Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Jyväs-mammojen (eka) lokakuinen viikko**

02.10.2005 |

Jospa nyt aloitan tämän uuden pinon jo meille... =) Malttamattomana...heh

Onnittelut vielä kerran [b]Mamma21:lle ja perheelle[/b] pienestä [color=blue]poika-vauvasta[/color]!!!

Eilen oli kyllä aikamoinen päivä mulla. Alkaa jo käydä painavaksi tuo maha, vaikka tukivyö onkin käytössä, jos menen kaupunkiin tai kauppaan tai kävelemään. Tuli kyllä sellaisia kovia kipuja jo, kun kaupungilla kävin, et piti välillä jo ihan pysähtyä paikoilleen!

Mikähän tapahtuma täällä muuten oli eilen, kun oli niiiiiin paljon ihmisiä kaupungilla?

Löysin sitten ihanan asun vauvalle, kun tuodaan hänet kotiin ja kivan sinisen* viltinkin, H&M:ltä. Siellä kyllä on ihania lasten vaatteita!!

Sitten päätin jo ostaa valmiiksi miehelle isänpäivälahjankin. Jos en jaksa/pääse kauppoihin heti, kun vauva on syntynyt. Ja jos se menee esim. 2 viikolla yli niin sithän se syntyy juuri sillä isänpäiväviikolla ;)

Täällä ollaan ihanturvoksissa! Ja nyt vielä enemmän, varmaankin eilisestä kävelemisestä johtuen. Sormet, nilkat ja naamakin turvoksissa! Onpas kiva tunne, kun on tällänen ilmapallo ;)

Lainasin illaksi Tulkki-elokuvan, kun kotona yksin oli... Ja oli ihan ok leffa. Täytyy kyl sanoa, et luulin sen olevan parempi!!

No mut... meen nyt tästä pois höpöttämästä, et muillekin jää tilaa kirjoitella =D

Hyvää alkavaa viikkoa! =)

Kaisa 37+0

*sininen kun sopii pojalle ja tytölle! Varmaa tietoa, kun ei ole et kumpi tulee :)

Ja ei ollut neutraalia väriä valittavana, vaan sininen tai punainen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet. nimimerkit jo unohdin!

Neuvolassa oli aamulla kaikki hyvin. Sf menee keskikäyrän yläpuolella, viime raskaudessa kun oli aina alakäyrillä ja tulikin sitten pikkuruinen tyttö. Josko nyt saatais vähän isompi...

Painonnoususta, että mulle siitä on aina th valittanut ja siks olinkin tänään tyytyväinen kun oma th oli vapaalla ja tää toinen oli oikein kiva. Painoa oli tullut 100g/vko eli ihan sopivasti siis. Siinäkin ois ollu varmaan oman th:n mielestä 100g liikaa...Mä en tajua sitä sen vouhotusta, kun oon kuitenkin ihan normaalipainoinen. En toki mikään missi sentään ;) Mitähän se sitten sanoo oikeasti ylipainoisille, kun mulle on aina, että ei saa syödä herkkuja, pitää vähän kattoa ettei paino nouse liikaa kun siitä on niin vaikea päästä eroon jne jne. Ja tiedän kokemuksesta, että on vaikea mun päästä eroon raskauskiloista, mutta en kai mä nyt laihduttakaan voi! No, en siis ite stressaa tosta, mutta ärsyttää tuo asenne.

Samoin kun lenkkeilystä se aina vouhoaa, tää sanoi että jos kerran kävely supistelee, niin ei sitä sitten pidä tehdä kuin oman voinnin mukaan...

Ai niin, Oksaska kärsi liitoskivuista. Ikäviä vaivoja, mäkin oon kauhulla oottanu että koska ne alkaa...viimeks alko joskus rv 26-27 ehkä, sit jäinkin rv 28 saikulle kun sattui niin pirusti ettei voinu istua eikä seisoa. Nyt on välillä lievästi vihlonu, toivottavasti ei tästä pahene! Se kipu on kamalaa!

Ihanaa, meillä on kerrankin viikonloppu niin, ettei ole mitään pakollista ohjelmaa!!!

Kölli rv 25+2

Vierailija
42/43 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt siis viikko opeteltu elämään nelihenkisenä perheenä, maanantaista asti ihan kotona. Isoveikka on ottanut vaavin hyvin vastaan! Myös ötökät ovat suhtautuneet vauvaan hyvin (kissa ja koira), vielä paljon paremmin kuin esikoiseen aikanaan, on vissiin jo niin tuttua tuo vauvan tulo, etteivät hirveästi noteeranneet koko juttua...

Poju on vahvistunut sen verran, että jaksaa jo syödä itsensä kerralla täyteen... Syö tällä hetkellä n. neljän tunnin välein, yötä päivää... Viime yö esim. meni niin, että syötin pojun klo 22, 01:30, 05:30 ja ylös noustiin 8:30... Eli ihan kivoja yöunia saan kuitenkin viikon vanhan lapsen äidiksi.

Mami ja poju 7 vrk

P.S. Raskauskilot on karistettu, painoin tänä aamuna 100g vähemmän kuin ensimmäisessä neuvolassa =D Eli eipä tullut ongelmia niistä tälläkään kertaa... Ja siis todellakaan en ole muuta asian eteen tehnyt kuin imettänyt (+ synnyttänyt) ja siis kaikki 8 raskauskiloa ovat poissa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä porskutellaan vasta (jo!!!) puolivälin tienoilla. Maanantaina on rakenneultra, joka jännittää jo aika lailla. Näkyyköhän siellä sukupuoli?! Satutteko tietämään, mikä käytäntö Jyväskylässä on, että suostuvatko lääkärit sanomaan/arvailemaan sukupuolta? (yksityisellä)

Nyt ei ehdi kirjoittaa enempää kuulumisia... Ensi viikkoon!