Maantasolla asuva, uskallatko nukkua yöt ikkunat auki?
Ja tämä koskee taajamissa ja kaupungeissa asuvia. Kyllä minäkin mökillä uskallan. Mutta meidän asuinalueella (rauhallinen alue) joku änki yöllä avonaisesta ikkunasta sisään kun asukkaat nukkui.
Kommentit (25)
Kyllä taajama-alueella uskallan. Mutta meillä on pieni taajama ja kaukana kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen kapea ritilällinen tuuletusikkuna, joten todellakin uskallan.
Juuri sellaisesta kapeasta tuuletusikkunasta oli ängetty sisään, ritilää siinä ei ollut ollut.
Ap
Tottakai, meillä on mh tuuletusikkunat auki. Nykyrosvot on niin lihavia etteivät mahdu sisään ja sisäpuolella vielä lukitus ettei aukea kokonaan.
Meilläkin on ritilät tuuletusikkunoiden päällä. Ei siitä niin vaan ängetä. Eli uskallan.
Aika heiveröinen kaveri on jos mahtuu tuosta tuuletusikkunan 5 cm aukeavasta raosta. Enköhän mä sille pärjäisi.
Ei uskaltamisesta ole kiinni. Laitan sen takia ikkunat kiinni koska aamulla alkaa kova liikenne. Tuossa on vieressä Itäväylä. Tulee liikaa meteliä joka haittaa nukkumista.
Mulla on koiria, joten voisin nukkua vaikka ovet auki.
Kukaan ei tulisi ehjänä peremmälle.
Mulla on aika tiukka saaskiverkko siinä tiukasti kiinni
Joten jos sen hajottaa niin huomaamme
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koiria, joten voisin nukkua vaikka ovet auki.
Kukaan ei tulisi ehjänä peremmälle.
Meilläkin on iso koira. Se nukkuu sikeämmin kuin kukaan meistä ihmisistä. Olen muutaman kerran kokeillut herättää sitä puhumalla sille sen vierellä ja nostelemalla sen jalkoja ja korvia ja häntää eikä se herää.
Ap
Uskallan. Pidän puukkoa yöpöydällä ja käytän sitä kyllä, jos joku tulee luvatta sisään.
Ei tuo metalliritilä tuosta noin vaan irtoa, ainakaan äänettä, eli uskallan.
Se on se ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tappaja / sarjamurhaaja tulee taloon, näitä on Suomessakin...
En. Ikkunasta voi sataa parketille.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan. Pidän puukkoa yöpöydällä ja käytän sitä kyllä, jos joku tulee luvatta sisään.
Sama.
Ei tarvitse, kun on koneellinen ilmanvaihto ja ilp.
En todellakaan uskaltaisi enkä muuttaisi eka kerrokseen maantasalle kerrostaloon. Työkaverini asui ja muutti pois kun viikonloppuisin humalaiset kävi tarpeillaan ja kiipeämässä yläkertaan hänen patiolta.
Meillä on sellainen kapea ritilällinen tuuletusikkuna, joten todellakin uskallan.