksonen
Peltirumpu
Riax, mielenkiintoinen tilasto ;-). En ota lopputulosta raskaasti tai sen raskaammin, mitä nyt olen ottanut yleensä tämän keskenmenoasian. Täytyy vaan porskuttaa eteenpäin ja jatkaa yrittämistä. Pakkohan sen plussan on taas joskus tulla. Toivottavasti vain kestäisi tällä kertaa.
Juanita, tervetuloa takaisin listoille. Meillä oli listan " siivous" joku aika sitten. Huhuilin kolmena päivänä kaikkia niitä, joista ei kolmeen kuukauteen ollut kuulunut mitään ja jos ei ilmoittautunut, niin esittely poistettiin. Nyt unohdin, mikä se esittämäsi kysymys oli... mutta pikaista plussaonnea sinulle!
Purre, kiva että saan sinusta piinailukaverin. Kuten myös tietty rosmariini. Toivottavasti meistä edes joku plussaisi tässä kierrossa! bd
Tytöt on kerhossa. Pitäis yrittää käyttää tämä aika hyödykseen ja siivota. Meillä pitää näköjään petivaatteet käyttää kaks kertaa viikossa pihalla. Tyttöjen sängyt eivät kerta kaikkiaan pysy siisteinä, vaan niissä on hiekkaa ja vaikka mitä murua...
LT: Tuo väsymys meinaa heikentää laihdutusinnostustani. Pisteetkin meni vähän yli, kun ensin oli tietokone huollossa viisi päivää ja eilenkin pojan peli oli tässä pyörimässä koko illan (en raaskinut keskeyttää sitä kun olis joutunut aloittamaan alusta), joten en päässyt kirjaamaan syömisiäni ja katsomaan, vieläkö on vara ottaa jotain. Niinpä meni taas vähän yli. Tänä iltana pitää yrittää lähteä sauvakävelylle ja sen jälkeen jumpata ja nostella puntteja.
Mutta nyt petivaatteet pihalle!
Mun mielestä sekstailu ei heikennä kiinnittymistä. Sellainen käsitys mulla on. Punaviinillä pitäisi olla edullinen vaikutus kiinnittymiseen, näin väittävät. Olikos se niin, että punaviiniä tai minidisperiiniä eli vähän vastaava vaikutus näillä molemmilla? Ja tietysti jos keltarauhashormonin tuotanto on heikkoa, niin kohdun limakalvo ei näin ollen paksuunnu riittävästi eikä alkio (vai blastokystikö se virallisesti on) pysty kiinnittymään.
Ei oo tuhruttelu loppunu. Pikkuhousunsuojaa tarvii edelleen.
Tänään on ollut semmonen olo, että isompaa ryöppyä ois kohta luvassa. :(
Parin päivän päästä taitaiski olla yhtä paljo viikkoja, mitä oli viimeks kun vuoto alkoi. Kai tää menee samalla kaavalla. Prkl.
Tekis mieli vaan kirota! Jos hitsi vieköö km on tulossa, niin miks on jo 4vkoa kestänyt, eikä kunnolla mitään tapahdu!? Tänään on kyllä supistanut tai puristanut alapäässä jo siihen malliin, että kohta jotain tapahtuu. Lasten kanssa olin leikkipuistossa ja tuntui, että kohta tulee. Mut pöksyssä oli sit vaan ruskeeta tuhrua vähäsen.
Joku on vialla, kyllä se nyt alkaa olla selvää. Sanon vaan, että jos tätä piinaa vielä viikko kestää seur. ultraan asti, niin mun pää hajoaa.
Tänään totesin yhdelle nettitutulle, että jos tää kesken menee, niin sitten menee suunnitelmat uusiks, kolmatta kertaa en taida enää pystyä yrittämään, sen verran kamalaa tämä piina on. Pitää sitten vissiin alkaa etsiä itselle työpaikkaa :(
Tällästä tää elämä täällä.
Toivottavasti muilla paremmat fiilikset!!!
-Porkkana-
Porkkana: Ikävä tuo sinun tilanteesi. Toivottavasti nyt vielä kaikki muuttuisikin parhainpäin. Toivon sitä niin paljon teidän perheen puolesta. Menetkös sinä vielä tässä ultraan? Jos sielä näkyis nyt vaikka jotain mikä antais vastauksia sinulle. Paljonko sulla on viikkoja tällä hetkellä?
Voimia sinulle!
Mitenkäs muiden haahujen torstai on sujunut? Itselläni työpäivä tuntuu matelevan kun on niin hiljaista. Olen surffaillut netissä vaan.. =)
Päivän jatkoja!
Siis seuraava lääkäri ja ultra-aika mulla on 14.10. Eli reilun viikon päästä " vasta" . Viikkoja on tänään kasassa 7+6. Ultraan oon menossa sit rv9+0, ellei sitä ennen ala vuotamaan.
Mä olen jokseenkin varma, että siellä ultrassa sitten taas todetaan, että alkion koko ei vastaa viikkoja. Pessimisti olen, mutta kun olotila on ihan samanlainen kuin keskenmenneessä raskaudessakin. Silloin tosin alkoi sit heti vuotaan kirkasta verta eikä muistaakseni tämmöstä tuhruttamista ollut ollenkaan.
Tosi " kiva" tässä olla kun samaan aikaan yököttää ja selkää jomottaa. Mutta en valita, enhän!? Hmm....
Kiitos kun jaksatte tsempata ja lukee mun valituksia!!!!!
Juu tosta punaviinistä mäkin olen kuullut. Pitäisiköhän tänään korkata=) Yritin muutenkin tästä kiinnittymisasiasta etsiä tietoa, mutta aika vähän löytyi.
Mukavaa taas tulla vähän palstailemaan. Olen ollut lomalla ja pitänyt muutenkin tietoisesti palstataukoa.
Onko ehkä mahdollista että pääsisit aikaisemmin sinne ultraan...? Toivottavasti. Sinuna soittaisin gynelle ja kysyisin aikaistamaan tuota ultra-aikaa. Ajattelin vain, että jos on joku tulehdus esimerkiksi niin ei se pääsis pahentumaan. Ehkä ei olekaan mitään tulehduksia, mutta jos vaan ne näkis jo et mitä sielä masussa on. Ainakin sielä on pieni ihmisen alku, joka taistelee elämästään oikein kunnolla.
Tiedän, että pää tuossa voi seota kun se meinaa välillä seota pienempienkin asioiden takia.
Mutta, täällä voit kertoa ihan rauhassa tunteitasi. Kaveria ei jätetä koskaan murehtimaan yksin asioitaan. Voimia sinulle!
... eilen tosiaan kirjoittelin kuulumisia.
Mehän siis päätettiin pitää pieni tauko yrittämisessä, että ehtisi olemaan sen puoli vuotta töissä. Tammikuussa olen siis töihin menossa ja joten raskaus saisi alkaa vasta lokakuun lopun menkkojen jälkeen. No mutta toisaalta, emme ole käyttäneet ehkäisyä ja mikään vahinko tuo raskaus ei olisi ;)
Tein tänään testin kp27/24... Mutta negaa näytti. Menkat ei ole alkaneet, mutta jotenkin on sellainen kutina, että kohta ne alkaa. No odotellaan mitä tuleman pitää.
Kengu
Riax: no minäkin täällä siis vielä olen..en varmaan ollut ihan ensimmäisissä pinoissa, mutta melko alusta asti oon haahuissa ollut mukana.
kaksonen: täti onneksi meni täältäkin. Ja minullakin on ihme ovistuntemuksia, ei kai nyt vielä.. limat on liikkeellä :) mulla kyllä tuo limisvaihe on usein pitkä. Tikkuja tilasin illalla, samoja aconeita kuin ennenkin. Saa nyt nähdä milloin tulevat sitten perille. Olen tilannut netin kautta, tulee halvemmaksi . Nyt tilasin sellaisen tarjouspaketin (sis. ovistestejä ja pari raskaustestiä). Piinaillaan sit yhdessä :)
no, eipä mun napaan muuta kuulu. Miestä on ikävä kun en ole nähnyt kunnolla koko viikolla.. mitähän hälle kuuluu? pitänee soittaa ja kysyä.
Voikaa hyvin t. wbm
ajan papa-kokeeseen ja hammaslääkäriin, viisaudenhammas poistetaan..mietin myös vyöhyketerapiaa sekä intialaista päärentoutusta.. mutta saa nähdä, aika kiireinen viikko jos kaikkea meinaa terveytensä eteen tehdä yhdessä viikossa :)
Wannabemami: Voiko siis olla vaikka mahdollista että ovis olis nyt jo vaikka täti lähti juuri...? Kun nämä oireet mitä tässä on niin viittais siihen ihan täysin. Huomasin nimittäin kanssa, että aamulla oli samanlaista limaa kuin olis oviksessakin.
Mutta, mies oli niin innoissaan meidän yhteisestä aamustamme, että yksi asia johti toiseen... =) Mies päätti laittaa jo vauvatilauksen menemään.
Ootko mittaillut lämpöjä? Olen kanssa aikaisemmin mittaillut noilla aconeilla tuota ovista ja nyt tässä mietinkin, että kun on noita ns. ovisoireita jo, että kannattaiskohan nyt jo kokeilla tuota tikutusta.... Mitäs mieltä olet?
Vielä olis pikkusen yli tunti työaikaa jäljellä.. Pitkästä aikaa on viikolla iltakin vapaa niin kerkiää tekemään jotain muutakin. Vaikka nähdä kavereita..
Pyydän ehti anteeksi, etten kommentoi ihmeemmin kuin omaa napaani.
Ei tätä jaksa, vaikka olisi varustettu kuinka pitkällä pinnalla. KP 41!!!! menossa.
Kolme negatestiä ja enää vain toinen rinta ihan ihan vähän arka ja nännit myös. Välillä sellainen olo, että olsii juonut paljon, muttei käynyt vessassa vähään aikaan. Ei kuitenkaan mitään virtsis-oireita siis. Ei mitään muita oireita paitsi väsymys, mutta se voi johtua flunssasta joka yrittää ilmeisesti tavoittaa minut, ehkä.
Limat bongasin 18 päviää sitten ja 14 päivää sitten oli tikussa kaksi samanvahvuista viivaa. Laiskasti on yritylty, tuon limabongailun ja viivojen välillä ei kertaakaan. Onko se nyt sen 16 päivää hedelmöittymisestä se eka mahdollinen plussa?
Tapahtuisi edes jotakin!!!!!
lmeisesti tämä stressaaminen tästä seisottaa tätiä jossakin edellisellä asemalla. Nämä pitkät kierrot ovat ihan tuskaa!
Kierrothan ovat olleet 59pv, 48pv, 30pv, 26pv, 29pv, 37pv, 48pv, 29pv, 38pv viimeisen vuoden ja sitten km:n jälkeen viimeksi 39, joten onhan tuossa hajontaa mutta nuo ensimmäiset olivat pillereiden lopettamisen jälkeen ja noissa pitkissä kierroissa oli jotakin tuhrua, nyt ei edes sitä.
Lähetän kaikki kauniit ja sivuun työntämäni ajatukset Porkkanalle!
Plussaonnea kaikille.
Aapeli
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Aapeli_77[/b] Minä -77, mies -66, ensimmäinen toiveissa, yritys alkanut 10/04, km rv9+ 07/05.
[b]Annine[/b] minä 23, mies 24, esikoinen 4v, toista yritetty 03/04 alkaen, km 05/05 rv 7+0.
[b]Axelara[/b]
[b]Denise-84[/b] minä 21v ja mies 26v, ensimmäinen toiveissa.. yritys alkanut 08/04. keskenmeno 05/05 11+5.
[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b]hende[/b] 32 vuotta, mies 34, asutaan Länsi-Suomessa, esikoinen toiveissa. keskenmenot 11/2004 rv 5 ja 6/2005 rv 8.
[b]Kaksonen76[/b] Minä 29v. ja rakas aviomieheni 32v.
Pillerit lopetin joulukuussa -03, heti tammikuussa -04 huomasin olevani raskaana joka keskeytyi rv6. Toista raskautta yritettiin lähes vuosi ja tärppi tulikin sitten -05 maaliskuussa. Tämäkin raskaus päättyi keskenmenoon rv8+, raskaus todettiin tuulimunaksi.
[b]karoli[/b] 28v ja asun Saksassa saksalaisen mieheni kanssa. Meillä on poika synt. 09/02 ja pikkukakkosen yritys aloitettu 02/04. Keskenmenoja kaksi: 11/01 (rv 9 kohdunulkoinen) ja 05/05 (rv 6+1).
[b]katri72[/b] Olen 33-v ja mies 32-v. 10-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/02 tai -03. Elämäni eka plussa 3.7. Ultrassa 19.7. ei havaittu mitään eli kesken oli mennyt jossain vaiheessa.
[b]Kengu76 [/b] Olen 29 v. samoin kuin miehenikin. Kotoisin olemme pääkaupunkiseudulta. Kotona meillä on esikoinen (tyttö), joka on syntynyt 05/2004. Km:t 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv6+.
[b]Kerttukasperi[/b] Olen vm -72, mies -75 ja esikoinen syntyi 11/03. Toisen yritys alkoi 04/05, plussa 07/05 ja km 08/05 (rv9+2). Asutaan Itä-Suomessa.
[b]kuutar-74[/b] Meillä yksi tyttönen, 02/03, kaksi ja puolivuotias uhmakas neiti. Pikkukakkosta yritetty n. 9 kk. Km 25.05.2005 spontaani rv 6+5.
[b]Lauris[/b] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 ja 8/05. Kolmatta yritetään. Asumme Turun seudulla.
[b]mami-74[/b] minä-75, mies-69, pojat -99 ja -02. Pohjanmaa. Kaksi keskeytynyttä keskenmenoa: 11/04 (kaavinta rv 12+5) ja 08/05 (synnytys rv 14+5).
[b]maria80[/b] minä olen vm 80 ja mies 73, lapset; poika ' 97 ja tytöt ' 99 ja ' 04, neljännelle annettiin lupa tulla 04/05. Tärppi tulikin toisesta kierrosta, mutta onnea kesti vain rv:lle 15+4, jolloin todettiin sikiön sydämen pysähtyneen.
[b] marrasmamma[/b] Itse 26 v., mies 27v. Pohjois-Savossa ollaan. Minä hoitoalalla, mies autokuski. Minulla tyttä-99 ja poika-00 aikaisemmasta suhteesta. yksi tärppi joulukuussa-04 ja km tammi-helmikuun vaihteessa rv6.
[b] masunasu[/b] 30-vuotias 1-vuotiaan tytöntyllerön äiti, joka haaveilee kovasti pikkukakkosesta. Lievä PCO. Km 4/05.
[b]MinnaY[/b] minä 29, mies 38 v. Esikoisen yritys on aloitettu 05/05 ja eka alkuraskauden km 06/05 ja toka 08/05. Ollaan Kanta-Hämeen ja Uudenmaan rajalta.
[b]Minttuli79[/b] minä 26 vee ja aviomies 30 vee Porista, esikoista kovasti yritetty ja toivottu 8/2004 lähtien. Tuulimunaraskaus 7/2005.
[b]minttumaria-78[/b] olen 26v, mies 28v ja poikia 2, toinen 3v ja toinen 6v. nyt rv 14 todettiin vauvani kuolleen kohtuun.
[b]myttynen75[/b] olen 30 vuotias ja mieheni on 32. Meillä on ennestään kolme lasta, 10, 9 ja 6 vuotiaat. Km 7/05 rv 11+3.
[b]neronja[/b] Minä -69, mies -62. Lapset: 98, 00, 01, 02. Viidennen yritys aloitettu 10/03. Km:t 9/96 rv5+, 3/04 rv12+, 8/04 rv12+ ja 7/05 rv9+ (tuulimuna). Kainuusta.
[b]Niamey_85[/b] Minä 20v. ja avomies 28v. Asustetaan keski-pohjanmaalla. Ensimmäinen lapsi on toiveissa ja aloitettiin asian tiimoilta puuhastelu toukokuussa. Km 9/05 rv 6.
[b]Ninni-78[/b] minä 26 mies 28. Yritys aloitettu 01/05. Plussasin äitienpäivänä, mutta todettiin tuulimunaksi rv 9. Km 7/05, rv 5-6. Esikoinen toiveissa.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsunen[/b] minä 29 vee ja mies 31 vee espoosta, yksi lapsi -03 ja nyt kemiallinen/km kolme kertaa: 4/05, 5/05 ja 9/05 (kaikki tulleet n. viikko plussan jälkeen pois) ja yritystä 2/05 lähtien.
[b]Nonna-80[/b] minä 25v lastentarhanopettaja, mies 27v sovellusarkkitehti, Helsingistä, esikoinen toiveissa, ehkäisy jäi pois 10/2003, plussa 10/2004, kaavinta rv 14 12/2004.
[b]PikkuNasut[/b] minä 24 ja mies 26, pohjois-pohjanmaalta. Esikoisen yritys aloitettu 2/05, pian saatiin alulle kaksoset. Keskeytynyt km 6/05 rv:lla 10, kaavinta.
[b]pinjuska-04[/b] minä 29 v., mies 30 v. Helsingissä asustellaan. Yritys alkoi 08/03, josta seurauksena 3 raskautta: 02/04 km rv 5+5, 07/04 rv 23+6, 04/05 km rv 8+3.
[b]purre[/b] Ikää on 27-v ja toista lasta on yritetty tammikusta -05 asti. Keskenmeno 3/05 rv 5+5 ja sen jälkeen yksi kemiallinen raskaus 6/05.
[b]pömppö79[/b] Minä ja mieheni vm.79, esikoistyttö 01/03, tuulimunaraskaus, joka meni kesken 01/05 rv 12. Pikkukakkosta on yritetty 04/04 lähtien.
[b]pörrimöykky[/b] Minä 30v, mies 29v. Tyttö 03/04, km06/05 rv12. Pirkanmaa
[b]rosmariini.[/b] Olen vm -78 ja mies -75. Esikoistyttö syntynyt 10/04 ja km 05/05 rv 7.
[b]Samake[/b] Minä 32 ja mies 22 ;-). Esikoisen yritys aloitettu helmikuussa -05. Km 07/05.
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Swehina[/b] Olen 22-v ja mieheni on 26-v, meillä on 03/02 syntynyt poika. Asumme Helsingissä. Yritys aloitettiin 01/03, ja kului 2,5v ennen kuin tärppäsi 06/05. Km rv12 8/05.
[b]tammenterho[/b] Minä 26 v ja mies 27 v. Asumme Pohjois-Suomessa ja meillä on 04/04 syntynyt tyttö. Ennen tyttöä minulla oli 2 km ja nyt kakkosta yrittäessä on keskenmenoja tullut jo 3.
[b]toini77[/b] Olen 27 v, mies 28 ja poika on 2v. Pikkukakkonen oli haaveissa mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 12+ 9.5.
[b]ulriina[/b] Minä -73, mies -71, lapset (kaksoset) -98. Asutaan Keski-Uudellamaalla. Kolmannen yritys aloitettu 10/04. Km 10/00 rv7+, km 2/05 rv 9+6, km 7/05 rv5+.
[b]UusiNuppu[/b] Minä ja mies 30v. Esikoinen 06/02. Km:ja oli kolme ennen häntä. Nyt km:t 05/05 ja 08/05 rv 12.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]wannabemami[/b] 28 v. Yritys alkanut 10/03. Kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen 9/04 (rv 12) ja toinen 8/05 (rv 8+5). Naimisissa ja esikoinen haaveena..
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]beyond[/b] plussa 3.2.2005
[b]Miisa-Eerika[/b] plussa 8.2.2005, la 19.10.05
[b]nicsu[/b] plussa 16.2.2005
[b]Valencia[/b] plussa 18.2.05, la 25.10.05
[b]Helmihippunen[/b] plussa 16.3.05, la 21.11.05
[b]_siru_[/b] plussa 18.3.05
[b]IinaMiio[/b] plussa 18.3.05
[b]Helis77[/b] plussa 21.3.05, la 17.11.05
[b]maaria73[/b] plussa 25.3, la 30.11
[b]Pilkukas[/b] plussa 27.3. LA 1.12.2005
[b]Martina[/b] plussa 28.3., la 4.12.2005
[b]Sonnette[/b]: plussa 6.4.2005, la 11.12.2005
[b]Bojo[/b] plussa 11.4.2005, la 17.12.2005
[b]tepsukenkä[/b] plussa 21.4.2005, la 17.12.2005
[b]rouva80[/b] plussa 28.4.2005, la 10.1.2006
[b]Emmasophia[/b] plussa 6.5., la 14.1.2006
[b]Elohelmi[/b] plussa 16.5.2005, la 22.1.2006
[b]unelmaelää[/b] plussa ?, la 8.2.2006
[b]henrina[/b] plussa 17.6.2005, la ?
[b]adalmiina33[/b] plussa 21.6.2005, la ?
[b]nette[/b] plussa 4.7.2005, la 14.3.2006
[b]tiitiäinen05[/b] plussa 9.7.2005, la 16.3.2006
[b]syksy79[/b] plussa 12.7.2005, la 21.3.2006
[b]Melike77[/b] plussa 17.7.2005, la 27.3.2006
[b].kati.[/b] plussa 22.7.2005, la 25.3.2006
[b]viiru-74[/b] plussa 28.7.2005, la 1.4.2006
[b]Wilkuna-72[/b] plussa 29.7.2005, la 4.4.2006
[b]Maya-76[/b] plussa 17.8.2005, la?
[b]riax[/b] plussa 11.8.05, la 20.4.2006
[b]MARU79[/b] plussa 20.8.2005, la 29.4.2006
[b]Triku[/b] plussa 20.8.2005, la?
[b]Miikuko[/b] plussa 23.8.2005, la 4.5.2006
[b]joanna04[/b] plussa 24.8.2005, la 30.4.2006
[b]coco-koala[/b] plussa 30.8.2005, la 8.5.2006
[b]Iisamaari[/b] plussa 2.9.2005, la 10.5.2006
[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006
[b]petjuska[/b] plussa 8.9.2006, la ?.5.2006
[b]porkkana05[/b] plussa 10.9.2005, la 19.5.2006
[b]Margariini[/b] plussa 14.9.2006, la ?.5.2006
[b]Zara77[/b] plussa 14.9.2005, la ?.5.2006
[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006
[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la?
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[color=blue][size=1][b]Nimimerkki:[/b] Lauris
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 173cm/74,3kg; BMI 25
[b]Keinot:[/b] Sokeri, vaalealeipä ja karkit, erit. suklaa, pois. Koirien kanssa juoksua. Pienet ruoka-annokset ja useammin säännöllisesti.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] maria80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 174/83; 27,4; 0,91
[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa ja muut herkut ovat heikkouteni
[b]Keinot:[/b] Herkut ainostaan viikonloppuun, kahvihetken herkkuja myös vähemmäksi sekä päivittäisten lenkkien lisäksi myös n. kerran viikossa (tai kahdessa =)) uimahalliin ja/tai kuntosalille...
[b]Tavoite:[/b] 8-15 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] masunasu
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 178cm/87,8kg; 27,5
[b]Ongelmakohdat:[/b] liikaa herkkuja ja karkkia/suklaata, liikun liian vähän
[b]Keinot:[/b] kevennän ruokavaliota, kahvileipää vain 3-4x/vko, ei juuri muita herkkuja, liikun väh. 2x/vko ja teen vatsat ja selät väh. 5x/vko
[b]Tavoite:[/b] 10 kg pois (ihanne 15 kg)
[b]Nimimerkki:[/b] neronja
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 160 cm/75kg; 29,3; 0,97
[b]Ongelmakohdat:[/b] syön liikaa herkkuja, liikun liian vähän
[b]Keinot:[/b] kevennän ruokavaliota, kahvileipää vain 1x/pvä, ei juuri muita herkkuja, liikun väh. 2x/vko
[b]Tavoite:[/b] 5 kg pois (ihanne 10 kg)
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] wannabemami
[b]Keinot:[/b] lisää liikuntaa, vähemmän herkkuja, työmatka pyörällä tai jalan
[b]Tavoite:[/b] 4 kg pois