Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet, jos teille tulee yllätysvieraita

Vierailija
15.06.2010 |

ja sulla on tunti aikaa loihtia tarjottavat kahvipöytään sekä siivota. Lähtötilanne teidän normiarki eli koti siinä kunnossa kuin yleensä arkena ja keittiössä niitä ruoka-aineita mitä yleensä löytyy kaapeista.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoristaisin sohvan päällisen ja pukkaisin makkarinoven kiinni. Ja keittäsin sit kahveet. Jos nyt sattus löytymään jotain pipperiä kaapista, niin sitä seuraks, jos ei löydy, niin ei sitte.

Jos ei ilmotella tulosta tuon aikasemmin niin ei kai sitä kukaan oleta, että olis siltä seisomalta tuoretta pulla pöydässä.

Vierailija
42/42 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen huomasin että kaksi moottoripyörää tuli meidän pihaan kun olin laittamassa viimeisiä lapsia nukkumaan. Huikkasin tiedon miehelle joka oli just pesemässä hampaita.

Vieraat itse kertoivat että heillä on makkarapaketti mukana jos meillä olisi grilli. No laitettiin grillilämpenemään, keitin kahvit, sulatin pakkasesta pullaa ja kaapista löytyi keksejä siihen lisäksi. Miehellä oli kaverinsa + tämän meille tuntemattoman kaverin kanssa kiva tunti pihalla grillatessa.

Anoppi käy melkein viikoittain yllätysvierailulla ja lisäksi montakertaa ihan kutsuttuna. En siivoa mitenkään anoppia varten vaikka välillä kämppä on karmaisevassa kunnossa. Ruokaa tarjoan aina jos ollaan itsekkin syömässä ja muuten olen neuvonut että kaapeista saa kaivaa jos jotain haluaa syödä (anoppi tietää paremmin mitä pullaa meidän pakkasesta löytyy kun melkein aina käydessään niitä sinne tuo).

Muutenkin yllästysvieraita käy aika usein eikä verenpaine nouse. Enemmän kiusaa vieraammat vieraat jotka ilmoittavat paljon ennen tulostaan niin silloin joutuu siivoamaan/kokkaamaan/jännittämään tilannetta paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla