Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, ja tänään on se painajaismainen

Vierailija
16.06.2010 |

päivä jolloin käy ilmi että koulunkäynnin läskiksi heittänyt teinimme ei saa mistään jatko-opintopaikkaa. Toivottavasti tämä nyt jotenkin tuo asian ihan konkreettisesti myös hänen tietoisuuteensa. Tai ei ehkä sittenkään: pahoin pelkään, että se ei meidän tsemppaamisesta huolimatta välitä paskaakaan siitä saako opiskelupaikan sillä se haluaa lähinnä nukkua ja tehdä mitä tahtoo. Huoh!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni karkasi mopo pahasti ylä-asteella. opinnot ei kiinnostaneet, nukuin vain. minusta tuntui todella pahalta kun vanhemmat huusi ja rutisi, minä en yksinkertaisesti jaksanut tehdä mitään. äitini teki ysiluokan loputtua melkoisen tempauksen ja lähetti minut maalle tätini hoiviin. minulle ilmoitettiin, että lähin kyläpahanen on 15km päässä ja lähimpään kaupunkiin on 35km. ei mopoa eikä polkupyörää. navettahaalarit niskaan ja töihin jos meiasi saada ruokaa pöydässä. kuulostaa oudolta, mutta minua tuo auttoi. oli pakko sopeutua ja tehdä inhottavia asioita. mieli parani ja pää selvisi ilman idioottimaista seuraa ja kotioloja. suosittelen pientä paskanluonti työleiriä jos mahdollisuuksia sellaisen toteuttamiseen on. elämäni otti nostetta tuona kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi