Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe ei huomaa et olen koko ajan hiprakassa

Vierailija
18.06.2010 |

Tänäänkin olen juonut pari sikspäkkiä kokiksen makuista lonkeroa (ei haise) ja korkkasin just punkkupuollon. Lasten kans on kiva leikkiä tai antaa niiden pelleillä ja kokeillaan vaatteit yhdes tai mä surffaan ja ne kattoo telkkaa.

Sit joskus "äidille iskee migreeni" välillä mut tosi harvoin kyllä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä et olekaan paras kommentoimaan tätä keskustelua kun traumat puskee pintaan?

2005 :)

Vierailija
42/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana ja en ole saanut 8kkteen tuota paria olutta ottaa. ja maistuis kyllä ruokaa laittaessa se viinilasillinenkin.

äh... vielä imetyskin edessä:D kräääk!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi hymiöt on vähän liikaa.

Vierailija
44/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, tyylini on iloinen ja kepeä, koska ei tunnu missään ja tällä palstalla osataan lynkata vaikka mistä...ja vaikka millä syyllä.

Hoh hoijaa, tiukkapipoja täynnä koko palsta.

Vierailija
45/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet väärässä.

Vierailija
46/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sullahan just kyllä tuntuu ja lujaa, muuten et olisi pikkukännissä joka päivä! Olet herkkä ja herkkyytesi, pelkosi ja katkeruutesi upotat kaljaan, vaikka itse luulet olevasi vaan löysäpipo. Olet surkimus, ei siitä mihinkään pääse :)

Vierailija
47/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan netin välityksellä. Just, tämä palsta on parin tunnin kuluttua täynnä yhden oluen juoneita ja sitten te vasta huomaatte :) Kysykää vaikka, saako lapsen laittaa päiväkotiin ja padot hei alkaa murtumaan :)

Vierailija
48/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitään pelkoa tai katkeruutta mulla ei ole.Vain lievä alkoholismi, sen voi saada ihan tissuttelemalla, ei siihen mitään sen syvempiä tarvita. Kokeile vaikka! Olen kyllä löysäpipo, enkä vain luule :)

Vierailija
49/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt lievä alkoholismi, mutta se ei mene ohi itsestään. Sä olet nyt alkoholisti, ja sun alkoholismisi syvenee, jos sä et tee asialle jotain. Jossain vaiheessa sun lapsetkin ymmärtää, mistä on kyse, mutta sua varmaan ei haittaa, koska sun pipo on niin löysällä.

Itsensä kanssa sinut oleva ihminen ei anna itsensä ajautua tuollaiseen tilaan. Sä et ilmeisesti tiedä itsestäsi kaikkea. Jos arvostaisit itseäsi, et joisi. Ja vaikka et arvostaisi itseäsi, et joisi, jos arvostaisit edes lapsiasi. Ilmeisesti sulle on ihan paskan hailee se, miten tekosi vaikuttavat lapsiisi ja perheeseesi, koska olet niin vitun cool. Muillahan se vaan pipo kiristää. :)

Vierailija
50/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et voi huomata mitään minua tuntematta ja varsinkaan netin välityksellä.

Oikeasti, voi.

Vierailija
51/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomaavat 2005:n ottaneen sen 1 oluen. mä en huomannut.

t:se kade raskaana oleva:D

Vierailija
52/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole missään "tilassa", tykkään vain ottaa pari lasillista päivässä ja se ei kyllä vaikuta mihinkään tällä hetkellä. Hassua on nimenomaan se, että te vedätte aina sen äärilaidan esiin joko raivoraitis-tai täysi deeku. Ei harmaan sävyjä teidän maailmassanne.

Ja lapsikortti on aina helppo vetää esiin, sillähän on niin helppo syyllistää, mutta itseään arvostava ja itsensä tunteva henkilö ei suostu syyllistymään aiheetta...

Nyt on kiire ottamaan se toinen olut :)

Vierailija
53/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten 2005 kuulostaa siltä kuin sillä olis ns. kierrokset päällä.

Vierailija
54/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettää pystyy hyvin vaikka on maistissa. Se on tooodella olematon osa joka imeytyy äidinmaitoon.. Pitäisi olla juonut tyyliin kolmen vartin kirkas. Joten sitten huoletta vaan :)

Vierailija
55/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten 2005 kuulostaa siltä kuin sillä olis ns. kierrokset päällä.

Nyt häivyn!

Vierailija
56/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo v:sta 2001. On toki pakollisia taukojakin ollut, alkkis en ole.

Vierailija
57/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koko ketjua jaksa lukea. Niin miehenikin pystyi monta vuotta hoitamaan perheensä ja työnsä (esimiesasemassa) vaikka joi ja käytti lääkkeitä päivittäin. Kunnes kaikki karkasi käsistä. Meni työ sekä työ että perhe. Oli hoidossa pitkään ja nyt raittiina 8v.

Anoppi on samanlainen. Aloittaa jo aamulla viinilasillisella ja täyttelee sitä huomaamatta. Ei ole ongelmaa eikä hän ole koskaan humalassa... muuten vaan huojuu ja on vähän arvaamaton sanomisissaan.

Vierailija
58/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Kun tää on niin hiton hauskaa :D Ärsyttää teitä :D 2005 :)

Nyt häivyn!

puolestasi ja lastes puolesta.

Vierailija
59/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen on pakosti haistava. Ihan sama mitä limua sen alkoholin Blandiksena on. Se on Alkoholi, mikä haisee...??

Siis eihän esim. kokiksen makuinen lonkero haise milleen :)

Vierailija
60/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kuoli just hiljattain yks erittäin läheinen ihminen, kun hänkin oli naukkaillut vuosia. Kyllä se vain niin meni ettemme sitä huomanneet. Joskus haiskahti, mutta useimmiten sitä ei huomannut. Juominen lähti hallinnasta lopullisesti siinä kahdeksan-kymmenen vuoden juomisen jälkeen. Sitten se olikin menoa kun määrät lisääntyi, eikä elimistö enää voinut olla ilman. Parissa vuodessa meni työt, perhe, ja lopuksi koko ihminen.

Ei se ole mitään saarnaa, vaan silkkaa tosiasiaa että alkoholi on vaarallista ihmiselle.

Sinä 2005 olet juonut viisi vuotta. Lopeta hyvä ihminen ennenkuin löydät itsesi yksin lankkulaatikosta muran alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi