Mä en jaksa tätä enään..
Mies on hyvin perhekeskeinen ja ollaan AINA kotona. Joskus piipahdetaan lähellä leffassa ja syömässä ja sitten äkkiä kotiin. Mies ei tapaile kavereitaan tai harrasta mitään. Mitä nyt satunnaista lenkkeilyä/pyöräilyä ym.. Mies käy 1-2 kertaa vuodessa baarissa kun on firman pikkujoulut ym. Lähtee mielellään, koska firma maksaa kaikki juomat, taksin kotiin jne.. Minäkin viihdyn kotona, mutta kaipaan, että menisimme YHDESSÄ baariin.
Minulle ihan se ja sama menemmekö ihan kahdestaan vai että tuleeko muita mukaan. Mutta ei, niin ei. Vuodesta toiseen sama juttu. Miehen puolesta minä voin mennä niin paljon kuin huvittaa, mutta ei tajua että haluan mennä HÄNEN kanssaan, en muiden. Mikä siinä on niin vaikeaa, että ei voi kerran vuodessa lähteä ulos? Ensin vaikka syömään ja sitten bilettämään?
Ihan sama tarjoudunko maksamaan kaiken, ei silti miestä nappaa. Nyt lapset ovat kerrankin koko viikonlopun hoidossa perjantaista sunnuntai iltaan ja mies sanoi suoraan, että häntä ei huvita lähteä mihinkään. Sanoi että minä voin mennä jos huvittaa. Seuraavan kerran saadaan todennäköisesti lapset 1 illaksi tai yöksi hoitoon vuoden päästä.
Aina jos ollaan johonkin lähdetty on meillä ollut hauskaa, mutta kun ei miestä meinaa saada lähtemään hyvällä eikä pahalla. Nyt tälle viikonlopulle ehdotin yökerhoreissua hotelliyöpymisineen ja ensin lämpeni ja sitten perui koko jutun. Olisin saanut kahdille eri festareille ilmaiset liput joissa miehen suosikkibändejä, mutta EI niin EI.
En jaksa tätä enään. Mikä tota vaivaa????
Kommentit (9)
Sanoi että voi EHKÄ lähteä leffaan, muttei baariin. Itseäni ei taas kiinnosta mikään leffa ja pikasyönti ja äkkiä kotiin. En ymmärrä miksei voi kerran vuodessa olla mieliksi, kun tietää kuinka paljon itse haluan hänen kanssaan mennä..
Ap
Ei muakaan kiinnosta bilettää, ei mieheni kanssa eikä muidenkaan. Toisinaan voin lähteä työporukan kanssa (kerran vuodessa tai sinne päin), kun on tarpeeksi paljon erilaista porukkaa. En lähtisi bilettämään mieheni kanssa edes ollakseni ystävällinen tai joustava, sillä tiedän, että koska mua ei kiinnosta eikä huvita, se ei olisi mitenkään onnistunut ilta, vaan seuralainen vaistoaisi kyllä, että olen paikalla vain hänen mielikseen.
Olen iloinen siitä, että mieheni ja minun kiinnostuksen kohteet osuvat tässä asiassa yksiin.
Älä ruinaa, pakota ja painosta, vaan etsi biletysseurasi muualta.
ovat olleet oikein onnistuneita. Molemmat ollaan tykätty. Eli siinä suhteessa mies ei ole samanlainen kuin sinä. Viihtyy siis seurassani ja meillä on hauskaa jos lähdemme, mutta kun se lähteminen on niin hankalaa.
Ja biletysseuraa on hankala etsiä muualta kun ei ole kavereita jotka juurikaan baareissa pyörisivät.
Täytyy varmaan ex-miehen kanssa lähteä, jospa se herättäisi miehen.
Ei muakaan kiinnosta bilettää, ei mieheni kanssa eikä muidenkaan. Toisinaan voin lähteä työporukan kanssa (kerran vuodessa tai sinne päin), kun on tarpeeksi paljon erilaista porukkaa. En lähtisi bilettämään mieheni kanssa edes ollakseni ystävällinen tai joustava, sillä tiedän, että koska mua ei kiinnosta eikä huvita, se ei olisi mitenkään onnistunut ilta, vaan seuralainen vaistoaisi kyllä, että olen paikalla vain hänen mielikseen.
Olen iloinen siitä, että mieheni ja minun kiinnostuksen kohteet osuvat tässä asiassa yksiin.
Älä ruinaa, pakota ja painosta, vaan etsi biletysseurasi muualta.
Mä en kyllä pystyisi elämään sun kanssa. Mun mielestä elämässä tulee hetkiä jolloin pitää vaan osata käyttäytyä ja olla niin ettei toinen vaistoa että sua ei kiinnosta. Enkä kyllä ymmärrä miten ihminen ei voi olla iloinen toisen puolesta jos sillä on kivaa ja hän nauttii menosta.
365 päivää vuodessa kotona. Minusta ei ole liikaa vaadittu että YHTENÄ päivänä lähtisimme ulos pitämään hauskaa..
Ap
ovat olleet oikein onnistuneita. Molemmat ollaan tykätty. Eli siinä suhteessa mies ei ole samanlainen kuin sinä. Viihtyy siis seurassani ja meillä on hauskaa jos lähdemme, mutta kun se lähteminen on niin hankalaa. Ja biletysseuraa on hankala etsiä muualta kun ei ole kavereita jotka juurikaan baareissa pyörisivät. Täytyy varmaan ex-miehen kanssa lähteä, jospa se herättäisi miehen.
Siitä kyllä näkee onko vittuuntunut vai tykkääkö.
Ap
jos miestä ei huvita niin sitten ei huvita. Ei toista voi pakottaa, ja muutenkin olisiko kivaa jos tulisi mukaan, ja koko illan naama olisi kuin norsun v****u :) Mene kavereittesi kanssa, anna nysvätä kotona sitten. Ehkä innostus sitten löytyy..
Ei jaksa, Ei huvita, Ei kiinnosta. Ikinä ei mitään muuta perustele. Olen nuo kirjoittamani asiat sanonut miehelle suoraan ja sanonut että mikä on niin vaikeaa ettei voi 1 kerran vuodessa lähteä kanssani ulos bilettämään ja olisin taas tyytyväinen hyvin pitkän aikaa. Mutta ei tule muita perusteluja kuin nuo 3 mainitsemaani.
Ap