Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 171cm ja 64kg - olenko mielestäsi hoikka?

Vierailija
18.06.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 172cm/65kg ja vaikka olen normaalipainoinen, olen kaikkea muuta kuin hoikka. Kymmenen kiloa pitäisi olla pois, sitten voisi hoikaksi kutsua.

Vierailija
22/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina hoikaksi! Eli olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 179 cm ja 62,5 kg. Näillä mitoilla olen hoikka, mutta en näytä anorektiseltä. Persettä löytyy ja reittä. En ole yhtä laiha kuin missit tai mallit.

Silloin, kun painoin 64 kg (imetysaikana), tuo 2 kg teki minusta jo ihan selkeästi vähemmän hoikan näköisen.

Vierailija
24/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten käsitys hoikkuudesta on kyllä aivan vääristynyt, lähes 180cm pitkät 50kg väittävät olevansa normaalipainoisia, ei hoikkia, tuon kokoinen aikuinen nainen on kuiva rusina.

Miksi jokaiseen painokeskusteluun aina vedetään että miehet tykkää, tykkää ne oluesta ja jalkapallostakin, mitä sen väliä on jos joku kysyy onko hoikka????

Vierailija
25/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolen 163cm ja 62kg painaessani tod hoikka (esim vy 58cm)...

Vierailija
26/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet kattelee, johtunee mun mehevästä pepusta ja makkarattomasta mahasta ;D

Äiti 176/55

näyttävät kuivuneilta rusinoilta ketä ei miehet vilkaisekkaan.

Tietysti riippuu siitä oletko kiinteyttänyt (liikkunut) itseäsi samalla kun laihdutat vai jääkö se mahdollinen ylimääräinen roikkumaan vatsalle.

Itselläni on kovin vietti ollut nyt lasten jälkeen kun paino jäi 170/70 lukemiin, vaikka naimisissa olenkin ;) Enkä edes yritä laihduttaa, liikun paljon muutenkin.

Vierailija
27/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön miten tykkään, kolme lämmintä ateriaa päivässä ja liikun satunnaisesti :) Tuo vain on luontainen painoni (172/52). En ole lähelläkään luuviulua tai kuivunutta rusinaa :D näytän hyvältä vaikken niin timmi olekaan kuin tahtoisin. Ja olen sitä mieltä että jos esim. MINÄ painaisin sen 10kg enemmän, olisin suorastaan lihava (jos ei kyse lihaksesta). Vain raskauden aikoina olen painanut hieman yli 60kg.

anoreksia?

olen samanmittainen ja painan sinua 10kg vähemmän ja minulla on mahamakkaroita... Joten jos et ole kunnon treenari niin sanoisin että jos minä painaisin saman verran kuin sinä olisin melko tuhdissa kunnossa :O

Vierailija
28/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella pieni vyötärönympärys noilla mitoilla. Treenaatko? Itse olen 163cm ja 54kg ja vy kuitenkin noin 70cm. Tosin olen enemmän sellainen vyötäröstä lihova ja lapsen jälkeen löysästä nahasta en ole päässyt eroon, mutta vaikkei sitä olisikaan, niin varmasti ei olisi vy noin pieni.

Vierailija
29/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden jälkeen yli 70 kg painavana oli vy 70.

todella pieni vyötärönympärys noilla mitoilla. Treenaatko? Itse olen 163cm ja 54kg ja vy kuitenkin noin 70cm. Tosin olen enemmän sellainen vyötäröstä lihova ja lapsen jälkeen löysästä nahasta en ole päässyt eroon, mutta vaikkei sitä olisikaan, niin varmasti ei olisi vy noin pieni.

Vierailija
30/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa, voit myös olla plösö

pitäis nähdä

Vierailija
31/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset keskustelut ovat huvittavia. Harva pystyy vastaamaan järkevästi, suurimmalla osalla vastaus on tyyliä "olekt/et ole, koska MINÄ olen tällainen." Järjellä ajatellen jokainen tietää ihmisten ja ruumiinrakenteiden olevan erilaisia, silti jokainen peilaa tätä itselleen tuntematonta tapausta nimenomaan itseensä.

Toinen huvittava piirre on tämä miesteema, joka aina nousee esille kilokeskusteluissa. "Miehet pitävät sellaisista ja sellaisista naisista" ja sitten loukkaantunutta puolustelua "kyllä MINUA vaan miehet katselevat!"-tyyliin. Aikuisilta naisilta. Säälittävää.

Vierailija
32/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro ytään mitään. Kaksi saman pituista ja painoista voivat näyttää ihan erilaisilta. Peili kertoo. Toinen noissa mitoissa näyttää hoikalta, toinen plösöltä. Näin se vaan on. Itse suunnilleen samat mitat ja näytän kyllä peiliin katsoessa hoikalta, eikä maha ole mikään makkara.

Vierailija
33/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on makkaroita vyön päällä ja lantiolla.

Vierailija
34/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino voidaan laskea ns body mass indeksin avulla (BMI). Tosin, jos on kovin lihaksikas, antaa liian lihavan kuvan. Normaalipainoisen arvo on 19-25 ja kysyjälle arvoksi tulee vähän päälle 21, eli täysin normaalipaino. Älyttömiä anoretkikkojen vastauksia täällä.

Itse painoin imetysten jälkeen 48 kg, pituutta 172 ja olin aivan kamalan näköinen. Lihaksiakin tosin oli, mutta rasvaa ei muuta kuin se lähes kaikilla synnyttäneillä oleva mahamakkara ja hieman selluliittia

reisissä. Nyt on painoa kymmenisen kiloa enemmän ja ole tosi

tyytyväinen ulkonäkööni.

Vierailija
35/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sana "hoikka" merkitsee eri asioita eri ihmisille.

Minun käytössäni se on lihavuuden puutetta, ja siihen mahtuu vähän vatsamakkaraa ja jenkkakahvaakin, mutta ei mitään isoja laardikertymiä ja perusolemus on sutjakka. Siis lähinnä normaalipainoista.

Laiha on sitten sellainen, jolla näkyy kaikki kylkiluut ja jalat on kulmikkaan kapeat jne.

Sitten on vielä se treenattu kroppa, jossa on vähän rasvaa ja paljon lihasta. Se ei minusta ole oikein hoikka, mutta ei lihavakaan.

Vierailija
36/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kaivelen, mielikuviani niin..

Laiha = alipainoinen (ruma?)

Hoikka = normaalipainoinen, malliltaan kapea (etenkin vyötäröllä on merkitystä)

Normaali = normaalipainoinen, "terveennäköinen", kauniit muodot (siis liikunnalla, ei kuitenkaan yltiöpäisellä sellaisella, hankitut)

Hiukan pullea = normaalipainoinen tai bmi vähän yli 25, (kauniit) muodot, mutta ne ovat enemmänkin höllyvää ;)

Katsokaapa kehonkuvasta

http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl

Minusta numero 1 on laiha, 2-3 hoikkia, 3-4 normaaleja,...

Vierailija
37/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kaivelen, mielikuviani niin.. Laiha = alipainoinen (ruma?) Hoikka = normaalipainoinen, malliltaan kapea (etenkin vyötäröllä on merkitystä) Normaali = normaalipainoinen, "terveennäköinen", kauniit muodot (siis liikunnalla, ei kuitenkaan yltiöpäisellä sellaisella, hankitut) Hiukan pullea = normaalipainoinen tai bmi vähän yli 25, (kauniit) muodot, mutta ne ovat enemmänkin höllyvää ;) Katsokaapa kehonkuvasta <a href="http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl" alt="http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl">http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl</a&gt; Minusta numero 1 on laiha, 2-3 hoikkia, 3-4 normaaleja,...

Vierailija
38/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen 176cm ja painan 56kg. Voin sanoa rehellisesti, että miehet pörrää mun ympärillä. Jos on hyvässä kunnossa ja on kauniit kasvot, niin kyllä ne miehet tykkää, vaikkei ole jenkkakahvoja, joista voi pitää kii:)

Vierailija
39/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen näkee mitoista. Normaalipainoinen ei silti ole automaattisesti hoikka, normaalipainoisena voi olla vähän pyöreäkin.

Noista mitoista ei voi tietää hoikkuutta, se riippuu ruumiinrakenteesta. Jos muodot on kohdillaan, niin varmaan on hoikka. Mutta jos on siro, lauta ja vyötärötön pötkylä, niin tuskin.

Minulla on kapeat hartiat, kapea selkä, pienet rinnat ja ohuet kädet ja sääret. 60-kiloisena (166cm) reidet oli yli 60-senttiset ja lantio metrin, rinnanympärys silti sama 80cm, mitä se on koko aikuisikäni ollut, rinnan alta 67cm, vyötärö yli 70cm ja selvä maha. En todellakaan ollut hoikka, normaalipainoinen kyllä.

Vierailija
40/41 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman mittainen ja olen melkein koko aikuisiän painanut 64 kg, nyt noin 65-66 eli vähän on päässyt repsahtamaan. En tosiaankaan ole mitenkään erityisen hoikka. Olen kerran saanut urheilemalla ja maltillisella ruokavaliolla painoni 58 kiloon ja silloin olin jo lähellä sitä, mikä miellyttää, mutta varmaan pitäisi olla oikeasti lähemmäs 55 kiloinen, että olisi "missimitoissa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän