Lapsilisät pois yli 2000/kk tienaavilta
Kommentit (29)
Netto vai brutto? Yhdeltä vanhemmalta, molemmilta vanhemmilta, yhhteensä, vaikuttaako asuuko vanhemmat yhdessä/ lapsen kanssa?
No ap vaan töitä tekemään tasan 2001e tuloilla, jos se on hyvä tulo sun mielestä. Sit vaan vaikka 3-5 lasta. Katsotaan vieläkö mietit et hyvät tulot riittää. Hihiii.
Lapsilisä kuuluu kaikille joilla on lapsia.
Tämän päivän hyvätuloinen voi olla huomenna työtön.
En pidä kyllä 2000 euroa perheelle hyvänä tulotasona
Lapsilisän porrastus pois. Kaikkialle lapsille sama summa ja 4. lapsen jälkeen ei makseta enää mitään.
Tienaan yli 2000 euroa kuukaudessa, mutta olen uupunut. Voisin hyvin luovuttaa työni jollekin muulle. Jos kerran sen takia ei lapsilisiäkään saisi.
Miksibveronmaksajien pitää maksaa toisten mukuloista? Se tehköön kellä on varaa pitää lapsia. Eihän kenenkään lemmikeistäkään yhteiskunta anna tukea.
Lisää etuuskäsittelijöitä.
Koulutetut naisemme tarvitsevat töitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksibveronmaksajien pitää maksaa toisten mukuloista? Se tehköön kellä on varaa pitää lapsia. Eihän kenenkään lemmikeistäkään yhteiskunta anna tukea.
Kenenkään lemmikki tuskin kääntelee sinua sitten kun olet vanha.
Hyvätuloinen ja hyvätuloinen? Mää tienaan 800 e ja pirruuttanikin oon vielä hengissä.;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten mukuloiden pitää maksaa veroja? Maksakoot jokainen itse omat palvelunsa.
Mä saan 2000€ käteen kuussa, ihan tarpeeseen tulee lapsilisät.
Lapsilisät kokonaan pois ja tilalle verovähennys. Ai niin, toimeentulotuesta ei makseta veroja, köyhät ei saisi silloin lapsista euroakaan!
Vierailija kirjoitti:
Lapsilisät kokonaan pois ja tilalle verovähennys. Ai niin, toimeentulotuesta ei makseta veroja, köyhät ei saisi silloin lapsista euroakaan!
Lapsettomien työeläke pois kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloinen? Tuollaista summaa tienaava perhe saa asumistukea ja toimeentulotukea.
Höpö höpö.
Syntyvyys on nälkävuosien tasolla Suomessa. Suuret ikäluokat syntyivät tukien avulla. Valtio alnoi kodinperustamislainaa kaikille.
Rikkaat vaan säästää lapsilisät niiden tileille ja leuhkii niillä sitten köyhien lapsille. Näin kävi meillä, oli lapselle sanottu kuinka heidän pojallaan on jo 5000€ säästössä ja katsottu miten paha mieli toiselle tulee.
No tuo poika on kuljetettu ovelta ovelle autolla, saanut kaikki lelut mitä halunnut ja niissä jokaisessa lukee lapsen nimi. Lapseni yritti niillä leikkiä mutta ei saanut kuin juosta tämän rikkaan kersan perässä jolle lelu annettiin. Eipä kyläillä enää.
Hyvätuloinen? Tuollaista summaa tienaava perhe saa asumistukea ja toimeentulotukea.