Heh... Vickan ja Danskuhan näyttävät vanhalta pariskunnalta
etenkin tuo "look"...
http://static.iltalehti.fi/victorianhaat/brittiprinssit20306MZ_vh.jpg
Kommentit (16)
Vickanilla on aika paksut sääret vai vääristääkö kuva?
Voi olla että Danielin treeneissä on tullut vähän lihaksia pohkeisiin.
aika lyhyt. Jotain 180cm korkeintaan josko sitäkään?
aika lyhyt. Jotain 180cm korkeintaan josko sitäkään?
mikään pitkä ainakaan. Keskipituinen korkeintaan.
ja joku moittii tikkusääriä paksuiksi.
noiden vanhahtavien vaatteiden ja etenkin kampausten kanssa. Kaukana tyylistä...
Miksi ihmeessä nuo kuninkaalliset nuoret puetaan ja kammataan juhlatilaisuuksiin usein juuri tuollaisiksi vanhan tanttaran oloisiksi???
on mieheksi aika lyhyt. Tai pitkä nyt ei ainakaan missään nimessä.
ja 180 cm keskipituisen / lyhyen rajoilla.
eli olisiko tosiaan D noin 180 cm...?
Oliko tuo vitsi? Laihan ja urheilullisen välistä mun mielestä.
Mun mies on 170 cm. Ei sai olla yhtään pidempi. Itse olen nimittäin 157 cm ja kyllähän se ois vähän koomisen näköistä, jos ois puoli metkiä pituuseroa...
Taidat itse olla joku ylipitkä hongankolistelija ja olet tietty ikäsi potenut sitä ja täällä sitten höpiset joutavia.
Kyllä 180 on miehelle ihan hyvä mitta, sellainen vähän pidempi keskimittainen. Mutta ei ne vähän alle 180 ole vielä mitään hukkapätkiä. Miksi muka pitäisi olla joku kauhean pitkä honkkeli; yleensä sellaiset ovat sitten myös huonoryhtisiä, selkävikaisia yms yms...
Ja kohta on kiva päästä odottelemaan vauvauutisia. Jälkeläisethän kannattaa tehdä nyt pikapuoliin kun ei vielä tarvitse hoitaa kuningatarhommia. Toivottavasti lykästää nopeasti, sääli olisi jos olisikin lapsettomuutta ja kauheita paineita tulla raskaaksi.