Mikä on teidän noloin kakkakokemuksenne?
Kommentit (154)
Itsekin tämän olen nähnyt. Eli tuskin on sattunut sun "tutun tutulle" ;)
Ei tapahtunut itselle, vaan tutun tutulle.
Neitokainen oli tavannut ihanan miehen ravintolassa jonka kanssa yö jatkui miehen asunnolla. Heillä synkkasi tosi hyvin ja yö oli aivan uskomaton. Mies lähti aamulla töihin kun tyttö jäi nukkumaan. Kun tyttö heräsi tuli kakkahätä mutta kun piti vetää vessa ei pönttö toiminutkaan! Voi kauhistus, miten noloa jättää pökäle pönttöön ihanan unelmien miehen kanssa vietetyn yön jälkeen! Ei auttanut muu kuin etsiä muovipussi ja kaivaa pökäle pöntöstä ja viedä mukanaan.
Tyttö kirjoitti vielä viestin miehelle jonka halusi ehdottomasti tavata uudestaan, jotain "kiitos, oli todella ihana yö" tms. Kun neitonen pääsi ulos huomasi hän että paska muovipussissa oli jäänyt pöydälle kirjoittamansa viestin viereenxD
Puuttuu vain se kohta, missä poikakaveri ilmestyy nolona keittiön ovelle muiden syödessä aamiaista... Ja ilmoittaa että on käynyt vahinko ja haluaisi pestä lakanan.. Ja sitten lopulta käy niin, että ne p*skat lentää aamiaisporukan päälle kun emäntä vaatii että hän saa pestä oman lakanansa ja käy siihen kiskoen kiinni.
Tämä sattui eräälle "miehelle" jota tapailin teini-iässä.Asuin vielä silloin kotona ja olimme olleet kaupungilla ja päädyimme meille yöksi, omaan huoneeseeni.
Kundi oli sitten vähän maistellut alkoa illan aikana ja hiljaa yritimme sekstailla. Lopulta hän sammui ilman vaatteita ja koitti aamu...
Menin sisaruksiani vahtimaan ja kundi nukkui edelleen. Noin tunnin kuluttua lähdin hakemaan puhelintani ja kummasteli, että haistiimpa me pahalle... Kunnes tajusin asian oikean laidan:
Jätkä oli unissaan vetänyt ripulit pitkin sänkyä, en tiennyt itkeä,nauraa,huutaa,kadota vai herättää :D
Peräännyin huoneesta ja patistin lapset omaan huoneeseen jonne itsekkin linnottauduin..Alkaa kuulumaan kohinaa suihkussa ja hetken kuluttua ovi käy. Kundi oli ottanut paskomansa pussilakanan kainaloon ja lähtenyt menemään, ei soitellut ei.
Tästä en yli vuoteen voinut puhua, kunnes äitini ihmetteli miksi pussilakanalta puuttuu pari, silloin oli pakko jo kertoa.
On kundia mahtanut hävettää :D
yhdelle tytölle joka on kaverin kaveri. Ehkä joku on kuullut tapauksen ja keksinyt käyttää sitä jossain:D
Itsekin tämän olen nähnyt. Eli tuskin on sattunut sun "tutun tutulle" ;)
Neitokainen oli tavannut ihanan miehen ravintolassa jonka kanssa yö jatkui miehen asunnolla. Heillä synkkasi tosi hyvin ja yö oli aivan uskomaton. Mies lähti aamulla töihin kun tyttö jäi nukkumaan. Kun tyttö heräsi tuli kakkahätä mutta kun piti vetää vessa ei pönttö toiminutkaan! Voi kauhistus, miten noloa jättää pökäle pönttöön ihanan unelmien miehen kanssa vietetyn yön jälkeen! Ei auttanut muu kuin etsiä muovipussi ja kaivaa pökäle pöntöstä ja viedä mukanaan.
Tyttö kirjoitti vielä viestin miehelle jonka halusi ehdottomasti tavata uudestaan, jotain "kiitos, oli todella ihana yö" tms. Kun neitonen pääsi ulos huomasi hän että paska muovipussissa oli jäänyt pöydälle kirjoittamansa viestin viereenxD
aloittaneet seurustelun ja olimme käymässä vanhempieni luona. Oltiin kahvipöydässä ja mulla alkoi kiertää mahassa. MInä sitten nousin vaan ylös ja lähdin vessaan. alkoi kuulumaan kauheeta räiskintää ja pauketta. ripulit nääs tuli. Hävetti aivan kauheesti kun varmasti kuului kaikki keittiöön. Mua nolotti miehenkin puolesta.
Kun aikani olin mahaa tyhjennellyt niin kävelin ihan vaan muina miehinä olohuoneeseen jossa muut odottivat hiljaa.
ajattelin että toivottavasti kukaan ei puhu siitä mitään.
Eiköhän äitini heti töksäyttänyt että "sulla tais maha mennä sekasin tarjottavista"
Juu, niin taisi....
Nauran täällä ihan kakkat housuissa :D
(ja tietysti oli kesä, paljaat sääret ja hame päällä)...Yhden pampersin tunginkin sitten housuihin ja pääsin sen avulla kotiin. Mutta taas oli sellainen tilanne, että mietin, että onneksi en joutunut vaikka auto-onnettomuuteen ja sitä kautta sairaalaan riisuttavaksi...
Ajattelin vaan Marily-tyyppistä kohtausta, kun kesätuuli nostaa hameenhelmat korviin ja alta paljastuukin pullottava lasten pampers! Soma peppu ;)
Olin kuntosalin pukkarissa, kun kolme n.19-20-v tyttöä tuli sinne ja yhellä oli kiire vessaan, mutta se oli varattu. Tytöt sitten istu penkille vaihtaan vaatteita, ja tää yks yritti kanssa olla huolettoman olonen, mut se oli teennäistä. Tyypistä huomas, että kakka oli jo aika pahasti tulossa. Kun se kuuli vessan vedettävän se nousi jo ylös, mut sit se istu äkkiä takas alas. Sit yht'äkkiä se laitto kasvot käsiinsä ja parkas, että voi vittu! Ne sen kaverit oli aika vaivautuneita. Mä menin salin puolelle ja tyypit kai lähti pois koko salilta, ei niitä ainakaan sinä päivänä enää näkyny.
Noloin on varmasti viime kesäinen 9 päivän ummetus joka purkautui yllättäen. Viidentenä päivänä aloin syömään kaikki mahdolliset litkut jotka eivät tuntuneet auttavan. No 9 päivänä olin siinä kaupungilla ja alkoi tuntumaan että nyt tulee niin eihän siinä voinut enää mitään. Kauppakeskuksen vessassa siistin itseäni ja alushousut lensi roskiin. Bussilla kotiin toivoen ettei näe ketään tuttuja.
saanut kakkaa tulemaan ja kun se lähti tulemaan kun olin miehen sukulaisella yötä niin sitä tuli niin iso pötkö ettei mahtunut pönttöön. jouduin katkomaan sitä välillä. no sen jälkeen en saanut sitä menemään viemäristä läpi millään. nostelin keskellä yötä kakkoja pöntöstä ja vedin yksitellen... karmeaa!
Se pani mua takaapäin. Yhtäkkiä kuulu kopsaus ja tää seksikumppani rupes nauraa ihan hysteerisesti. Mä olin ihan että, "mikä nyt tuli"?
Se kysyi, "onko mulla kiviä takapuolessa"? Oli nimittäin sen sormeen tarttunut joku ja se oli nepannut sen päin seinää, sen takia se kopsaus.
Kyllähän meistä molemmat ties että se oli paskakokkare. Oli vähän noloa!
Harvoin sitä yksikseen nauraa ääneen!
Oltiin lähdössä bileistä baariin...olin hississä kavereiden kanssa kun alkoi vatsaa vääntään. Aattelin, että olo helpottuis, jos päästäisin vähän ilmaa pihalle...mutta ilman mukana tulikin sitten ihan hirveet kurat, kuului oikein sellainen kova lurahdus, en pystynyt yhtään pidättään.
Omaan kotiin oli 400km matkaa, joten oli vaan pokkana mentävä takas bileisiin, jossa porukka vielä teki lähtöään. Huusin niille paniikissa että väistäkää ja kävelin sitten haisevana kaikkien eteisessä kenkiään sitovien poikien ohi...jouduin selittään emännälle, mitä kävi. Lainasin siltä puhtaat vaatteet ja kävin suihkussa. Ja sit baariin ;)
Nii ja mainittakoon, että olin ihan selvinpäin ja raskaana, en tiiä vaikuttiko raskaus asiaan, tuskin. Mulla on sellanen stressimaha muutenkin.
Huh, kylläpä helpotti, että jollekin muullekin joskus sattunut jotain noloa, enpä oo pitkään aikaan nauranut nettiviesteille näin paljon, KIITOS :D
Etenkin se, jossa nainen makaa takapuoli päin parveketta...
Itselleni kävi näin: lapseni oli parivuotias, olimme perjantai-alkuiltana käymässä leikkipuistossa. Siellä alkoi vatsaa vääntää sillä lailla, että kakka olisi tulossa, pakko lähteä kotiin päin. Työnsin siinä rattaita kiihtyvällä tahdilla, kun tuntui, että hätä vain yltyi. Paikka oli vilkas, kauppoja, juna-asema yms. Pääsimme vilkkaimmasta kohdasta pois pieneen metsikköön, jossa oli pakko istua pusikkoon. Lapsi tuijotti rattaista silmät tapillaan kun äiti yhtäkkiä sukeltaa puskaan kyykistelemään. Onneksi kukaan ei nähnyt ja kotimatkaa jatkettiin. Äkkiä kävi kuitenkin ilmi, että sama ripuli jatkui enkä pystynyt ollenkaan pidättäjmään jos koitin kävellä. Vetenä olisi valunut pitkin jalkoja (ja tietysti oli kesä, paljaat sääret ja hame päällä). Hetkeen en keksinyt mitä tehdä, mutta koska AV-mamma ei pitkäksi aikaa jää neuvottomaksi, löysin minäkin avun: ratttaissa oli tietysti varalla tyttären vaippoja. Yhden pampersin tukinkin sitten housuihin ja pääsin sen avulla kotiin. Mutta taas oli sellainen tilanne, että mietin, että onneksi en joutunut vaikka auto-onnettomuuteen ja sitä kautta sairaalaan riisuttavaksi...
Oltiin miehen ja erään tuttava pariskunnan kanssa mökillä. Oltiin juuri lähdössä, kun mahani mörähti oikein kunnolla. Sanoin miehelleni että nyt pitää mennä. Lähdin juoksemaan kohti huussia, juostessani aloin prööttäilemään ja tunsin kuinka lämmin paska valui housuihini. Huussissa riisuin alushousuni ja putsailin farkkuja ja persettäni sen verran kuin pystyin. Sitten vedin farkut jalkaan ja kävelin pokkana autolle hakemaan toiset housut(jotka luojan kiitos olin ottanut varalta mukaan). Nolointa kuitenkin oli kun menimme seuraavan kerran mökille ja huomasin mieheni isovanhempien tyhjentäneen huussin säiliön jonne olin piilottanut paskaiset alushousuni. :)
muovipussissa pöydällä oikeasti totta? Kääks!
ja oon töissä avokonttorissa enkä voi kenellekään kertoa mikä on näin hauskaa!!!!
matkalla kauppakeskukseen shoppailemaan, että osa vetelyydestä kerkesi ennen vessaan pääsyä tulla jo housuihinkin :-( Kauppakeskuksessa riensin halpahallista ostamaan uudet alkkarit, vaihdoin ne vessassa ja heitin kakkaiset stringit (stringit = last season, tiedän) roskiin. Huoks.