Kesäkuisia??
Täällä huhuilen kesäkuisten perään: onko kellään vielä aavistusta lasketusta ajasta kesäkuussa 2006?
Vielähän nuo kuukautiset voisivat tulla, mutta toisaalta, eivät yleensä ole myöhässä. Pitää nyt malttaa mieli :))
Kommentit (58)
Tänään plussasin ja LA olisi myös 8.6.
Toivottavasti kaikki menee hyvin! Onnea muillekin!
Eilen plussasin ja LA olisi ilmeisesti 11.6.
Onnea teille muillekin, ja toivotaan että kaikki on kunnossa!!!
Eli 12.6.2006 olis laskurin mukaan laskettuaika. Millane olo teillä muilla on muuten ollu?
Tissit on vähän arat mm. sivuilta ja nännipiha kai suurentunut. Mahassa on kummallisia tuntemuksia, mutta ei menkkamaisia. Myös vihlasuja, jos vaikka niistää.
Vessassa mun ei tarvitse kyllä rampata yhtään enempää. Miten muilla?
Minulla kaikki tuntemukset tähän mennessä on ihan samoja kuin ennen menkkojen alkua... siksi ehkä vielä pelottaa että kohta ne menkat kuitenkin alkaa.
Eli rinnat/nännit arat ja vähän turvonneet, alavatsassa jännään tuntemusta (samanlaista kuin juuri ennen menkkojen alkua, mutta paljon lievempää) sekä pieniä vihlaisuja, pientä vilua niinkuin flunssa olisi tulossa.
Torstaina testasin ja laskurin mukaan LA olis 8.6 YES! Tosin ei varmaan kannattais kovasti iloita koska viimeksi mulla oli tuulimunaraskaus, ehkä pidän vielä matalaa profiilia kunnes itse näen että siellä tosiaan on elämää...
Viikko sitten testasin, ja LA olis 4.6.06!!!
Ei vielä minkäänlaisia oireita,mutta eipä niitä ollut ensimmäisestäkään lapsesta!
rv 5+1
Oireina alavatsan ajoittainen vihlonta/repiminen, palelu/kuumat aallot ja nyt on alkanut tulemaan vähän etova olokin (varsinkin, kun vatsa tyhjä). Toivottavasti ei äidy niin pahaksi kuin esikoisesta! Ultra ensi viikolla, joten siihen asti pitää jännätä onko kohdussa elämää.
Olen haahuillut täällä palstalla puolisen vuotta, ihan pihalla kaikista lyhenteistä ja muista ihmeellisistä sanoista. Kiertoni tiedän suurin piirtein, mutta en edes tiedä millon mulla on ovulaatio. 3 viikkoa sitten mentiin naimisiin ja lauantaina tehtiin testi. PLUSSA!!!!! Tää on ihan uskomattoman käsittämätöntä ja ihanaa. Mulla oli melko selvät oireet, rinnat oli todella kipeät, munasarjojen kohdalla tuntui " menkkakipua" ja saatoin pillahtaa itkuun mistä tahansa. Lauantaina jo " tiesin" , että ei taida menkat tällä kertaa alkaakaan..oikeassa olin! : ) Tänään soittelin jo neuvolaan ja nyt vaan odottamaan. Tsemppiä kaikille!
Taidan uskaltautua tänne useamminkin...
Plussasin just lauantaina ja la olis 10.6.
tuolla on jo toinenkin pino kesäkuisille minkä alotin muutamia päiviä sitten.
Mutta pinoudutaan tähän :)
Eli mulla la olis 3.6.
tein testin viikko sitten ma, onnekseni siinä tosiaan oli kaksi viivaa. olen niin onnellinen... La on 2.6.2006 (takana 4 keskenmenoa).Kävin kuitenkin jo tänään lääkärissä niukan verenvuodon vuoksi. Kaikki oli ok!!
Täällä odotetaan kanssa ja laskettuaika pe 2.6.06 ja olo olllut kolmeviikkoa jo melkoinen närästää joten tiesin heti että raskaana ollaan, edellisten kanssa ei ole ollut närästystä laisinkaan...kumpaa sitä sanotaan odottavan kun närästää julmetusti?
Tsemppiä kaikille kesä-äideille!
mutta nyt myös tänne. Eli la 6.6., ekan testin tein jo kaksi viikkoa sitten ja haamun sain. Hirveä paine alavatsalla jo melkein pari viikoa, ei tee mieli kävellä kuin lyhyitä matkoja. Viime raskaudessa en pystynyt kävelemään just ollenkaan neljänneltä kuulta eteenpäin kun paine + myöhemmin tullut vihlonta siihen päälle oli niin kovaa. Mutta ei se silloin näin aikaisin ollut. Ensi viikolla on gyne, joten pitää kysyä tästä.
Elikkäs täällä myös La 08.06.2006, ja sekavat tunteet on pinnassa, kun sain keskenmenon 5.6.2005 (rv 12+2). En uskalla vielä kunnolla iloita ennen kun nään elämää vatsassa... ;)
Meillä aika vasta marraskuussa ja la. 2.6.06, mutta ennen voi käydä jos tuntuu olevan jotakin ongelmaa ja flunssa kauhee ja yskänlääkettä ei saa käyttää saas nähdä kuinka tästä paranee?
Testasin viikko sitten ja vihdoin lähes vuoden yrittämisen jälkeen plussa!!! La olis 1.6. Neuvolaa ajattelin varata tonne lokakuun loppuun kun on esikoisen 1,5 vee neuvola, niin jos vaikka selviäis samalla käynnillä.
Nyt oon kahden vaiheilla että meniskö alkuraskauden ultraan, kun meillä ei kaupunki sitä tarjoa niin pitäis maksaa ittensä kipeeksi yksityisellä? Onko muilla samoja ongelmia?
Oireita on ollu vilu/hikoilu aalloittain, lievä etominen ja himo hapanmaitotuotteisiin (siis mä juon piimää ;), sama oli esikostakin, siitä arvasin että nyt on tärpännyt).
Onkos kukaan perustamassa yahooseen listaa kesäkuisille?
t. mirri
Testasin tänään ja LA 8.6.2006
Kivi
Hih, meille tulee pikkukakkonen näillä näkymin 9.6. Esikoinen täyttää tässä kuussa vuoden, joten ihan sopiva ikäero olisi luvassa. Täytyy pitää peukut pystyssä!
laskureitten mukaan LA 8.6, eilen plussasin kp31... jihuu.