Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivihaajaeläkeläiset naapureina- help!

Vierailija
16.06.2010 |

En halua, että lapselleni naapuri huutaa, että: "Turpa kiinni!" kun lapsi leikki oman taloyhtiön leikkikentällä.

Kommentteja?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keljuista naapureista.

Vierailija
2/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taajamassa ja meilläkin on silti naapuri. Se käy valittamassa vaikka siitä jos lapsi itkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai odottaa vain luonnollista poistumaa, eläkeläiset eivät elä iänkaiken. Tosin 20 vuotta voi sitä odotellessa hyvinkin vierähtää.

Älä ole kuulevinasi, ole kuin niitä ei olisikaan. Huutamaan ei kannata ryhtyä, ne vaan innostuvat siitä.

Vierailija
4/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi kiusatun tulee väistyä???

t. ap

Vierailija
5/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä ennen 3 lapsineen muuttaneet meidän asunnosta- alkaa selvitä miksi...

Vierailija
6/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne perähikiälle joutaa! Onhan se kumma jos ei osata olla ja ymmärtää, että mikä on normaalia ääntä.

Vierailija
7/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omakotitalo ole todellakaan mikään ratkaisu, samalla tavallahan silloinkin voi olla huonoa tuuria ja saada naapurikseen lapsivihaajan tai täydellistä hiljaisuutta ympäristöltään vaativan naapurustopoliisin. Oma lukunsa ovat myös koira- tai ihan minkä tahansa muun eläimen vihaajat. Kannattaa ennen asunnon hankintaa yrittää selvitellä asuinalueen parhaita ja huonoja puolia ja yrittää kysellä asiasta tietäviltä esim. juuri naapurustosta. Vaikea tehtävä, tiedän, mutta ainakin itse olemme monta kohdetta hylänneet juuri naapuruston takia.

Vierailija
8/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme ainoa lapsiperhe rivarissa--- t. ap meitä ennen 3 lapsineen muuttaneet meidän asunnosta- alkaa selvitä miksi...

Mekin olemme ainoa lapsiperhe 13 asunnon rivarissa, muut enempi tai vähempi eläkeläistyneitä. Mutta meillä mummot ja papat pyytää lasta kylään, ja istuu hiekkiksella ja syö hiekkakakkuja...

Vierailija
9/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin vanha pariskunta (n. 80-90 v.) ajelee pienellä mersullaan ja tööttäilee lapsille. Siis pappa ajaa ja rouva vierellä viittoilee ajo-ohjeita. Lapset eivät saisi kuulema ajaa pyörillä, skeitata, potkulautailla tms. taloyhtiön alueella. Pyörätkin ovat kuulema pyöräretkiä varten.

Uhkailee lapsia että vääntää heiltä nenät niskaan ym. typerää. On vaan ajan kysymys, koska menen ja annan palaa...

Vierailija
10/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihminen miten vanha tahansa niin käytöstavat täytyy olla.. Oletko ap keskustellut naapureiden kanssa?

Vierailija
11/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nariseva ja valittava eläkeläispariskunta, joille normaali elämä meidän puolella aitaa tuottaa ongelmia. kommentointi siltä puolelta on kuin jotain teiniangstin kielenkäyttöä, varsinkin rouvalla. tosin päin näköä koskaan ei voi sanoa.

jaksaahan tuohon huumorilla suhtautua, mutta nimenomaan lapsille kommentointi on sellaista, mikä ottaa itseäkin päähän.

Vierailija
12/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi kiusatun tulee väistyä???

t. ap

Tietysti voi yrittää saada nämä eläkeläiset savustettua muuttamaan mutta helppoa se ei ole. Ihmisiä ei niin vaan saa pois omistusasunnosta.

Vierailija
13/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että lapselleni naapuri huutaa, että: "Turpa kiinni!" kun lapsi leikki oman taloyhtiön leikkikentällä.

Kommentteja?

Ja että lapsista myös aina lähtee ääntä kun he leikkivät. Sitten olisin kokonaan huomaamatta asiaa. Lapselle sanosin ettei tarvitse välittää, vaan saa jatkaa leikkiä ihan normaalisti.

Tai jos huono päivä sattuisi, huutaisin varmasti takas "pidä itte turpas kii"....

Vierailija
14/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani jaksoin kuunnella mutta sitten kävin sanomassa, että hän itse tamppaa mattoja ennen aamukuutta ja se häiritsee koko muuta naapurustoa aika lailla. Ja näytin rajan, mikä on meidän tonttia jossa lapsemme saavat aivan varmasti leikkiä. Suuttui, eikä ole sen koommin mulle puhunut. Se on vaan hyvä!!!

Vierailija
15/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"turpa kiinni" vaikka pitäis mitä meteliä enkä usko hetkeäkään että apn lapsi olisi epänormaalia meteliä leikkipaikalla pitänyt. Itse ainakin menisin ihan suoraan tälle pariskunnalle keskustelemaan ja jos ei auta niin antaisin olla. Jos huutelu jatkuis niin uhkaisin poliisilla sillä lapselle tuo on pelottavaa uhkaamista.

Vierailija
16/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin lapsuudessa kerrostalossa ja meitä oli pihalla hyvä lauma lapsia. Tottakai myös leikittiin pihalla ja varmasti meistä myös sitä ääntä lähti vaikka ei oltais edes huudettu.

Eräässä rapussa asui eläkeläinen joka tasaisin väliajoin kävi huutamassa ikkunassa että "turpa kiinni ja häipykään". Meitä se lähinnä ihmetytti. Aikuiset kävivät sanomassa tälle herralle että "pihassa" on lapsille leikkipaikat, keinut sunmuut, kyllä lapset saa pihalla leikkiä.

Kerran se ukko kaato vesiämpärillisen vettä ikkunasta.

Mitään traumoja ei ole jäänyt siitä, nyt vanhemana lähinnä huvittaa. Me tiedettiin että meillä on oikeus pihalla leikkiä.

Kerrot lapsille että he eivät tee mitään väärää ja eläkeläinen on vähän sekaisin. Ei tollasen takia kannata ruveta muuttamaan.

Vierailija
17/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"turpa kiinni" kun ei ole tottunut niin brutaaliin käytökseen ja todellakin kokis tuon uhkaavana. Erittäin epäsopivaa käytöstä aikuisen taholta ja puuttuisin heti!

Vierailija
18/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni tulevat minulle kertomaan, kun huutapariskunta huutaa- ja pitää isoja koiriaan leikkikentällä- ja meinaa ajaa autollaan lastemme päälle

ovat taloyhtiön hallituksessa---kukaan hallituksen jäsenkään, jolle olen asiasta raportoinut, ei uskalla tehdä mitään---

ps. olen huutanut takaisin ja kertonut lakimiehelle - laki on tosiaan minun perheeni puolella

t.ap

Vierailija
19/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailee lapsia että vääntää heiltä nenät niskaan ym. typerää. On vaan ajan kysymys, koska menen ja annan palaa...

ilmoitatte poliisille, tuohan on täysin laitonta tuollainen, että uhataan lapsia väkivallalla.

Vierailija
20/25 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä ne koiratkin siellä lasten leikkipaikalla tekevät? Jos joku olis ajaa mun lasteni päälle niin mieheni vois uhata myös turpaan vedolla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän