Miten joku voi lihoa muutamassa vuodessa kymmeniä kiloja?
En vaan tajua, miten joku voi itselleen tehdä niin. Millä saatte tuollaisen lihomisen aikaiseksi? Itse lihon helposti ja saan todella tarkkailla mitä syön mutta en nyt ikinä ole lihonnut edes kymmentä kiloa vuodessa, maximi taitaa olla 5kg.
Ensin annetaan itsensä repsahtaa ja sitten itketään kun millään ei saada sitä painoa pois.
Kommentit (64)
En voi ymmärtää. En voi ymmärtää. En voi ymmärtää. En voi ymmärtää. En voi ymmärtää.
Yritätkö ymmärtää oikeasti vai haluatko vain nauttia ylemmyydestäsi?
Olen itsekin syönyt masennuslääkkeitä mutta en silti lihonnut. Minulla kai sitten jopa masentuneena oli vielä sen verran selkärankaa että tajusin herkkujen lihottavan.
ap
minä en voi ymmärtää ihmisiä, jotka sairastuvat masennukseen! sehän on heikkojen ihmisten tauti, en kertakaikkiaan voi ymmärtää... vaikka mulla on on ollut monta kertaa mieli matalalla ja olen ollut alakuloinen ja erilaisia vastoinkäymisiä on minullakin ollut, niin silti minä en ole koskaan sairastunut masennukseen, sen verran itsekuria minulla on!
Aiemmin asuin kaupungissa, työ keskustassa:
- menin töihin pyörällä
- liikuin kaikki kauppareissut ja kaikki pyörällä
- poltin askin päivässä
- en syönyt kuin pari lämmintä ateriaa viikossa
Sitten tuli painoa +25 kg kun:
- muutin maalle
- ostin auton
- tuli mies ja kaksi lasta
- myin polkupyörän, koska täällä kaikki on niin kaukana
- joka päivä 2 (kyllä, KAKSI) lämmintä ateriaa
- lisäksi aamupala (aiemmin vain tupakka + kahvi)
- ja olen lopettanut tupakanpolton
En tiedä, miksi muut ovat lihoneet, mutta tässä minun syyni.
En voi ymmärtää. En voi ymmärtää. En voi ymmärtää. En voi ymmärtää. En voi ymmärtää.
Yritätkö ymmärtää oikeasti vai haluatko vain nauttia ylemmyydestäsi?
Olen itsekin syönyt masennuslääkkeitä mutta en silti lihonnut. Minulla kai sitten jopa masentuneena oli vielä sen verran selkärankaa että tajusin herkkujen lihottavan.
ap
minä en voi ymmärtää ihmisiä, jotka sairastuvat masennukseen! sehän on heikkojen ihmisten tauti, en kertakaikkiaan voi ymmärtää... vaikka mulla on on ollut monta kertaa mieli matalalla ja olen ollut alakuloinen ja erilaisia vastoinkäymisiä on minullakin ollut, niin silti minä en ole koskaan sairastunut masennukseen, sen verran itsekuria minulla on!
ajattelin, et kukaan ei voi ottaa mun viestiä todesta, siis ei en oikeasti ajattele näin. tarkoitukseni oli vain tuoda esiin ap:lle se, että vaikka HÄN ei liho niin joku muu niin tekee, vaikka ap ei sitä ymmärräkään. tuo esimerkki vain siksi, että ap on sairastunut masennukseen, kaikki eivät sairastu = kaikki eivät ole samanlaisia ja samassa tilanteessa voi regoida eri tavalla.
en tiedä, osaanko edes sanoilla kunnolla selittää mitä tarkoitan, mutta anteeksi, olen pahoillani, jos loukkaannuit, se ei ollut tarkoitukseni.
ja +40 kiloa, että helposti onnistui..ja 9 kk -40 kiloa, eipä sekään niin vaikeeta ollu.