Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe ei huomaa et olen koko ajan hiprakassa

Vierailija
18.06.2010 |

Tänäänkin olen juonut pari sikspäkkiä kokiksen makuista lonkeroa (ei haise) ja korkkasin just punkkupuollon. Lasten kans on kiva leikkiä tai antaa niiden pelleillä ja kokeillaan vaatteit yhdes tai mä surffaan ja ne kattoo telkkaa.

Sit joskus "äidille iskee migreeni" välillä mut tosi harvoin kyllä.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että on aamuisin paha olo. Mitäs sun mies sanoo??

Vierailija
2/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen harrastanut tätä vasta vuoden :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tiedä eikä huomaa ja ei ole krapulaa eikä pahaa oloo. en saa koskaan krapulaa.

Vierailija
4/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla lailla tulee sekoipäisimmät tenavat.

Vierailija
5/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee joku vahinko ja tarvit lääkäriä tai poliisia, entä kun ne puhalluttaa. Lopeta se jatkuva tinttaaminen, heti!

Vierailija
6/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sun mies huomaa, ja mites sitten suut pannaan, kun se hakee eroa alkoholistivaimostaan ja saa yksinhuollon lapsiin, kun äiti hoitelee niitä kännissä??! olet varsin heikoilla.

Vierailija
7/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmees joku puhalluttais mut?!

jos tulee vahingo, tilaan taksin

Vierailija
8/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nämä av-mammat luulevat, että tässä sitä ryypiskellään ja lapset on hunningolla ja koti sekaisin. Ehei, koti on hoidettu, lapset hoidettu, olen kiinnostunut lasten asioista ja he uskovatkin niitä minulle, rakastan miestäni ja suhde toimii hyvin.

Yleensä kun tulen töistä ja alan laittaa ruokaa, juon lasin pari viiniä, yleensä en sen enempää. Lauantaisin siivoan juon siinä samalla pari bisseä, eli mun päiväkulutus on lasi-kaksi viiniä tai pari bisseä. Joskus otan huikan viskiä ja esim Puuhamaassa otan omasta korista pari kylmää sidua, mitä muuten suosittelen muillekin mammoille, sen verran kireitä naamoja siellä on.

Otan siis päivittäin vähän, so? Kännissä en juurikaan ole. Kippis!

Se joka on ollut hiprakassa vuodesta 2005 :)

Vierailija
9/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa, usko jo! mä kestän paljon viinaa, vaikka se luulee toisin. se luulee, et menen yhdestä drinkistä sekaisin (näyttelen sille joskus humalaista). sillä ei hajuaisti ole oikein hyvä, eikä se ole vuoden aikana havainnut MITÄÄN.

Vierailija
10/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin äitini kuvitteli, ja saa tillailla nykyään ihan itsekseen. Ei kiinnosta käydä edes katsomassa sitä surkeeta alkkaria, joka on olevinaan niin kiva kännissä. Selvinpäin ei saa sanaa suustaan.

Vierailija
11/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehdin sua, hiprakssa-vuodesta-2005 :) sulla on rento mies. mun mies on absolutisti, joka saa raivarin jos ehdotan kahta drinkkiä. joten mun pitää näytellä.. mut käy se näinkin.

Vierailija
12/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 2005 :)

Vierailija
13/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ei ehkä vielä sitä huomaa mutta vanhempana kyllä. Aiheutat heille tietämättäsi todella paljon hallaa ja ottavat elämänmallin vanhemmistaan. haluatko lapsistasikin viinariippuvaisia, sillä sen he sinulta oppivat, pitävät sitä normaalina. Pyytäisin sinua hakemaan apua. Mitä teet jos pitäisi äkkiä lähteä viemään lapsi terveyskeskukseen?

Vierailija
14/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla tekisi mieli ottaa lasi viiniä, siideriä tai kaljaa niin en ymmärrä näitä että piilossa täytyy naukkailla?

Huutaako miehenne teille sitten jos näkösällä juotte?

Itse voin omassa kodissa ihan rauhassa ottaa koska vain eikä mies siitä suutu.

Tosin tämä ei olekaan mulla tapana vaan ihan kerran kuussa jos silloinkaan

Vierailija
15/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkkarit on asia erikseen

sä et edes huomaisi minusta, että olen kännissä. voin mennä virastoihin, kauppoihin ja töihin kännissä, EIKÄ KUKAAN HUOMAA. oikeestaan aika kivaa.

Vierailija
16/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattais ottaa selvää mikä mättää? Olis kropallekin parempi ratkaisu pitkän päälle eikä niin suuri alkoholismin vaara.

Vierailija
17/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tapana näytellä etteivät huomaa mitään kun joku käyttäytyy oudosti.

Vierailija
18/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten sanottu lasin pari viiniä voi ottaa ihan keittiöhommissa.

Me emme vie lasta terveyskeskukseen kuin aniharvoin ja jos lääkäriä tarvitaan, viemme lapsen lääkäriin. Yleensä tohon yksityiseen lääkäritaloon melkein naapuriin. Ei mulla ole ajokorttia joten meillä mies vie tai taksi jos olisi pitempi matka.

Vierailija
19/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoda joka päivä, kai siihen jokin selitys on, kenties olet huomaamattasi tyytymätön elämääsi ja alkoholi turruttaa sen tunteen ja tuo hyvää fiilistä, vai? Ehkä kannattaisi hiukan pohtia tuota seikkaa. Itse olen melkein absolutisti omasta halustani, koska aikoinaan isäni joi paljon ja haluan että lapseni näkevät minut selvinpäin.

Vierailija
20/72 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen boheemi taivaanrannanmaalari ollut aina, joten jos käyttäysin kuten normi undulaattimiehen av-mamma, silloin minua vasta epäiltäisiin :)

Ja hei, ei mun tarvii olla hiprakassa kestääkseni elämää, tämä on riippuvuus, addiktio siinä missä toinen mussuttaa pullaa tai suklaata tai röökaa :)

t 2005 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä