Tykkäätkö kun pikkupoikien hiukset ajettu koneella? Vai saisiko olla vähän pidempi malli?
Kommentit (57)
Miksi pitäisi ajaa luonnottoman näköiseksi?
nuorisorikollisten näköistä jengiä
Meillä on kaikilla pojilla pitempää mallia.
Omalla pojalla on ollut 2-vuotiaasta asti siilitukka koneella ajeltuna. Poika itse haluaa pitääkin sen niin, vaikka on jo 11v. Urheiluharrastuksessakin se on helppo, kuivuu nopeasti, ei tarvitse laitella hiuksia jne. Poika saakin näyttää pojalta!
Kyllä aina kesäksi ajellaan siilitukat pojille on paljon vilpoisempi kuumalla säällä. Talvella sitten annetaan kasvaa.
Jokainen miespuolinen on kaljuna niiin seksikäs. Kalju pelastaa rumankin miehen;) Kaljuks siis vaan (ei mitään siiliä)
Samaa mieltä siitä, että siilitukat näyttää nuorisorikollisilta.
Ainakin meillä koneessa (miehen hiuksille, meilä ei poikia) on vaihtoehdot jotka jättää 0-4 cm jäljelle, n. 4 mm välein. Itse en tykkää alle 2,5 cm pituista hiuksista, ellei ole kalju/kaljuuntuva.
mutta niin vaan meidän 1-v. on kynitty miehen toiveesta. Mies on saanut jotain traumoja kun itsellään oli lapsena enkelin kiharat ja kuopuksen kutritkin oli jo melkoiset kikkarat. Ja nyt minun vauva on ison pojan näköinen, nyyh.
Hiukset on osa pojankin persoonallisuutta. Poika tosiaan saa näyttää pojalta, ei miltään sotavangilta.
omalla pojalla tukka on väriä Eemeli, malli välillä lyhyempi mutta saa kyllä kasvaa vähän.
En oikein ymmärrä tätä suomalaista kesäsiilijuttua.
on niin paljon kivempi - siis lapselle itselleen. Ei enää niskaa hiostavia kiharoita jotka meni takkuunkin. Miten ihmeessä pienet lapset muka tulee rikollisen näköisiksi tukkamallin perusteella?
Ei tietty tytöiltä leikata kun tytöillä kuuluukin olla pitkä tukka.
Eli en ajelisi koneella lyhyeksi, mutta kaikki oman makunsa mukaan!
Leikkaatteko nekin siileiksi jotta on oikein ilmava ja "kiva olla", ei hiosta, ei mene takkuun?
Vai pidättekö tytöillä sittenkin pitkiä, paksuja hiuksia ympäri vuoden, jotta saavat olla "tytön näköisiä"? Viis kuumuudesta ja takkuisuudesta, ja saahan ne leteille ja ponnareille tai jotain...
Ja semmoinen siili pojalla nyt kuitenkin on. Sotki päänsä purukumilla niin perusteellisesti, että ei ollut vaihtoehtoja.
näyttää tosiaan ihan joltain keskitysleiriläiseltä.
On hiukan keskusteltu tästä aiheesta kotona :)
"joka kohdasta yhtä lyhyestä" koneella ajetusta mallista. En omalleni ikinä laittaisi...
Eikä vaihtoehdon tarvitse olla mitkään enkelin kiharat tai niskatukka, vaan ihan siistit parturin leikkaamat hiukset, jotka voivat olla lyhyetkin. Mutta siis niin, että on joku lapselle sopiva malli, eikä vaan vedetty koneella ympäri lyhyeksi. Se kun ei mieletäni sovi oikein kenellekään...
(Ja omana mielipiteenäni näyttää silta, että vanhemmat "säästävät".)
Jotenkin inttimeininki ja sitten kun isolla osalla suomalaisia poikia on muutenkin pyöreät kasvot, ei sovi yhtään tuollainen siili!
Mä en tykkää yhtään. :( Minä pidän Eemeli-lookista pojalla.