Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö kun pikkupoikien hiukset ajettu koneella? Vai saisiko olla vähän pidempi malli?

Vierailija
17.06.2010 |

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetty on viedä parturiin, mutta ei halua. Kerran vein väkisin ja sai hirveän kohtauksen ja jouduttiin lähtemään pois :/ Poika nyt 4,5v.

Vierailija
42/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinäkään niska hikoa. Samoin harjaa voi käyttää pojankin tukkaan, jolloin ei ole takussa. Nykyään on tosi hyviä hiuksiin jätettäviä hoitoaineita, jotka setvii tukan pesun jälkeen helposti ja nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten pituus sukupuolisuuden merkki :)

Ihmeen mustavalkoisia ihmisiä ajatuksiltaan suurin osa av-mammoista.

Musta on hienoa, että uskalletaan olla erilaisia... Pukeutua ja pitää hiuksia niin kuin itse parhaimmaksi kokee.

Mun pojalla toisinaan siili ja toisinaan pitkähkö surffarimalli, vaihtelu virkistää.

Vierailija
44/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei isällä eikä pojalla. Yököttää kesäkaljut.

Nätisti leikattu ja viimeistelty tukka isällä, pidempi naturell pojalla omasta halusta! Meidän Vaahteramäen Eemeli!

Vierailija
45/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säädettävät pituudet koneessa, ja jätän pojalta pältä ja edestä pitemmäksi, sivut ja niskan siistin lyhemmäksi. Toisella onkin sitten hiukset olkapäille.

Vierailija
46/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko siiliksi tai jätetään irokeesi.

Minä en voi sietää poikia joilla hulmuaa kiehkurat! Naisia sellaisista ois pitäny syntyä

Vierailija
47/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tajuaa pitää hiuksensa ihan lyhyenä sivulta ja takaa, päälaelta sitten pituutta se 2cm. Siisti ja miehekäs. Ja aion pitää myös poikamme tukan lyhyenä niin kauan kuin pystyn. Nyt vauva, joten vielä ei ajankohtaista.

Vierailija
48/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/57 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/57 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyeksi ajeltu siili on nyt trendikästä.

Vierailija
51/57 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan hiuksia. Näyttää venäläiseltä vankikarkurilta.

Vierailija
52/57 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojilla on niin hennot hiukset, että näyttävät kaljuilta, jos ajelee koneella. Eikä noille muutenkaan sovi lyhyet hiukset, koska ovat aika pienipäisiä ja kapeakasvoisia.

Vierailija
53/57 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on tällainen. Hänellä on huisin paksut hiukset ja jos ne jättää yhtään pidemmiksi, niin on kamalan näköinen. Lisäksi ovat luonnonkiharat, joten on sellainen ihme pallopää, jos niitä ei aja sängeksi.

Käytettiin kerran parturissa, että josko sais hyvin leikattua. Tämä parturi totesi heti, että parhaan näköinen on, jos leikataan koneella ihan lyhyeksi. Sen jälkeen on itse ajeltu :)

Vierailija
54/57 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan omien poikieni hiuksia koneella.

Minua ovat aina säälittäneet nämä rangaistusvangin näköiset poikalapset, joita kesällä näkee (kiitos av-mammojen parturointitaitojen).

Muutenkaan en tartu saksiin, vaan käytän lapseni ammattitaitoisella parturilla.

Vierailija
55/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen itse asiassa.

Vierailija
56/57 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan antanut vetää lapsen hiuksia koneella. En koskaan.

Vierailija
57/57 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturikin voi vetää koko tukan koneella, pitemmät hiukset koneen ja kamman avulla.

Minä leikkaan miehen ja pojan hiukset. Useimmiten ovat halunneet päälle pienen mohikaanin.

Nyt pojalla pidempi malli eli siistin koneella reunat (korvat, niska), lyhennän sivut ja takaa lähinnä tasaten ja päältä pidempi.

Ei taida vaan monet osata konetta käytää..

Itsekkin ihmetellyt miksi monilla ihan siili. Voisihan sitä jättää edes otsatukkaa pidemmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi