Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAAHUJEN loppuviikko

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin teiltä semmoista, että [b]minkälaiset menkat ovat ensimmäiset keskenmenon jälkeiset olleet?[b] Täällä huidellaan kp47 (keskeytynyt km h10 8/05), mutta 2½ viikkoa sitten tuli tuhrua+tippa verta kahtena päivänä. Opiskelukaverini (kätilö) kanssa juttelin ja hänkin oli sitä mieltä, että nämä olisivat voineet olla menkat. Vuodin km:n jälkeen 6 päivää.

A kp47 tai 20 *etsien toivoa tilanteeseen* :)

Vierailija
42/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelara, mulla on km:jen jälkeiset menkat olleet aina tosi runsaat eli ei ole voinut erehtyä, mistä on kysymys.

Purre, mulla on kp20/28. Nippailua on ollut alamasussa, mutta saattaa johtua lugeista. Olen ajatellut, että mun ei kauheasti kannata noita oireita nyt tutkailla, kun ne saattaa johtua lugeista. Eka lugekierto menossa, joten ei ole aiempaa kokemusta.

Rupesin järjestelemään kaappeja (taasko jäi puolukat keräämättä...), joten täytyy lähteä jatkamaan hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on luget eka kertaa tässä kierrossa käytössä. Voihan siis olla että tuo vihlonta aamulla liittyi niihin. No joka tapauksessa se vihlonta on nyt loppunut. Sitä kesti muutaman tunnin ja nyt ei mitään ihmeempiä tuntemuksia.

Pitää vissiin lähteä siivoilemaan...ei kyllä huvittais..pakko kai se on..

Vierailija
44/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kittokset porkkanalle kotitesti osoitteesta, sinne taidan suunnata maanataina, jos tätiä ei ole siihen mennessä kuulunut. Nyt siis menossa 31/22-30. Alaselkää on särkee nyt kolmatta päivää ja nivusissa tuntuu välillä pientä vihlontaa. Tässä sitä nyt sitten piinaillaan aivan todenteolla.

Kävi tässä nyt miten vain, olen päättänyt taas aloittaa vitamiinien syönnin. Onko teillä d-vitamiinin annostuksesta kokemusta? JOs syön ladyvita plusaa ja minisun d-vitamiinia. Mikä on oikea annos minisunia? Olen vähän hysteerinen näiden vitamiinien kanssa, koska itselläni on sikiö ja vauva aikana ollut puutostiloja. Näkyy heikoissa luissa ja hampaiden kehityksessä.

Onko muita piinailijoita, seuraksi?

-pikkunasu lähtee taas veskiin tarkastukäynnille ;)

Vierailija
45/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin ekat ja toisetkin menkat km jälkeen oli runsaat.

Eka kierto oli 28pv ja toinen vain 24pv ja tokat menkat oli vielä runsaammat ja kivuliaammat ja kesti lähes 9pv.

Vierailija
46/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enter.. enter ja karkasi :)

Yritänpä uudelleen.

Anteeksi kun keskityn omaan napaan, mutta niin kummissani olen.

Siis yhä enemmän olen äimänä tästä testirumbastani.

Tilanne on siis se, että km heinäkuussa ja yksi 39 pv kierto sen perään.

Nyt menossa tuon jälkeinen kp 43 ja testannut olen kai.. hmm... neljä kertaa, jollen jopa enemmän. :-o (taitaa testitehtaiden liikevaihto kasvaa testailuni myötä :))

Mutta, mutta.

Viime viikonloppuna olivat kaksi testiä ihan negaa, puhdasta sellaista.

Torstaina testasin ja ihan selkeä nega oli, ei siis mitään. Tiirailin testiä varmaan tunnin ajan. Perjantaina sattui samainen testi käteni (olin jättänyt sen jostakin syystä kylpytakin taskuun) ja siinähän oli ihan haamu! Tai oikeastaan siinä (Predictorissa on niitä palleroita) oli niin kuin haamu ja vähän reunalla enemmän väriä.

Arvelin, että testi lienee viallinen kun vasta kuivuttuaan oli tuollaisen oudon tuloksen saanut aikaan. Mies totesi, että kiva, kylpytakkini on raskaana ja saadaan pikkuisia kylpytakkeja LOL :-D

Noh, arvelin, että testaan lauantaina uusiksi, niin olen takuuvarma, että nega se on. Ja niin teinkin, siis eilen. Testasin taas ja ihan tyhjää näytti. Korkeintaan valoa vasten saattoi hyvällä uskolla ja huonolla näöllä muka nähdä sen pilkun kohdan, muttei muuta, ei oikeasti väriä, eikä mitään. Siis oikea nega.

Ja tänään... sama testi lojui yön pöydällä... siinä on täplä, aivan vaalea haalea, mutta värillinen ja täplä kuitenkin.. siis kuivunut sellainen. AARRGH!!

Tiedän, että testiajan jälkeen ei testiä saisi tiirata, mutta toisaalta " +" -tuloshan on aina pysyvä, eikös niin?

Eli plussa ei kai ikinä ole väärässä, vaikka kuinka haalea ja myöhäinen??

Ja nyt pitäisi varmaankin jaksaa odotella monta monta päivää, että jonkun oikean tuloksen saisi, sellaisen johon voisi luottaa. Sillä onhan tuo aika outoa, että vasta testin kuivuttua se pilkku siihen ilmestyy. Ja sitten ajattelin, että eikös Predictor ole sellainen testi, että vaatii aika paljon hormonia näkyäkseen, että ei siis ole kaikkein herkin¿?

Ja sitten pohdin tietenkin oireita. Olen ollut aivan käsittämättömän väsynyt, mutta siihen on kyllä muitakin syitä. Nännit ovat arat ja rinnat ihan vähän. Muttein muuta.

Kääk! Jos tuurini todellakin olisi tällainen, että toinen kierto km:n jälkeen tärppäisi. Sitäkään en voi uskoa kun melkein vuosi meni edelliseen tärppiin. Nyt vain ihmettelen.

Siis joko lakkaan testaamasta tai sitten lakkaan katselemasta niitä testejä jälkikäteen.

Haluaisin nyt jonkun varman tuloksen tästä asiasta, kun kierto on tällaiseksi megapitkäksi vierähtänyt. Ajattelin jo verikoetta tämän varmistumiseksi, jospa minulla hormonitasot ovat hyvin alhaiset ja ihan alussa koko homma tai sitten edes ne kuukautiset alkaisivat. Mutta nyt ei olisi aikaa terveyskeskukseen mennä aamuisin jonottelemaan. Siihen varmaankin tarvitaan terveydehoitajan lähete?

Pahoittelen vielä, oi armaat siskot, tätä täydellistä omanapaisuutta, mutta kun tuo mieskään ei oikein tahdo ottaa tätä juttua tosissaan.

Ymmällään

Aapeli

Vierailija
47/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neronja linkistä. Kylhän se selvensi asioita. Edelleen uskon että elellään ovis aikoja ja siihen malliin ollaan isännän kanssaki peuhailtu. :) Olis se ihanaa ku heti tärppäis uudestaan! Vaikka järki sanookin että ehkä kannattas oottaa ees ne yhet menkat, mutta tunne kuitenkin voittaa järjen tässä asiassa.. ;) No oishan se pieni ihme jos tuleva lapsemme sais heti alkunsa, mutta toivoa voi aina.. :)

PikkuNasulle ja Aapelille plussa säteitä!! Toivottavasti Aapelillakin ne " roskishaamut" tarkottas plussaa! Itellä ei oo siitä kokemusta, niin en osaa muuten kommentoida..

Vierailija
48/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko toivottaa Aapelille hurjasti plussaonnea, onpas jännä tilanne... Varmaan vähän liiankin piinaava! Hei, ostapa apteekista vaikka surestep tai apteekin oma testi, ne on herkempiä kuin predictor ja clearblue. Jospa saisit niihin jonkinlaista viivaa ihan testiajan puitteissa! Noista kuivuneista testeistä kun ei oikein voi varmaksi sanoa... Toisaalta, kun olen negan testannut niin ei se muuksi ole muuttunut kuivuttuaankaan.

joanna 10+6

Vierailija
49/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette olleet aktiivisia, hyvä niin :)

kaksonen, anteeksi kun vasta nyt ennätän lukemaan ja vastaamaan kysymyksiisi. Olen ollut poissa koneelta, enkä ole saanut varastettua aikaakaan että olisin voinut edes nopeasti lukea. Olen nyt siis pihalla kuin lumiukko teidän kuulumisista. Nopeasti selailin kyllä pinoa läpi.

Joo.. mulle iski heti menkkojen loputtua (siis lopputuhruttelun) limavaihe. Tilasin tikut ja tänään kp 11 (onko oikein?) testasin ekan kerran. Viiva oli vielä haalea. Mulla on yleensä kp 13-14 näyttänyt vahvan viivan, saa nähdä onko km tuonut siihen muutosta. Mutta onhan mahdollista, että ovuloikin kaksi kertaa kuussa.. Minulla tuo limisvaihe sitten kestää aika monta päivää. Loppuu kun ovis on ollut ja mennyt.

Lämpöjä en ole seurannut vaikka ostinkin uuden mittarin. Luotettavuuden vuoksi en ole alkanut mittaamaan, kun joka aamu olisi eri aika milloin sen saisin mitattua ja olen ymmärtänyt, että olisi hyvä mitata suurinpiirtein samoihin aikoihin. Joten käytän siksi mieluummin tikkuja. Nyt on niin hektistä tämä elämä, että yritän välttää kaikkea ylimääräistä mitä suinkin voin..

Neronjalle piinailuiloa ja toivotaan, että vauvanvaatteiden vieminen hetkeksi varastoon toisi sen plussan :)

Kaikille muillekin oikein hyvää sunnuntain jatkoa!

t. Wbm

Vierailija
50/50 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustavista sanoistanne !

Pakko oli hipsiä Yliopiston Apteekkiin äsken ja ostaa (vielä yksi) testi. Lähdinpähän kerran iltakävelylle ilman suurempaa houkuttelua : )

Ainoa, joka Clearbluen ja Predictorin lisäksi oli tarjolla, oli Biocard.

Ja kyllä, se on ihan oikea haamu, ja vieläpä parissa minuutissa testiajan puitteissa.

Huisia! Ja aivan uskomatonta. Nyt jo...?

Älkää vielä kuitenkaan merkitkö minua plussanneeksi, ihmettelen tässä vielä rauhassa asiaa.

Pelottaa ihan hurjasti, mutta olen myös salaa hurjan toiveikas ja onnellinen.

Ei meille tulekaan kylpytakkivauvoja vaan ehkä toivottavasti ihan oikea ihmislapsi ensi kesänä :)

En oikein tiedä mitä tehdä. Pakko vilkuilla vain sitä testiä aina " ohi" mennessään.

Oikein onnekasta ja plussarikasta viikon alkua kaikille haahusiskoille

Hämmentyneenä

Aapeli