Pilven poltosta
Mies polttaa sillointällöin pilveä ja nyt sai taas satsin kaveriltaan. polttaa joka päivä nyt, enkä tiedä miten suhtautua...
Kommentit (13)
itse käskisin valita huumeiden sekä minun väliltä; ex-mieheni joutuikin tuon valinnan eteen ja siitä hyvästä lapsellamme ei ole isää sillä mies päätti valita pilvenpolton ja lähti lätkimään hetki ennen lapsemme syntymää. Jos huumeet on perhettä tärkeämpiä niin sietää mennäkin. Itse en todellakaan katsele ketään pilvipäissään kotona punaisine silmineen ja sekavine juttuineen ,hyi olkoon.
Ainut oikea suhtautumistapa on heittää mies pihalle!
Yleensä ne, jotka tarttevat tuollaisia turtuvat äkkiä ja siirtyvät kovempiin aineisiin. Eikä tuo ole edes mikään perustelu, vaan jo pilvenpolton pitäisi riittää!
Sanot miehellesi, että keksii uusia harrastuksia tai saa lähteä!!
Ajattele lapsianne, jos sellaisia on!
vanhemmat ruokkivat omien lastensa tulevaa päihteidenkäyttöä.
En sitä silti hyväksy itsekään ja olen samaa mieltä muuten.
tupakka on vaarallisempaa. Ja pilvi sentään vaikuttaa vähän, tupakka yhtä tyhjän kanssa.
tässä linkki päihdelnkin sivuille: http://www.paihdelinkki.fi/pikatieto/?c=Kannabis fiksua tekstiä ja kannattaa verrata just esim tupakkaan.
Leivo siitä miehelles kakkuja. Sillon ei oo polttamisen aiheuttamia haittoja.
mutta voisitte ehkä sopia, ettei joka päivä.
Minusta siinä ei ole mitään pahaa, jos vaikka päivän päätteeksi ottaa pienet rentouttavat. Suurin osa kannabista vastustavista ihmisistä ei tiedä mistä puhuvat. Minä pidän alkoholia pahempana huumeena.
Pössytetään mekin silloin tällöin. Lapset nukkumassa ja miehen kanssa poltetaan jointit kaikessa rauhassa.
Huomattavasti terveellisempää kuin kaljan ja viinin kittaaminen, ei aiheuta mitään krapulaa, ei tee ihmistä aggressiiviseksi (kuten viina joillakin vaikuttaa).
Pössyttää ei silti pidä päivittäin, se tekee ihmisestä velton ja saamattoman. Mutta silloin tällöin ei aiheuta mitään haittoja.
mies polttaa joka päivä. Aluksi piti
olla vaan silloin tällöin. Mitkään
sopimukset ei oo pitäny. Polttelu vai-
kuttanu perhe-elämään sen verran ikävällä
tavalla, että parempi on luovuttaa.
Todella kauan yritin ymmärtää, pidin
mietona päihteenä, ytitin muuttaa omaa
suhtautumista, jne. Fakta on, että tää
asetelma ei toimi.
ja oli kyllä niin riippuvainen ettei mitään rajaa. Ja ihmiset kehtaa vielä väittää ettei pilvestä tule riippuvaiseksi ja ettei siitä ole mitään haittaa. Ei tietenkään alkoholinkaan kanssa joku yks kaljapullo kuukaudessa haittaa eikä varmaan aiheuta riippuvuutta, mutta pilvenpolttajissa on yhtälailla väärinkäyttäjiä kuin alkoholia nauttivissakin. Lapsiperheeseen ei kyllä mielestäni minkään päihteen liikakäyttäjä sovi. Minkälaista esimerkkiä näyttää lapsillekkin sitten kun ovat isompia? Mun exäni ei siis ole missään tekemisissä lapsemme kanssa (omasta tahdostaan) mutta jos joku päivä kiinnostuu lapsestaan pidän huolen ettei koskaan tule lapsen nähden polttelemaan.
älä tartu jointtiin, sä teet sen kerran ja toiste ja kolmannen jne. se vie helvettiin hiljalleen.
Mies polttaa sillointällöin pilveä ja nyt sai taas satsin kaveriltaan. polttaa joka päivä nyt, enkä tiedä miten suhtautua...
Lapsen talossa niin asiaa ei tarvitse miettiä hetkeäkään.
Tuollaisella ukolla ei tee mitään jos oikeasti välittää lapsesta ja sen tulevaisuudesta.
Varsinkin jos on lapsia, hus hittoon lapset tuollaisilta.