Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaha, amispölöjen äideillä näyttää olevan

Vierailija
16.06.2010 |

taas lukionmollausviikko meneillään. Harmittaako, kun omat lapset eivät päässeet lukioon vai?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukiolaisystävät eleli reilu parikymppisiksi vanhempiensa nurkissa ja ajelivat isiensä mersuilla, kun amisystäväni elättivät itse työssä käymällä ja opiskelemalla samalla ja ajelivat omilla, itsemaksetuilla pikkuromuautoillaan.

Äitini oli ylpeä kun itse elätin itseni 17-vuotiaasta lähtien, vaikka en lukiota loppuun suorittanutkaan vaan lähdin amikseen.

Tänä päivänä amisystävät makselee asuntolainojaan, lukiolaiset elää niissä vuokrakämpissään ja makselee opintolainojaan.. voi voi..

Mieheni ei aikoinaan käynyt lainkaan kouluja peruskoulun jälkeen, nyt on ollut alallansa 10 vuotta, kaksi päivää työttömänä (ei edes nostanut korvauksia) ja palkka bruttona melkein 4000e kuussa.

Tää on karu fakta, kumpiakin ystäviäni toki arvostan yhtä paljon.

Vierailija
62/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä ammattikoululaisia arvostelevat, että minkälaisia koulutuksia teillä sitten on?!Siis sen lukiotodistuksen lisäksi :)

Ihmisinä en tuollaisia toisten arvostelijoita kyllä juurikaan arvosta, enkä halua olla missään tekemisissä.Onneksi ei tarvitsekaan kun vain täällä av:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla