Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöpuvun kanssa lapsella pikkarit vai ei

Vierailija
15.06.2010 |

Meillä oli just lapsella kaveri yökylässä. Kun tuli yöpuvun vaihtoaika lapsi otti pikkarit pois ja vaihto pitkälahkeiset yöhousut ja paidan. Meillä pidetään yölläkin pikkareita, mitens muut? Ja miksi. Mun mielestä joutuis liikaa vaihtamaan yöpukua, kun pikkaritkin kuitenkiin vaihdetaan joka päivä, niin miksi ei sit yöhousuja, joihin kuitenkin jokunen pissitippa menis.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä itsekään.

Vierailija
2/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taas paituli niin alushousut jää alle.

En tiedä miksi, niin meillä on vaan ollu tapana kaipa se alapää siinä sitten tuulettu tai jtn...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina yöpaidankaan kanssa.

Tai sit pelkät pikkarit.

Vierailija
4/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pukisi lapselle alushousuja yöpuvun alle, koska intiimien paikkojen hyvä antaa joskus hieman tuulettua. Ja jotta ei tarvitsisi liikkua kokonaan ilman vaatteita, jättäisin pukematta ne alushousut yöpuvun alle. Alushousut ovat kuitenkin sen verran tiukat, että olisin ilman niitä yöt.

Tiedän molempia käytäntöjä, eli sekä alushousuilla että ilman. Ja jos vaikka ne iltapisut tekisi ennen yöpuvun laittoa, niin yöpulu likaantuisi ehkä hieman vähemmän, ja toisaalta, ei sitä mielestäni tarvitsisi pestä kuin 1-2 kertaa viikossa, riippuen miten paljon likaantuu.

Vierailija
5/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloseksi:)Joo hieman vanne kiristää päätä, mutta hyvä kun jostain saa edes pienen naurunpyrskähdyksen.

Vierailija
6/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina lapsilla yöllä pikkarit, niin pyjaman kuin yöpaidankin kanssa. itsekään en koskaan nuku ilman alushousuja, jotenkin epämiellyttävä ajatus...

Vierailija
7/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

limakalvojen on hyvä tuulettua. pikkuhousut hautovat.

Vierailija
8/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pikkareita. Itsekin nukun yleensä aina alasti.

Vierailija
9/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkareita meilläkin nukutaan, myös paitulissa. Hyvä välillä tuulettaa =)

Vierailija
10/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin siksi, että yövaatteet pysyisi kauemmin puhtaana. Niitä kun ei ole niin paljon kuin alkkareita. Enkä kyllä itse edes siedä housuja ilman alkkareita - housujen sauma tuppaa persrakoon.

Vierailija
11/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu ilman pikkareita. Paikkojen on hyvä tuulettua, pikkuhousut saattavat kiristää yöllä varsinkin pojilla, ja meillä on pyjamia sen verran, että voi vaihtaa tiheästi. Nyt kesällä yksi nukkuu ilman mitään housuja, tykkää tuulettaa oikein perusteellisesti. :)

Vierailija
12/17 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut tapana lapsenakin niitä käyttää ja sen vuoksi olen pukenut pikkarit yöksi lapsillenikin. Tosiaan ne pikkarit menee pesuun joka yön jälkeen, mutta yöpuku ei.

Vierailija
13/17 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä käytetään vaan kotona ja vaan yöllä ei 24/7 jos ne alkas haisee pissalta kotona ja itse haistaa sen ei tartte hävetä sitten kun ne haisee niin pesuun vaan

Vierailija
14/17 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yöpukua käytetään vaan kotona ja yöllä vaikka se ois vähän "liian likainen" niin kelpaa kyllä käyttää kotona viikon tai en oikee tiiä ehkä 4-5 päivää mä käytin yöpukua 5v:nä ilman alushousuja. Ja sitä yöpukua käytetään vaan yöllä 8-10h päivässä pikkuhousuja käytetään 24h päivässä, silloin kun se yö puku haisee vähän niin voi vaihtaa

Vierailija
15/17 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nukkuu ilman pikkareita. Paikkojen on hyvä tuulettua, pikkuhousut saattavat kiristää yöllä varsinkin pojilla, ja meillä on pyjamia sen verran, että voi vaihtaa tiheästi. Nyt kesällä yksi nukkuu ilman mitään housuja, tykkää tuulettaa oikein perusteellisesti. :)

Mä nukun boksereissa mä halun ett ne kiristää sitten tuntuu että jotain tukee pippeliä ja ett pippeli pysyy kasassa eikä heilu siellä housuissa. Siis nukun vaan "boksuissa"

Vierailija
16/17 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nukkuu ilman housija sitten kai ne lakanat likaantuu nopeesti

Vierailija
17/17 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli just lapsella kaveri yökylässä. Kun tuli yöpuvun vaihtoaika lapsi otti pikkarit pois ja vaihto pitkälahkeiset yöhousut ja paidan. Meillä pidetään yölläkin pikkareita, mitens muut? Ja miksi. Mun mielestä joutuis liikaa vaihtamaan yöpukua, kun pikkaritkin kuitenkiin vaihdetaan joka päivä, niin miksi ei sit yöhousuja, joihin kuitenkin jokunen pissitippa menis.

Taas niin outo aloitus että menee pedarin puolelle. Mitä hittoa sun pitää täällä olla. Vai pitäiskö ilmotella poliisisedille että ottavat sun ip-osoitteen ylös ja sulle esto päälle tänne. Ei jaksa näitä sun hölmöjä aloituksia enää yhtään. Vähänkään fiksummat näkee mitä ajat takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä