Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtava laihdutusvinkki herkkusuille!

Vierailija
16.06.2010 |

Kun syö 1-3 pikkupussia pinjansiemeniä, alkaa päivän-parin päästä suussa tuntua todella paha maku aina kun jotain laittaa suuhun. Se tulee näistä pinjansiemenistä. Ei tee mieli syödä eikä juodakaan mitään.

Kun makua alkaa hälvetä, syödään uusi pinjansiemenpussi.

Keino on itsekehitetty. Herkuttelin pinjansiemenillä ja säikähdin suussani olevaa makua. Googlamalla "suun paha maku" huomasin, että monet ovat yhdistäneet ilmiön pinjansiemeniin. Testasin uudelleen, ja näin todella on. Olen näin laihtunut 4-5 kg kuukauden aikana. Jopa valkoviini maistuu niin pahalle nykyään, ettei juuri tule juotua sitäkään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hirveä herkkusuu ja siis tykkään syödä herkkuja tosi tosi paljon, toi voiskin auttaa.

Vierailija
2/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin tuntuu oikeastaan vain kun syö/juo jotain.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siemeniä ei saa paahtaa, josa haluaa sen maun suuhun.

http://kiloklubi.fi/foorumi/Ruoka-9/pinjansiemen-pahamaku-suussa-8881/0/

Vierailija
4/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niitä saa, ja mille ne maistuu?

Vierailija
5/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aika rasvaisia, joten ihan kalorittomia ne eivät ole - terveellisiä kuitenkin. Maistuvat todella hyvälle, niissä on sellainen havupuinen vivahde. Saa ihan tavallisesta ruokakaupoista. Halpoja eivät ole.

Vierailija
6/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkinärouheiden ja manteleiden luota. Hieno, hento pähkinäinen maku.

Kyllä niissä on kaloreita, kuten pähkinöissäkin, mutta laihtunut olen silti, kun muuta ei viitsi syödä kuin vain sen verrran että jaksaa.

Vierailija
7/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile etteikö konsti toimisi mutta jotenkin niin hauskasti asetit sanasi että vääntyi hymyyn tämäkin hapannaama :D.

Vierailija
8/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluan syödä mansikoita ja jäätelöä ja juoda kuoharia! HETI.

Vierailija
9/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on pinjansiemenet loppu joka kaupasta kun mammat laihduttaa.

Vierailija
10/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että se liittyi vain Kiinasta tuotuihin siemeniin, joissa oli käytetty joitain sellaisia aineita, jotka tuon aiheutti.

Vierailija
11/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan pitää olla jotakin mättämässä suuhun. Ja jos ei muuta niin jotain kammottavia kaloripommeja jotta muiden pommien syöminen vähentyisi :)

Toinen tapa välttää syömistä on pestä hampaita usein tai purskutella suuvedellä. Kun on fluorin maku suussa ei huvita syödä mitään.

Vierailija
12/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ainakin 5:ä eri laatua, ja aina tulee sama vaikutus. Siinä maussa on jotain pihkaista, uskon että ilmiö liittyy ihan itse siemeniin.

ap

Vierailija
13/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suklaanhimo iskee...

Vierailija
14/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuota pahaa makua ei tule kaikille, toisille tulee ja toisille ei. Mulle valitettavasti tulee: huomasin sen kun kerran huvikseni napostelin noita siemeniä, sitten olikin seuraavan viikon niin karsea maku suussa että teki mieli oksentaa! Ei todellakaan mikään kiva pikku niksi laihduttamiseksi. Hyi olkoon! varmaan kyllä laihtuu kun kaikki maistuu pahalta, mutta se kammottava maku oli suussa kyllä ihan 24/7. Älkää kokeilko!!

Vierailija
15/15 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmana on hallitsematon napostelu, niin totta kai kaiken maistuminen pahalta auttaa siihen ja varmaan myös laihduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä