Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin nopeasti 10 kiloa näin

Vierailija
16.06.2010 |

Aamulla kahvi + greippi

Lounas hernemaissipaprikaa, raejuustoa ja salaattia

Välipala omena

Päivällinen tonnikalamunakas ja salaattia

Salaatissa käytin kastikkeena oliiviöljyä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ehkä pystyisinkin noudattamaan.

Vierailija
22/45 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommoisia pöperöitä popsia.

Mutta eihän tuossa ole oikeastaan mitään mitään muuta kunnollista kuin raejuusto, omena ja salaatti. No oliiviöljy

Tonnikala on aivan kaameaa tavaraa, ja munia nyt en näkisi kovin terveellisenä päivittäin popsia. Enkä oikein ole vakuuttunut pakastevihanneksista.

Laihtua voi hyvinkin syömällä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kirjoitukseni, eihän tuossa kyllä paljon muuta sitten olekaan.

Vierailija
24/45 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko mahtoi tulla kaloreita per päivä?

Vierailija
25/45 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noin yksipuolinen

aamiainen: 2 viipaletta leipaa, siivu juustoa ja vihanneksia paalle, ei voita, juomaksi tee

lounas: 100g riisia/pastaa/perunaa jne, 100g kanaa/possua/jne, 100g kasviksia.

valipala 100g hedelmia/marjoja, 2 lasia vetta

illallinen=lounas

ei mitaan "herkkuja" hyvin yksinkertaista, mutta vaihtelevaa. Terve laihdutus olisi n. 500g/viikko, mulla putosi 1,5kg/2vk noilla ohjeilla

Vierailija
26/45 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis kyse viidesta kilosta tosi sitkeaa viimeisesta "laskia" eli, lahdin 64kg:sta, nyt 62 ja olen 168cm ja tavoite olisi paasta tonne 58-60kg

Vierailija
27/45 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vetää, vaikka kaurapuuroa. Aamupalahan se tärkein päivän ruoka on. Aamulla periaatteessa voit syödä niin paljon kuin jaksat. Iltaa kohden sit hölläillä. Liikkua enemmän ja jättää herkut pois. Herkkujen tilalla syötä, vaikka salaattia tai omenan, appelsiinin tms. Nukut yöt ja valvot päivät. Jos on ihminen, mikä valvoo öisin niin se on varmasti lihavempi kuin päivällä eläjä. Se on aivan totta, koska kroppa saa auringosta vitamiineja ja kuuppa virtaa.. Näillä ohjeilla lahtuu varmasti! :)

Vierailija
28/45 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2010 klo 13:41"]Et taitas olla kyllä tosi yksipuolinen dietti:)

[/quote]

Minullakin suolisto huutaisi hoosiannaa viimeistään viikon kuluttua tuolla ruokavaliolla.

Vierailija
29/45 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä taitaisin tykätä tästä dieetistä. Yksinkertainen, ei erikoisia aineksia ja tietää tasana tarkkaan mitä seuraavaksi syö. Kiitti ap, taidan kokeilla!!

Vierailija
30/45 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kyllä kokeilla. Harrastitko liikuntaa? Itseäni mietityttää hyvin vauhdissa oleva juoksu harrastus. Jaksaako sitten liikkua?? Mut luulis kilojen karisevan jos noin syö ja juoksee 4x viikossa 8-9 km lenkkejä!

Vierailija
31/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aoin kokeilla. Oma perustui 15km lenkkiin päivässä, mutta nyt viikon ollu kamala flunssa enkä pääse liikkumaan ja rantalomaan kukausi aikaa. 5kg pitäs saada alas että kehtaa uikkareissa hengailla.

Vierailija
32/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla siis kyse viidesta kilosta tosi sitkeaa viimeisesta "laskia" eli, lahdin 64kg:sta, nyt 62 ja olen 168cm ja tavoite olisi paasta tonne 58-60kg

Siis hetkinen?! Oletko mielestäsi ollut ylipainoinen? Olen saman pituinen ja painan 70 kg, ja olen omasta mielestäni ihan normaalin kokoinen sekä näköinen. Näitä ketjuja katsoessa tulee mieleen että onkohan mun normaalinkuva vääristynyt jotenkin..

Vierailija
33/45 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla on ollut käytössä 69päivän ohjelma, missä on ohjeita joka päivälle, eli et voi jättä tekemättä mitään, mutta voi sovelta. 69 päivä on riittävä aikaa pysyvän elämäntapamuutoksen tekemiseen. Parasta on se että siihen kuuluu kaikki vitamiinit, mineraalit ,kuidut ja proteiini sheikki, koska niitä lahdutusen aikana ihminen tarvitse. Laihdutuksen ja elämäntapamuutoksen pitäisi olla terveellista, että se pysyy. Lisäksi sitä voit tehdä kotona, lomalla tai missä vaan. Sinne kuuluu myös ruokaresepteja ja fb sivut, missä toisetki tekee sama ohjelma. Ota yhteyttää kerron lisää. kristirelax@ gmail.com

Kerro sun tarina ja mä autan sua ja olen myös tukena jos tarvitset.

Vierailija
34/45 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla vetää, vaikka kaurapuuroa. Aamupalahan se tärkein päivän ruoka on. Aamulla periaatteessa voit syödä niin paljon kuin jaksat. Iltaa kohden sit hölläillä. Liikkua enemmän ja jättää herkut pois. Herkkujen tilalla syötä, vaikka salaattia tai omenan, appelsiinin tms. Nukut yöt ja valvot päivät. Jos on ihminen, mikä valvoo öisin niin se on varmasti lihavempi kuin päivällä eläjä. Se on aivan totta, koska kroppa saa auringosta vitamiineja ja kuuppa virtaa.. Näillä ohjeilla lahtuu varmasti! :)

Tämä on taas ihan höpönlöpöä. Jos päivän kalorit pysyy samoina, se on aivan sama mihin vuorokauden aikaan ne syö. Miks ei vois jättää aamupalaa pois ja illalla sitten tankata? Toi "aamupala on päivän tärkein ateria" on iänkaiken vanha ja kulunut lause. Mä en syönyt edes lapsena aamupalaa, kenellä muka on heti herätessä nälkä? Esimerkiksi monissa välimeren maissa päivän pääateria syödään vasta klo. 20.00 tai myöhemmin.

Ai että auringosta vitamiineja? Suomessa? Vaikkapa lokakuussa? No juu, toki, jos olet pihalla sen kaksi tuntia kun se aurinko näkyy..

Ja kolmas juttu, mä olen yli 30v, ammatiltani baarimestari ja töissä yökerhossa, ravintola-alan töitä olen tehnyt jo yli 10 vuotta. Yleensä menen nukkumaan aamukuuden maissa, luonnollisesti valvon yöt. Olen 167cm pitkä ja painan 58kg. Eikä muuten ole yksikään työkaveri ylipainoinen. Mistä sä revit näitä teorioitas? :D

Vierailija
35/45 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt ihan terveellistä pidemmän päälle? Etkö ole huolissasi siitä että kroppa happamoituu tai onko tullut jälkeen oireita? Minuakin kiinnostaisi mutta todella hurjalta kuulostaa - tai jotenkin tuntuu että onko terveellisesti laihduttu, voiko noin rajusta laihtumisesta ja yksipuolisesta syömisestä jäädä jotain haittaa kroppaan?

Vierailija
36/45 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai joka päivä? Ihmisparka! Kai sentään käytit jotain mausteita? 

Mutta palataan asiaan vuoden päästä. Toivottavasti painosi on silloin sama kuin nyt. 

Vierailija
37/45 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on reilusti ylipainoinen, niin on täysin mahdollista laihtua ensimmäisen viikon aikana 10kg. Nestettä on niin paljon kertynyt vuosien mittaan.

Vierailija
38/45 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee nutraamalla 2 kg viikossa eli kuudessa viikossa sain 12 kg pois. Pituus 170, lähtöpaino 86, nyt kuuden viikon kuurin jälkeen 74. Pidän pari viikkoa breikkiä niin, että nutraan vain joka toinen päivä, sitten jatkan vielä n. 10 kilon verran.

Oon aaaaaiiiivan samaa mieltä siitä että kun painoo mullakin oli noinkin paljon liikaa, helppohan sitä on saada tippumaan. Todellinen koetus tulee olemaan tuon viimeisen 10 kg tiputus. Niin kauan jatkan kun on 64kg lasissa vaikka menisi vuosi. Sen jälkeen pari nutripäivää aina jos paino nousee +0,5 kg.

Vierailija
39/45 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunut kilon viikossa tahtiin syömällä seuraavasti: 

ap: hiilariannos (esim. 50 grammaa puurohiutaleita, tai pari viipaletta ruisleipää), proteiiniannos (esim. munakas yhdestä kokonaisesta kananmunasta ja kolmesta valkuaisesta, tai 200 grammaa raejuustoa) ja kasviksia/marjoja 200 grammaa

lounas: proteiiniannos (lihaa, tai kalaa noin 150 grammaa), hiilariannos (esim. perunaa, tai bataattia 150 grammaa, tai tummaa riisiä/pastaa 60 grammaa), kasviksia 300 grammaa

vp: hedelmä/ 3 dl marjoja/ 100g kasviksia, proteiiniannos (raejuusto, rahka, maustamaton jugurtti tai lasi piimää)

päivällinen: muuten sama, kuin lounas, mutta lisäksi hedelmä tai 2 dl marjoja jälkkäriksi

ip: proteiiniannos (aamiaisessa mainittu munakas, jos en ole syönyt aamiaiseksi sellaista, tai rahkaa, jugurttia, raejuustoa, joskus harvoin noin 150 grammaa leikkeleitä), 150 grammaa kasviksia tai 2 dl marjoja. 

LIsäksi syön kolme rasva-annosta päivässä, eli leivälle margariini, salaattiin öljy, tai vaikkapa pähkinöitä. Vettä juon vaihdellen 2-3 litraa päivittäin. 

Runsaitten kasvisannosten takia minun aikaisempi ongelmani - se, että haluan syödä isoja annoksia - pysyy kurissa. Nälän tunnetta ei ole ollut lainkaan. Ystäväni, joka opiskelee ravitsemusterapeutiksi, teki tän suunnitelman minun ylipainoni (20 kiloa) ja syömis- ja liikkumistapojeni mukaan. Olen ollut tosi tyytyväinen. Toivottavasti muutkin löytävät sen itselleen parhaiten sopivan tavan laihtua. 

Vierailija
40/45 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tänne googlen kautta. Tää dieetti voisi mennä kokeiluun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi