Miksi lihavat naiset väittää aina että hoikilla on syömishäiriö?
Kuitenkin kaikki aikuiset tiedämme että hoikat elävät pidempään ja ylipainoiset kuluttaa yhteiskunnan varoja.
Jopa synnytyssalissa nauretaan läskejä,joten hoikat määrää ei läskit!
Kommentit (17)
En ole tiennyt edes, että pitäisi!
"hoikat määrää, ei läskit!"
Hoikat rules!
Kunnon ala-astemeininki...
ps. olen hoikka
pps. kuva ois kiva
syö koko aikaa sipsejä, ryystä energiajuomaa ja 1,5 litran limuja, napsi karkkeja, nakerra keksejä, mätä jäätelöä, vedä valmisruokia, popsi pakastepizzaa, juo kermaa ja öljyä, ammenna voita ja makaa sohvassa. :)
Hyvää kesää kuitenkin kaikille kokoon ja näköön katsomatta! Tärkeintä on, että itse viihtyy itsensä sisällä.
jotenkin kieroutuneita ruuan suhteen. Vain yksi hoikka ystäväni syö terveellisesti.
Itse len normaalipainoinen en hoikka enkä pläsä.
joka väitti, että sillä on vatsamakkaroita. Ei se hoikkkuus syömishäiriöön riitä, mutta se että näkee olemattomia vatsamakkaroita...
joka väitti, että sillä on vatsamakkaroita. Ei se hoikkkuus syömishäiriöön riitä, mutta se että näkee olemattomia vatsamakkaroita...
Itse kyllä katselen itseäni aika kriittisesti, koska tiedän, että jos minulle lipsahtaa kaksi lisäkiloa, niitä on kohta neljä ja vuoden päästä kymmenen. Siksi hoidan ne pois jo siinä kahden kohdalla.
Tosin en kyllä mainosta/kauhistele vatsamakkaroitani (niitä on BMI22:ssakin ihan helposti) muille, koska normaalipainossa ollaan ja nuo onvain esteettisesti häiritseviä, ei terveysriski.
Itse eivät kykene hillitsemään ahmimistaan.
Minulla on yksi vähemmän älykäs työkaveri, ainoa millä hän pystyy pätemään on hänen painonsa, joka päivä hän laskee että kun hän syö tämän pullan hänen on käveltävä niin pitkään että se kuluu.
En tiedä onko kyseessä syömishäiriö, mutta hemmetinmoinen kahvituntihäiriö se on.
En ole kyllä koskaan väittänyt. Itte olet!!!
Kyllä pitää jotain lapsettaa. Aikuistuminen kannattaisi hoitaa silloin kun siihen on herkkyyskausi, eikä antaa sen valua ohi.
Itse eivät kykene hillitsemään ahmimistaan.
Itselläni on syömishäiriö... ja olen läski.
Eikös se ole hyvä, että me läskit kuollaan ajoissa pois kuluttamasta yhteiskunnan rahoja? Antakaa meille lisää ruokaa, niin ei tarvitse itkeä kustannuksia.
hoikka tai normalipainoinen ja silti elää kviaa elämää syöden ja juoden mitä haluaa
Kuitenkin kaikki aikuiset tiedämme että hoikat elävät pidempään ja ylipainoiset kuluttaa yhteiskunnan varoja.
Jopa synnytyssalissa nauretaan läskejä,joten hoikat määrää ei läskit!
jos synnytyssalissa naurat läskeille? Olet siis kätilö. Paljasta lisää.
syö koko aikaa sipsejä, ryystä energiajuomaa ja 1,5 litran limuja, napsi karkkeja, nakerra keksejä, mätä jäätelöä, vedä valmisruokia, popsi pakastepizzaa, juo kermaa ja öljyä, ammenna voita ja makaa sohvassa. :)
Hyvää kesää kuitenkin kaikille kokoon ja näköön katsomatta! Tärkeintä on, että itse viihtyy itsensä sisällä.
se millä tavalla sinusta kilot kertyy.
Toiset on läpipaskoja toiset eivät. Toiset on vaan läpeensä paskoja.
Joka päivä.