Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ensi viikolla PAS-siirtoon menossa?

29.09.2005 |

En tiedä, onko PAS-ketjut hävinneet jonnekin....

Joka tapauksessa nyt ois kp 9 ja ens maanantaina vasta ultra. Nyt on minullakin tunne,että ovis vois tulla täs kierrossa aiemmin ku yleensä. klinikalla ei enää ollut aikaa huomiseksi, kun yritin vaihtaa ajan aiemmaksi. Hoitsu käski kuiteskin tehdä ovistestejä jo viikonloppuna ja PAS voitas varmaan tehdä vaikka munasolu ois ehtinyt irrota ennen kontrolliultraa. No, saa nähä. Nyt mä otan rauhallisemmin. En toivo enää mitään; jos jossain vaiheessa tulee tulosta, ni se on vaan plussaa.

Mites nasu 72, e tuominen yms? Mikä on tilanne?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pp5 meneillään, eikä ole minkäänlaisia oireita. Ei suuntaan eikä toiseen. Ei vielä edes niitä normaaleja luge-oireita. Vaikka eihän ne yleensäkään oo alkaneet ennenkuin joskus lähempänä pp10:ä.

Oon alkanut jo henkisesti varustautua siihen, että tähän tää nyt sitten jää. Perheessämme on kolme jäsentä, eikä enempää. Ei nyt eikä koskaan. Pitäs alkaa kaupitella mm. rattaita, matkasänkyä ym. ja raivata pojan kaapista kaikki pieneksi jääneet vaatteet, mutta mitä niille sitten tekisi? Ei oikein vielä riitä henkinen kantti siihen, että lähtisi kauppaamaan vauvan vaatteita johonkin kirppikselle. Asiakkainahan olisi kuitenkin raskaanolevia, joille sitten pitäisi hymyillä ystävällisesti, kun oma sielu vuotaa verta. Ei kiitos. Noin vahva en vielä ole. Toivottavasti joku tarpeeksi lähipiiristä raskautuu, niin voin sysätä vaate- ym. tarvikevaraston vähällä vaivalla eteenpäin.

Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti. Kaikki raskauteni (se, josta poika syntyi ja ne keskenmenneet kaksi) ovat alkaneet syys-lokakuussa, joten lienen kuitenkin hedelmällisimmilläni tähän aikaan vuodesta - joskaan en siis läheskään joka vuosi - mutta keskimäärin joka toinen, ja nyt olisi siis se joka toinen vuosi :) Mitäänhän ei ole menetetty - vielä...

Milloin sitä punaviiniä piti siemailla? Kiinnittymisen aikoihin, vai?

Vierailija
22/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa heittää pyyhe kehään jo tässä vaiheessa, mutta näköjään omaan kroppaan voi luottaa... voi PRKKKLLLLLLLEEEEEEEEE. LÄmpö ei yhtään koholla, ei lupaavaa jomotusta alavatsalla.... Ei ku sumuttelemaan taas ens kierrosta jos ei ihme tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te muut, huhuuu???? Mulla nyt pp6 menossa. HUhuh. Toisaalta on luovuttanut olo ja tiedän tuloksen jo nyt. Täytyy vaan kaivaa rahat seuraavaan hoitoon jostain. Onneksi lääkekatto ylittyy pian ja saa lääkkeet edes ilmaiseksi, jos siihen nyt sitten joutuu taas!

Mulla maha on menkkamaisesti turvoksissa eikä muuta oiretta oikeen ole endojuilintoja lukuun ottamatta.

Vierailija
24/35 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikonloppuna sanoin miehelleni miten helposti tämä alkuaika on kulunut kun ei ole ollut mitään tuntemuksia. Ivf tuoresiirron jälkeen kun vatsassa tuntui munasarjojen kivut niin mietti ja epäili heti oireiksi.

Nyt olen saattanut jopa unohtaa koko Pas siirron välillä (ainakin hetkeksi) .

Täälä vielä rauhallisin mielin, mutta itseni tuntien pystyn kyllä jo loppuviikosta kehittelemään jos jonkinnäköistä oiretta :).

Mites muilla menee?

t. ella pp5

Vierailija
25/35 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

orastavaa rintojen kivistelyä... voi tosin johtua myös pelkistä lugeista...

Vierailija
26/35 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo tuonne edelliseen pas-ketjuun, mutta tässä vielä uudelleen :

Viikonloppuna tuli rusertavaa vuotoa päivän verran ja sitten loppui. Tuntui siltä, että ainakin toinen alkio tuli ulos. Toivottavasti toinen kiinnittyy.

Mulla on kyllä valitettavasti sellainen menkkamainen olo, että veikkaan, että huomenna tai viimeistään perjantaina ne sieltä tulla tupsahtaa. Mutta ei stressiä, eihän tälle mitään voi. Tälläista tää elämä vaan on. Mutta kyllä tämä muuten taas vi__ttaa. Onneksi pääsen jo huomenna lähtemään mökille. Meinaan ottaa (taas !) vähän punaviiniä ja nauttia pitkästä viikonlopusta.

Perjantaina on virallinen testipäivä, mutten pääse silloin verikokeeseen. Teen perinteisen raskaustestin mökillä. Toivotaan, että nää mun fiilikset on vääriä päätelmiä ja totean olevani raskaana. Olisipa se NIIN IHANAA ...!

Toivottavasti muilla on parempia uutisia.

ET

Vierailija
27/35 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos: haamu/ hyvin haalea +. pp8 nyt meneillään.

Vierailija
28/35 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei plussa kuullostaa tosi hienolta! Muistelen lukeneeni ennemminkin jonkun saaneen pas siirrossa plussan jo pp8. Hei kerrohan nyt meille muille piivaaville oireesi.

Omaa napaa senverran, että ei mitään uutta ei oireita puoleen eikä toiseen jos ilmavaivat voisi olla raskausoire niin niitä kyllä löytyy, mutta laitan ne zumenonien piikkiin ne taitaa sisältää laktoosia jos oikein muistan.

Bampia varovasti onnitellen!

ella pp7

Vierailija
29/35 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla kun on se tuulimuna ja kemialliset onnistuneen raskauden lisäksi. Itse asiassa mulla on menkkaoireet eikä mitään rask. oireita. JA aattelin testata nyt, koska alkoa ois tarjolla tossa lähipäivinä ja ajattelin että jos ois raskaana ni ehkä jotain haamua vois näkyä, koska ennenkin on näkynyt aikaisin. mahassa juilii menkka/ endomaisesti.

Mutta tosiaan, tämä nyt on tilanne,ettei voi mitään vielä sanoa...niin realistiseksi tässä on jo tullut eri pettymysten jälkeen.

Onnistuneessa raskaudessa mulla oli myös niin menkkamainen/ oireeton olo, että positiiv. testin jälkeenkin oli side pöksyissä, koska oli tunne lorahtamisesta minä hetkenä hyvänsä. Rinnatkin kipeyty vasta joskus neljännellä tai viidennellä kuulla eikä mitenkään pahasti silloinkaan.

Vierailija
30/35 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut! Ihanaa, että edes jollain näyttää olevan toivoa! Kyllä se plussa siitä vahvistuu!

Omaa napaa:

pp8 ja ekaa kertaa siirron jälkeen vuoto näyttäisi alkavan jo ennen verikoetta :( eipähän tuu toivottua liikoja...

Vierailija
31/35 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teille ketjulaisille kuuluu? Onko testit poltellu ?

Itse testasin tänään PLUSSAAAAAAAAAAAAAAAAAA Sure stepillä, pp 12 ja selkeä positiivinen. En voi uskoa tätä, koska olin niin luopunut toivosta. Viime kuussakin siirrettiin 2 alkiota ja tulos oli puhdasta negaa. Nyt matkaan lähti 2 viimeistä pakastettua ruppanaa. Mutta nyt alkaa tietysti sitten vasta pelko, että onko kyseessä taas tuulimuna vai mitä tällä kertaa.

Tällä hetkellä oireet: jatkuva palelu.

Vierailija
32/35 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannu uskoa perjantaina mökillä, ku tein raskaustestin, mikä näytti hailakkaa positiivista ! Tosin mun historialla ei uskalla hirvittävästi hurrata, koska takana on 5 perättäistä keskenmenoa. Joten tämä raskaustestin positiivisuus ei mun tapauksessa tarkoita vielä yhtään mitään. Menen tiistaina naistenklinikalle tsekkaamaan tilanteen. Oireet on samanlaiset kuin aikaisemmissakin keskenmenoissa eli hillittömät kivut alavatsassa. Tuhrua tuli alkuviikosta ja torstaina, mutta nyt ei ole muutamaan päivään tullut.

Mikäli kaikki on tiistaina niinkuin pitääkin, eikä ole esim. ulkoinen raskaus, niin saan varmaan taas verenohennuslääkkeet. Tästä alkaa mun varsinainen piina : pari seuraavaa viikkoa näyttää onko toivoa.

Ristikää kätenne, niin mäkin teen teidän puolestanne.

Onnea myös Bambille ! Näihän sen pitikin mennä :) Mitenkäs Vichyllä menee ja muilla ? Onko testit jo tehty ?

ET

Vierailija
33/35 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi keskenmenoa kokeneena ymmärrän hyvin tunteesi, ettei plussa vielä merkitse mitään, mutta on se kuitenkin plussa!!! Toivon hartaasti, että saat pitää plussasi ja se vaihtuu pieneen tuhisijaan ajastaan!

Täällä on toivo heitetty jo - tuhru alkoi perjantaina ja on muuttunut nyt sellaiseksi, että vuoto tulee lugejen vuoksi kuin käsijarru päällä. Tää oli näillä näkymin nyt sitten meidän viimeinen hoito. Toisaalta hyvä, ettei tarvinnut piinata loppuun saakka, mutta ilmeisesti omassa hormonitoiminnassa on nyt käymässä niin, ettei potkuja riitä edes lugejen avustuksella.

En tiedä miten jaksan huomenna verikokeen jälkeen enää töihin mennä. Ahdistaa poikkeuksellisen kovasti. Äsken sain vielä kaiken kruunuksi kuulla erään sukulaiseni saavan lapsen marraskuun alussa. Tiedän, ettei se ole minulta pois, mutta jos jossain on jotain oikeudenmukaisuutta olemassa, miksei sitä meille suoda?

vichy pp12 tai kp3 - miten sen nyt ottaa...

Vierailija
34/35 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa bambi ja etuominen tämähän on varsinainen plussaketju.

Testasin tänäaamuna pp12 elämäni ensimmäisen plussan, onnea kestikin sitten ihan muutama tunti kun alkoi pieni vuoto ja nyt olen todella sekavissa tunnelmissa. Vuodon mukana tuli myös pini hyytymä. Olikohan se meidän pikkuinen joka tuli pois vai mitä se oli. Soitin klinikalle ja sain lähetteen verinäytteeseen huommiselle aamulle. Zumenonia ja lugestronia käskettiin jatkaa normaalisti. Täälä sitä odotellaan huomista sekavissa tunnelmissa.

Vierailija
35/35 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin muutamalle muullekkin sattunut joskus niin, että on ollut raskaana, vaikka on tullut ihan kunnollakin verta. Jos sulle laitettiin kaksi alkiota, niin toinen voi tulla ulos ja toinen jäädä (en nyt muista, että oliko sulla yksi vai kaksi).

Yritetään nyt vaan pärjätä ja ajatella positiivisesti, kyllä tämä vielä tästä ! Itsellänikin on jo ihan maailmanlopun meininki, vaikken ole vielä edes nähnyt lääkäriä, enkä tiedä siis vielä yhtään mitään. Toivoa siis kuitenkin (ainakin siis meikäläisellä) on ennen kuiin lääkäri sanoo jotain toista.

ET

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi