Suututtaa uuden mieheni äiti, jonka kanssa aloin seurustelemaan kaksi viikkoa sitten
Tämä nainen ei edes viitsi olla minulle - uudelle miniälleen - kohtelias, joka ei ilmeisesti ole hänen mielestään pojalleen sopiva. Puhuu kokoajan miehen exästä ja kuinka hän laittoi aina niin hyvää ruokaa, joka oli niin paljon kauniimpikin kuin minä.
Kommentit (59)
Tulee mieleen muinoin äikänmaikan vastaavat viritelmät, esim.
Amatöörikuvaajakin voi ottaa loistavia kuvia kamerasta riippuen.
en ikinä itse pystyisi samaan. Tämä vaatii jo taitoa.
Voitko kuvitella, että mieheni äiti ei edes ymmärrä mitä se tarkoittaa. ap
En minäkään kyllä tiedä yhtään, mitä viestintäassari tekee. Itse olen viestintäasiantuntijan nimikkeellä x-D
Mut siis hyvä ap, hieno!!!
Tää oli kyllä oikeesti TODELLA hyvä!!
mutta En voi sietää vammaisia -pätkän kommentoija numero 8 teki tyypillisen mokan. Niitä sattuu, jos ei ole tarkkana.
Pidän verbaaliakrobatiasta, eritoten näin taitavasta.
Eli tämähän tarkoittaa, että minä olen "todella sivistynyt ihminen"? Minä kun hallitsen nuo hommat ;)
Kiitos tiedosta!
Nykyään ihmiset puhuvatkin tämän väärin, eivätkä pelkästään kirjoita. Rektiovirhe on nykyajan varmin merkki erottaa todella sivistynyt ihminen sivistymättömästä.
Se on 'Alkaa seurustella' eikä 'Alkaa seurustelemaan'.
Nykyään niin moni alkaa tekemään jotain ja se todella kalskahtaaa korvaan.
Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. ap
hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Siis äitiin ihastunutkin
Eli parisuhde on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen.
Taitaa olla provokaatio, ei kukaan mämmää äidinkieltään ihan tuohon määrään. Edes tällä palstalla.
mammat hirnuvat tuosta äidin kanssa seurustelusta ;)))
Sä oot paras