Miehelleni tuli postissa
epävirallisen näköinen kirje johon osoitetiedot oli kirjoitettu käsin. Kysyin mieheltä mikä se on,vastasi että ei mikään tärkeä. Pyysin sitten nähdä sen mutta ei suostunut. On nyt piilottanut kirjeen etten vaan löytäisi sitä. Sen verran huomasin ettei kirjettä oltu kirjoitettu käsin ja joku logokin taisi olla. Mitä ihmettä siinä olisi voinut olla ja miksi mieheni ei sitä suostu minulle näyttämään? Omaan vilkkaan mielikuvituksen ja nyt mielessäni pyörii jos jonkinlaisia ajatuksia....
Kommentit (32)
tulokset :) Jospa miehes on käynyt jossain testeissä ja nyt tulee tulokset...
poliisilaitokselle sitä hakemaan. Mutta eiköhän se mullekin selviä kohta että mistä se oikein on... t.ap
kirjeessä. eikä tod ole mitään logoja!
ukko tietty viyny siltä tietokoneenkin kun ei täällä näy :/
Mun mies joutui poliisilaitokselle tunnistamaan oman kuvansa tolpan ottamasta kuvasta. En kyllä muista soittivatko poliisit tai tuliko kutsu kirjeitse. Jotenkin muistelin, että se kutsu tuli kirjeenä.
se on lähettänyt (huonoja) tekstejään kustantamoon ja saanut hylkäyskirjeen.
Voi olla vaikka jonkun seksiliikkeen mainospostia. Itselleni tuli vastaavanlaisia kirjekuoria aikanaan, kun olin seksimessuilla osallistunut kaikenlaisiin arvontoihin. Jos siis miehesi joskus tilannut jotain liikkeestä, hän on asiakasrekisterissä ja saattaa saada tuollaista postia, josta ei päältä päin huomaa mitään erityistä.
Tätä itse epäilisin ensimmäisenä.
Parisuhteessakin on oikeus yksityisasioihin.
Voi miten fiksu nainen!