Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa kun tuli tähän parisuhteeseen tehtyä lapsi

Vierailija
18.06.2010 |

Olemme olleet naimisissa kohta 4v mutta eipä taida tämä olla elämää suurmpa rakkautta. Haluaisin ehkä kokeilla sinkkuna mut kun on tuo lapsi niin on oltava yhdessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..aina parannettavissa / korjattavissa. Ja parisuhteessa on kaksi osapuolta. Yksin ei kovin pitkälle asioita saa korjatuksi, ellei sitten opi olemaan tyytyväinen todella huonoon ja kuolleeseen suhteeseen. Onko sekään nyt sitten kovin hieno tavoite..

Vierailija
2/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sellainen tilanne, että olisin halunnut lapsia, mutta tajusin jo ennen niiden hankkimista, ettei näin huonoon suhteeseen lapsia tarvita. Harmi etten ole tavannut ketään toistakaan miestä, kenen kanssa elämää rakentaa... Vaihtoehtona olla yksin tai paskassa ja lapsettomassa suhteessa.

Lapsen takia ei tarvitse olla yhdessä. Jos suhde mieheen todella on huono, niin eipä se lapsikaan siitä kovin hyvää esimerkkiä parisuhteesta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalimpaa kuin olla yhdessä

mua hävettää ihan, kun olen ollut vain kerran naimisissa ja kaikki lapsetkin on saman miehen kanssa

Vierailija
4/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä halua alkaa yh-äidiksi siksi ei ero tule kysymykseen.

Vierailija
5/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin niitä rikkinäisiä perheitä syntyy, kun ainaisen harhan vallassa etsitään sitä parempaa, jota ei ole. Tee suhteestasi parempi äläkä valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi