Lue keskustelun säännöt.
Toivottavasti nämä palstakin
16.06.2010 |
"en halua naimisiin" -avovaimotkin nyt heräävät ja lakkaavat selittelemään itselleen tekosyitä miksi ukkonsa ei halua heidän kanssaan naimisiin. Kun ukko kuolee yllättäen, teille ei jääkään mitään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
juhannushäät maistraattiin, mars ja huolet haihtuu