Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ Tehdä kun MIES vaanii sohvan takana.. GRRRR RRÄYH??

Vierailija
15.06.2010 |

mitä täytyy tehdä? mikä on oikea tapa suhtautua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsiä oman pantteripukusi vaatekaapista, sonnustautua siihen ja sitten odottaa sopivaa hetkeä hyökätä. Kun mies kyllästyy vaanimaan, on sinun aikasi toimia. Lykkyä!

Vierailija
2/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se mies hyökkää kun olen vaatekaapilla... eikä mulla ole kuin leopardikuvioiset legginsit, käykö ne?

entä lehmäntaljamatto. meenkö sen alle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkät legginsit on ihan ok, mutta jos mies hyökkää ollessasi vaatekaapilla, näyttele kuollutta.

Lehmäntaljamattoon suosittelen turvautumaan vasta hätätilanteessa.

Vierailija
4/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päästä kiertämään sen taakse. Sit yllätyshyökkäys, takaapäin niskelenkki.

Vierailija
5/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ota jotain lihaisaa jääkaapista.. lenkki käy.

-heiluttele sitä miehen näköetäisyydellä ja heitä hänen nähtensä sohvan viereen, jolloin mies todennäköisesti kiinnittää huomionsa lenkkiin, eikä vaani vähään aikaan.

-etsi karhu ja laita miehen lähelle. mies huomaa karhun, kun on lenkki syöty. mies saattaa ensin ärhennellä tai säikähtää karhua, mutta luultavimmin tuhoaa sen alta aika yksikön.useampi karhu parempi ja niin mies joko nukahtaa tyytyväisenä, tai osoittaa karhun kanssa huomionsa jalkapalloon.

tavoite saavutettu: mies ei enää vaani sohvan takana, vaan on tyytyväisena lenkkiä massu pullollaan ja karhu(ja) kainalossaan sohvalla.

Vierailija
6/6 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläki mies oli vaaninu monta tutia sohvan takana ja pöydän allakin, enkä ollu saanu kontaktia.

ku meil ei ollu lenkkiä jääkaapis, niin vedin lenkin sit itse sohvan vieressä seeprakuvioisessa paitulissa, onneksi ei käyny kuinkaan, mut ei juuri vaikutusta. hain sit kebabin ja hyvin vaikutti tyytyväiseltä mies.

karhua ei ollu niin hain meijän Nicon marsun sit sille kainaloon ja pääsin sit jotenki pakoon. joku murina siin kuului vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme